Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היא האם יש בדגם הזה כניסת AUX. הנציג לא ידע את המידע הזה.

וכן, זה מונע ממני קניית רכב ופסלתי הרבה מאוד דגמים בגלל זה. אני רואה בזה דבר בסיסי ביותר, במיוחד אם בקיה פיקנטו זה משהו סטנדרטי ברכב של 60,000 שקלים בלבד.

כל אחד ומה שחשוב לו, לאחד זה יותר כוחות סוס, לשני זה לשמוע את המוסיקה שלו ולהשתמש ב-GPS שיש לו באייפון. אין לך מושג כמה שזה חשוב לאנשים מסויימים.

העולם, תודה לאל, לא מוכתב עפ"י אפל. למה שחיבור לאייפון יהיה סטנדרט? אם כבר BT סטנדרטי, אני מסכים איתך.

AUX זה משהו אחר ובאמת צריך לבוא סטנדרט בכל רכב עם מערכת.

GPS- למה אתה צריך חיבור לרכב בשביל זה...?

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לצורך העניין - בסכום זהה ניתן לקנות פביה 1.4 "ספורט", והיא מאובזרת וחזקה יותר...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
העולם, תודה לאל, לא מוכתב עפ"י אפל. למה שחיבור לאייפון יהיה סטנדרט? אם כבר BT סטנדרטי, אני מסכים איתך.

AUX זה משהו אחר ובאמת צריך לבוא סטנדרט בכל רכב עם מערכת.

GPS- למה אתה צריך חיבור לרכב בשביל זה...?

 

אני לא צריך ולא מבקש חיבור מיוחד לאייפון, ובהחלט מסכים איתו שזה טוב שהעולם לא מוכתב על ידי אפל. :)

 

אני פשוט צריך חיבור של AUX. בעיניי זה המינימום. אפילו BT אני לא צריך. דרך ה-AUX אני יכול לשמוע את ההכוונות של ה-GPS, לשמוע מוסיקה ולנהל שיחות טלפון.

פורסם

הנה אופל קורסה EVO (בדרום אמריקה זה שברולט אבל לא משנה)

 

EVO זה סתם מונח, אין לו משמעות כלשהי.

 

הרכב הזה גם ממש ממש לא ספורטיבי ואף אחד לא עושה על זה בעיות.

 

ופיאט יכולים להוציא הרבה יותר כוח ממנוע 1.4, פשוט ככה הם יצטרכו לגבות יותר כסף ולא יוכל להיות דגם זול, שזה מה שהTVO אמורה להיות.

 

1300131950_49340305_2-Fotos-de--CORSA-EVOLUTION-2003.jpg

פורסם

קרוב ל- 100K על הרכב הזה, נראה לי קצת מוגזם. במיוחד כשאר כל מיני מבצעים מורידים את האסטרה, למשל, למחיר קרוב. ושם זה לא רובוטי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אסטרה עולה סביבות 120K כולל הנחת חבר מועדון לא משנה איזה. קורסה בגרסא הבסיסית עולה 99K ללא אגרת רישוי , חיישנים, וקודן. ניתן "להוריד" ל-99 נטו כולל הכל.

 

הפרש הוא די ניכר, מה גם שרובוטי זה לא מילת גנאי לדעתי זה יתרון, בסוף זה חוסך דלת. לאחי היתה קורסה רובוטית בזמן שליחות בחו''ל, רכב מאוד חיסכוני - צריך רק להסתגל לגיר.

 

עם לקחת בחשבון - סאן-רוף, איבזור בטיחות עשיר מאוד , ג'נטים מסגסוגת קלה (אני לא ממש מבין למה זה טוב, אבל נו נגיד :) ) זה עסקה טובה מאוד לדעתי.

 

אני לא מחפש משחפתית בכאילו (יש בהנחת חבר קיא ריו הדגם היוצא המאובזר ב-97 אש''ח כולל חיישנים וקודן לאחר אגרה על הכביש). אני לא חושב שזה נותן פתרון ראוי לצרכי למרות שחבילה מאוד משתלמת

 

נ''ב - נפלה טעות קטנה - מחיר פיאט הוא 95,8 ולא 96,8

פורסם
אם אפשר קצת לחזור לדיון בוגר וללא השמצות:

 

שאלתי היום בסוכנות אם הרכב כולל חיבור לאייפון/אייפוד ומערכת Blue&Me. התשובה הייתה לא.

 

*אבל*. אפשר לרכוש באותו המחיר בדיוק את הדגם הקיים של 1.4 עם Blue&Me, רק לא המהדורה של 150, באותו המחיר. בקיצור, הורידו את המחיר של הרכב בכמה אלפי שקלים טובים.

 

אם מישהו יודע איך אפשר לחבר אייפון לרכב הזה, אני אשמח לקבל מידע. זה הדבר היחיד שמונע ממני לבצע רכישה כרגע. לגבי השאר אני מרוצה. כאחד שיש לו פיאט פנדה עם 60 כוחות סוס, זה נחשב בעיניי לשדרוג :).

http://www.fiat-accessories.com/Fiat-Blue-and-Me-Adaptor

פורסם
נ''ב - נפלה טעות קטנה - מחיר פיאט הוא 95,8 ולא 96,8

 

הרכב עולה 86, אגרה 1200? איפה נוספו עוד 8700 ש"ח? :shock:

 

אסטרה עולה סביבות 120K כולל הנחת חבר מועדון לא משנה איזה. קורסה בגרסא הבסיסית עולה 99K ללא אגרת רישוי , חיישנים, וקודן. ניתן "להוריד" ל-99 נטו כולל הכל.

 

קורסה בגירסא הבסיסית בהנחת מועדון HOT עולה 77,900 לא כולל אגרה.

אסטרה באותו מבצע עולה 112,990 לא כולל אגרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכב עולה 86, אגרה 1200? איפה נוספו עוד 8700 ש"ח? :shock:

86 לגרסא הידנית.

 

93 לגרסא הרובוטית.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
מישהו יכול להסביר במה פונטו איבו שבמבצע יותר טוב מסקודה פאביה 1.4 שבמבצע?

 

העיצוב. וגם זה ענין של טעם...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אבזור, בטיחות, נוחות נסיעה.

 

 

נוחות עירונית - הפונטו בהחלט נוחה יותר. בביניערוני היא מתנדנדת, רכה ורופסת מידי...

 

איבזור - איזה יתרון בדיוק? שום יתרון. הפאביה מאובזרת יותר, אם תסתכל בפרטי פרטים.

 

בטיחות - לטובת הפונטו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...