Jump to content

Gagarin

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Gagarin

  1. מישהו יכול להסביר במה פונטו איבו שבמבצע יותר טוב מסקודה פאביה 1.4 שבמבצע?
  2. היום הלכתי לסוכנות - בדף שהדפיסו לי רשום ציון ירוק 3, צריכת הדלק: עירוני 7.6, בינעירוני 4.9
  3. מה דעתכם לגבי רכישת אופל קורסה 1.4 ידנית חדשה ב-79K? האם אופציה לקנות סקודה פאביה 86 כ"ס 1.2TSI ב-87K נראית כיותר כדאית ולמה בהתחשב שהרכב ישמש אותי ל-6-7 שנים?
×
×
  • תוכן חדש...