Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו משיקה רנו קליאו ב-69 אלף ש"ח


ETAA
שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כדאי להכנס לפרופורציות.

פלח השוק של המכוניות הידניות הקטנות נע כיום סביב ה 20%, פלוס מינוס, וכבר היום הוא תחרותי מאד וצפוף למדי, ואני די בספק אם יבוא של עוד ועוד מכוניות בסגנמט הנ"ל יגדיל אותו.

ועם כל הטררם סביב מחירי הדלק, עדיין לא הגענו ל 40 ש"ח לליטר, ואם תמשך המגמה העולמית של ירידת מחירי הנפט, מחירי הדלק יחזרו לרמה נורמאלית.

אמנם כל יבואן רוצה למכור, אבל תמיד הוא יעדיף למכור מכוניות יקרות יותר שבהן שולי הרווח גדולים יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מנוע 1.2 16 שסטומים 75 כ"ס....נשמע לא רע בהשוואה ל206 פלוס, ואפילו הכסא מתכונן לגובה

 

אל תיהיה כל כך בטוח.

ראה ערך פיג'ו 206+, הרי במקור ישנו בנמצא הגה מתכוונן וכיוון מושב נהג לגובהה ולעומק, רק שבדגם ה"משופר" והמוזל, לא מקבלים לא את זה ולא את זה.

 

אני לא אומר שכך הדבר גם בקליאו, אך אני בהחלט ממליץ לגשת ולראות מקרוב למה הם מתכוונים כשהם מציינים שמדובר בגרסא "מוזלת".

 

הקליאו נשמעת כמו עסקה מעניינת, אך עדיין לא משהו שינגוס במכירות של הפיקנטו.

יש המון פרמטרים שמשחקים תטובת הפיקנטו, 7 שנים אחריות, מחיר קנייה נמוך יותר, רכב קטן מידות (כן.. זה יכול להוות גם יתרון, לא תמיד מחפשים כה שיותר גדול.)

צריכת דלק טובה יותר, עלויות אגרות רישוי/טסט/חלפים ומוסך זולים יותר.

 

ועוד לא ראיתי את הרכב כדי להגיד על הכיוון של ההגה והמושב.

 

בהצלחה.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל החברה שמתעניינים בקליאו 1.2:

בתור הנציג (הלא רשמי) של קרסו בפורום הזה (אני נציג מכירות באולם התצוגה של רנו בת"א)

אני יכול להתחיל לענות לכולם על השאלות.

אז ככה,ראשית כפי שציינו אבזור הבטיחות הוא מלא- 6 כ"א ו ESP כמובן.

בנוגע למנוע,זהו אותו מנוע 16 שסתומים שהיה קיים בגרסאות הקודמות של הקליאו 1.2.

למיטב הבנתי שופר גם המומנט בסל"ד נמוך.

בנוגע לאבזור הרכב-מכיוון שרכב הדגמה יהיה זמין לנו רק לקראת הסופ"ש,רק אז אוכל לענות בוודאות.

מה שכן,האבזור למיטב ידיעתי זהה לקליאו 1.6 ז"א שהאבזור כולל:

פגושים בצבע הרכב

רדיו דיסק (לא מקורי)

פנסי ערפל קדמיים

זוג חלונות חשמל קדמיים

בקרת שיוט

מחשב דרך

שלטי נוחות כחלק מהמפתח

מושב נהג מתכוונן לגובה

גימור כרום/מט כחלק מהדשבורד

 

כפי שציינו מעלי,לרכב יש 5 כוכבי בטיחות ב NCAP (יתרון חשוב).

האחריות היא למשך 3 שנים/100K המוקדם מבינהם,בנוסף מקבלים את חב' השירות המקיפה שלנו

הכוללת:איסוף והחזרת הרכב לטסט,הכוונה אנושית בדרכים,החלפת גלגל,ועוד.

המחיר הוא 69,900 ש"ח כולל צבע מטאלי, ולא כולל אגרת רישוי בסך 1142 ש"ח.

 

לשאלות נוספות,אני זמין בפרטי.ברגע שאראה את רכב ההדגמה אדווח לכם על המפרט הסופי

ורשמים ראשוניים שלי.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים איתך , האמריקאים שאהבו מכוניות עם מנועים עצומים עברו ליפניות וקוריאניות עם מנועים של עד 2000 סמ"ק ,

הישראלי אוהב תג מחיר אורך כפול רוחב חלקי מחיר .

ואם המחיר טוב הוא גם יחזור להגה מכאני ומנגנוני חלון ידניים ללא שום בעיה .

 

יוסי

 

 

אפרופו חלונות ידניים, בקורולות בדגם הבסיס החלונות האחוריים היו ידניים במודל 2009 אם אני לא טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר בתוספת מבורכת לשוק.

אני באמת חושב שעדיף לרכוש קליאו שכזא או 206+ ב70K,

מאשר לרכוש ספארק/פיקנטו/אלטו ב64K.

ומעכשיו לדעתי תתחיל מלחמת האבזור שממנה רק הצרכן ירוויח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי לתת נקודת מבט מפרספקטיבה אחרת.

 

אנחנו עם של פראיירים, פשוט ככה.

בעוד בטופ גיר האחרון מראים אילו מציאות ניתן לרכוש ב 7000 פאונד, אנחנו מתלהבים מרנו קליאו שעולה 70,000 ש"ח.

אז יבואו ויגידו ש"באנגליה אין מיסוי של כמעט 100% על הרכבים". זה אולי נכון, אבל בארץ מצד שני גם שכר המינימום בארץ הוא גם לא 6-7 פאונד לשעה, מה שמחזק את הטענה שאין טיפת פרופורצייה בין מחירי הרכב בחו"ל לאלה בארץ.

 

ה 206+ והקליאו מראות לנו עד כמה חמדנים היבואנים. בכל הנוגע ל 206 הביאו רכב שפיתוחו החל לפני כמעט שני עשורים (!). שינו פנס פה, מתחו פגוש שם ואמרו וואלה! שלכם ב 70,000 שקלים בלבד.

באה הקליאו שמאובזרת בדיוק כמו הדגמים הבכירים יותר שנמכרים סביב ה 90,000 שקלים וצפונה רק עם תיבה ידנית ומנוע צנום נפח והופס! המחיר צנח בעשרות אלפי שקלים! זה נשמע למישהו הגיוני? פרופורציונלי? לא, ממש לא.

 

ברור שמכירות הרכבים הזולים בצמיחה מתמדת. פתאום כשבא מר ישראלי לרכוש רכב חדש ויש פערי מחיר של עשרות אחוזים הוא מתחיל לשאול שאלות: אני באמת צריך תא מטען כזה גדול? תמורת חסכון של 30,000 ש"ח אני לא אסתדר עם גיר ידני? - אלה שאלות שבכלל לא היו על הפרק בימים שההבדל בין רכב סופר-מיני למשפחתית היו כמה אלפי שקלים. עכשיו התמונה השתנתה.

 

דוגמה נוספת אפשר לקחת מתחום הליסינג. ההבדל במחיר אותו צריך לשלם העובד בין מאזדה 2 למאזדה 3 הוא כמה מאות שקלים בחודש ואף פחות מזה. עובד שיש לו משכורת נאה שמאפשרת לו להחזיק רכב ליסינג - במה הוא יבחר?

 

אז אני מצטער, אני לא מצטרף לחוגגים את כניסתה המחודשת של הקליאו. מחירי המכוניות בארץ מופרזים וחסרי פרופורציות. קודם שנראה ירידה מחירי כל הרכבים בשוק, אז ניתן יהיה להסיר את הכובע בפני היבואנים שאם כבר מוכרים לנו גרוטאה לפחות שתהיה זולה באמת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני מצטער, אני לא מצטרף לחוגגים את כניסתה המחודשת של הקליאו. מחירי המכוניות בארץ מופרזים וחסרי פרופורציות. קודם שנראה ירידה מחירי כל הרכבים בשוק, אז ניתן יהיה להסיר את הכובע בפני היבואנים שאם כבר מוכרים לנו גרוטאה לפחות שתהיה זולה באמת.

 

 

איך אתה מצפה שזה יקרה?

בנגוד לרוב הזולות הידניות שהיו כאו, הקליאו היא התחליף הראשון למשפחתית קומפקטית מבחינת בטיחות ומרווח, למרות שיש לי ספקות לגבי המנוע. כל רכב כזה שנמכר זה פחות משפחתית אוטומטית סטנדרטית שיבואן או ליסינג מוכרים, לדעתי זה יתחיל לתת את משקלו על מחירי יוצאי הליסינג, נתח שוק הליסינג, ובועת מחיר המשפחתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי לתת נקודת מבט מפרספקטיבה אחרת.

 

אנחנו עם של פראיירים, פשוט ככה.

בעוד בטופ גיר האחרון מראים אילו מציאות ניתן לרכוש ב 7000 פאונד, אנחנו מתלהבים מרנו קליאו שעולה 70,000 ש"ח.

אז יבואו ויגידו ש"באנגליה אין מיסוי של כמעט 100% על הרכבים". זה אולי נכון, אבל בארץ מצד שני גם שכר המינימום בארץ הוא גם לא 6-7 פאונד לשעה, מה שמחזק את הטענה שאין טיפת פרופורצייה בין מחירי הרכב בחו"ל לאלה בארץ.

 

ה 206+ והקליאו מראות לנו עד כמה חמדנים היבואנים. בכל הנוגע ל 206 הביאו רכב שפיתוחו החל לפני כמעט שני עשורים (!). שינו פנס פה, מתחו פגוש שם ואמרו וואלה! שלכם ב 70,000 שקלים בלבד.

באה הקליאו שמאובזרת בדיוק כמו הדגמים הבכירים יותר שנמכרים סביב ה 90,000 שקלים וצפונה רק עם תיבה ידנית ומנוע צנום נפח והופס! המחיר צנח בעשרות אלפי שקלים! זה נשמע למישהו הגיוני? פרופורציונלי? לא, ממש לא.

 

ברור שמכירות הרכבים הזולים בצמיחה מתמדת. פתאום כשבא מר ישראלי לרכוש רכב חדש ויש פערי מחיר של עשרות אחוזים הוא מתחיל לשאול שאלות: אני באמת צריך תא מטען כזה גדול? תמורת חסכון של 30,000 ש"ח אני לא אסתדר עם גיר ידני? - אלה שאלות שבכלל לא היו על הפרק בימים שההבדל בין רכב סופר-מיני למשפחתית היו כמה אלפי שקלים. עכשיו התמונה השתנתה.

 

דוגמה נוספת אפשר לקחת מתחום הליסינג. ההבדל במחיר אותו צריך לשלם העובד בין מאזדה 2 למאזדה 3 הוא כמה מאות שקלים בחודש ואף פחות מזה. עובד שיש לו משכורת נאה שמאפשרת לו להחזיק רכב ליסינג - במה הוא יבחר?

 

אז אני מצטער, אני לא מצטרף לחוגגים את כניסתה המחודשת של הקליאו. מחירי המכוניות בארץ מופרזים וחסרי פרופורציות. קודם שנראה ירידה מחירי כל הרכבים בשוק, אז ניתן יהיה להסיר את הכובע בפני היבואנים שאם כבר מוכרים לנו גרוטאה לפחות שתהיה זולה באמת.

 

איתמר.

 

באמת חלום בארץ ישראל לקנות מרצדס בת 9 עם מנוע V12 ב 40 אלף ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע בחייו על כמה וכמה מכוניות צרפתיות, אני יכול לומר שזה ממש לא מפתה.

אני בתור אחד שממתין כרגע לפיג'ו 107 (שאם לא הייתה בעלת לב ואיברים יפנים) לא הייתי מסתכל בכלל על הרכב הזה.

אחד פה רשם שבמחיר כזה לא מעניינת אמינות, ואמינות לאורך זמן. בגלל זה הישראלי הקמצן הוא הישראלי המטומטם, מה שלרוב קורה זה שמה שנקנה בזול בסופו של דבר עולה יקר.

הסטיגמות במקרה של רנו ושל רוב החברות הצרפתיות האחרות שדי משתפרות לאחרונה היא נכונה.

מכוניות בסיסיות שלא עומדות בתנאי מדינתנו, מה שאומר ביקורים דחופים במוסך, תקלות ועוד שאר הירקות.

אישית לי הקליאו תמיד נראתה גרוטאה ומחברים שהיו בעלי הרכב הזה, רוב הזמן היו מוכנים לזרוק אותה לנחל הירקון.

אז חברת קרסו היקרה באה ועושה לנו את אותה גברת בשינוי אדרת ובמחיר מפתה, שיתקזז מתישהו במחירי טיפולים ותיקונים, אפילו אם הרכב חדש ובאחריות, זהו אחלה תרגיל כמובן לעבוד על הישראלי הקמצן.

מה שאני אומר לפני שאתם קופצים ראשונים על כאילו "מציאה" תנו לרכב לעלות על הכביש, תנו לשאר הישראלים ה"חכמים" לבחון אותו לאחר מכן תקבעו אם הרכב טוב או לא.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דומני שאם עד לא מזמן הפיקנטו החדשה הוכתרה בצדק כ"מציאה תורנית" הרי עכשיו הרנו קליאו הידנית במחיר הזה תיקח את הבכורה.

 

בסכום הרכישה שלה - 70,000 - יש לה לפחות על הנייר יתרונות בלתי מבוטלים על המתחרות :

 

* בטיחות (5 כוכבי בטיחות NCAP , שש כריות אוויר ) .

 

* מרווח : בסיס גלגלים של 2.58 מטר (אותו נתון כמו סקודה אוקטביה ופולקסווגן ג'טה !)

 

* איבזור ואחריות בקטגוריה הגבוהה.

 

 

לגבי המנוע ה"חלש" וביצועיו :

 

נתוני הביצועים הרשמיים : מהירות מירבית - 167 קמ"ש , תאוצה 0-100 ב 13.4 שניות , תצרוכת דלק משולבת 5.9 ליטר

 

ל - 100 ק"מ (1:16).

 

מאיץ לאט ? להלן מכוניות אחרות חדשות שמאיצות גרוע יותר : סובארו B3 אוטו' , מיצובישי לאנסר 1.5 אוטו', פוקוס 1.6 אוטו',

 

רנו פלואנס 1.6 אוטו' , סיטרואן C4 , פיז'ו 308 וזה עוד ללא הרבה רכבים מקטגוריית סופר מיני ומיני אחרות שכולם איטיות מרנו

 

קליאו 1.2 ידנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת כבר ללא ספק מגמה , זה כבר לא מבצע פה ומבצע שם זאת כבר ירידת מחירים .

 

נחמד לדעת שנהג חדש היום יכול ללכת ולרכוש רכב קטן ובטיחותי במחיר סביר.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מעניין : בדקתי באתר הצרפתי הרשמי של רנו .

 

שתי מחשבות תאורטיות אך מעניינות :

 

1.מחיר הקליאו הזו בדיוק בצרפת 11,000 יורו (55,000 ש"ח) כלומר המחיר בארץ לא רחוק! (ואיפה כל המיסים שמכפילים

 

בתאוריה את מחיר הרכב?)

 

2. רנו טווינגו 1.2 ידנית 75 כ"ס בצרפת 8,200 יורו. כלומר , הטווינגו שהיא באמת רכב מיני (מיוחד ואיכותי) עולה כ - 25% פחות

 

מהקליאו . האם קרסו לא יכלו למכור כאן את הטוויגו באותה פרופורציה ב - 52,000 ש"ח ולשבור את השוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...