Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו משיקה רנו קליאו ב-69 אלף ש"ח


ETAA
שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועכשיו רוני בוא תצא מהראש של בנאדם שמבין מכוניות ויכול להעריך ולעמוד על ערכן ביחס למתחרות, או במילים אחרות- כנס לראש של 90% מרוכשי המכוניות שניזונים משמועות, וסטיגמות ומהמשוואה של "אותו גודל=אותו מחיר" ותראה שעבור רוב רוכשי המכוניות לא מעניין עד כמה הקליאו טובה יותר מהמתחרות (206 ושות'), אכפת להם כמה זה עולה להם ורצוי כמה שפחות.

 

בהתאם לזה קרסו מקבלים החלטה (מאוד חכמה עבורם) שחותכים במחיר כדי להתברג לשוק הסופר מיני שצובר תאוצה.

אני דווקא חושב שלמרות שקרסו נתנו מחיר תחרותי- זה עדיין לא ערובה להצלחת הקליאו, שוב מהסיבה שאנחנו בפורום רכב ויכולים באמת להעריך את יתרונות הקליאו, לא בטוח שכל רוכש מכונית יעריך כראוי את הקליאו.

 

ימים יגידו.

 

אני בכלל לא מדבר בתור מבין במכוניות. צריך פשוט להיות עם ראש על הכתפיים בשביל להבין שמדובר במחיר שובר שוק. 90% מרוכשי המכוניות מסתכלים על הקליאו ומסתכלים על המתחרות הידניות שלה - 206, פונטו, קורסה, פולו, פאביה וכדומה. הם רואים היטב שהיא זולה בהפרש עצום, ונותנת בערך אותו הדבר (נכון, מנוע קצת חלש יותר - אבל בתמורה גם צריכת דלק עדיפה. וממילא אנשים כבר לא מפחדים מ-1.2 ליטר).

שים לב שהיא לא בהכרח טובה יותר מהמתחרות שלה, היא כן טובה יותר ממכוניות המיני דוגמת הפיקנטו, אלטו, i10 וספארק - שעולות לא הרבה פחות...

שוב - זה לא שוק הסופר מיני שצובר תאוצה, זה שוק המיני. מה שהקליאו עושה זה להיכנס עם סופר מיני לשוק של המיני - וזאת כל החוכמה.

 

היום הלכתי לסוכנות - בדף שהדפיסו לי רשום ציון ירוק 3, צריכת הדלק: עירוני 7.6, בינעירוני 4.9

 

זה אומר שהיא מקבלת החזר של 8250 שקלים יותר מה-1.6 האוטומטית מהמיסוי הירוק - לא פלא שהפרש המחיר כה גדול.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת אם היתה לי אפשרות (המבצע היה יוצא לפני שקיבלתי את הפיקנטו) גם אני הייתי רוכש קליאו אבל לאלה שכבר הלכו על התפר עם אוטו חדש לעומת סיריון 2006 מיליסינג אחרי הוט ו70K ק"מ, הפרש של 8000 ש"ח הוא לא מעט,

אהה ונוסיף את המימון עוד איזה חמישיה, אז נכון הקליאו באמת יותר טובה ומרווחת אבל הלו אנשים תשווה תפוחים לתפוחים, להתאמץ עוד קצת למי שיכול סבבה אבל לרוב האנשים זה כבר מתיחת תקציב וזה יכול להיות יותר מגבולי.

חוץ מזה תזכירו לי כמה עולה טיימינג ברנו או ברקסים או סתם טיפול, בתור אחד שמכיר טוב את מעללי קרסו אני מזמין את הנציג בפורום שיאיר קצת את עיני החברה כאן אולי טעיתי ורנו חזרו גם בטיפולים לשפיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד על מה אתה מדבר? נסעת בכלל על אלטו שאתה יודע שהיא לא רכב בין עירוני?

אז שתדע לך שנסעתי אם האלטו לטבריה 4 אנשים באוטו עם מזגן על 4 והרכב סחב חבל על הזמן,ועוד אני מדבר על העליות....

ואני ממש מרגיש יציב על הכביש איתה.

 

דיברתי על הבטיחות הנמוכה, הרכבים האלה קטנים וקלים מכדי להגן על הנוסע במקרה תאונה, וזה מתעצם במהירות בין עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל החברה שמתעניינים בקליאו 1.2:

בתור הנציג (הלא רשמי) של קרסו בפורום הזה (אני נציג מכירות באולם התצוגה של רנו בת"א)

אני יכול להתחיל לענות לכולם על השאלות.

אז ככה,ראשית כפי שציינו אבזור הבטיחות הוא מלא- 6 כ"א ו ESP כמובן.

בנוגע למנוע,זהו אותו מנוע 16 שסתומים שהיה קיים בגרסאות הקודמות של הקליאו 1.2.

למיטב הבנתי שופר גם המומנט בסל"ד נמוך.

בנוגע לאבזור הרכב-מכיוון שרכב הדגמה יהיה זמין לנו רק לקראת הסופ"ש,רק אז אוכל לענות בוודאות.

מה שכן,האבזור למיטב ידיעתי זהה לקליאו 1.6 ז"א שהאבזור כולל:

פגושים בצבע הרכב

רדיו דיסק (לא מקורי)

פנסי ערפל קדמיים

זוג חלונות חשמל קדמיים

בקרת שיוט

מחשב דרך

שלטי נוחות כחלק מהמפתח

מושב נהג מתכוונן לגובה

גימור כרום/מט כחלק מהדשבורד

 

כפי שציינו מעלי,לרכב יש 5 כוכבי בטיחות ב NCAP (יתרון חשוב).

האחריות היא למשך 3 שנים/100K המוקדם מבינהם,בנוסף מקבלים את חב' השירות המקיפה שלנו

הכוללת:איסוף והחזרת הרכב לטסט,הכוונה אנושית בדרכים,החלפת גלגל,ועוד.

המחיר הוא 69,900 ש"ח כולל צבע מטאלי, ולא כולל אגרת רישוי בסך 1142 ש"ח.

 

לשאלות נוספות,אני זמין בפרטי.ברגע שאראה את רכב ההדגמה אדווח לכם על המפרט הסופי

ורשמים ראשוניים שלי.

 

תרשום אותי לנסיעת מבחן!

מתי אמורה להתחיל המכירה? מתי אמורות להיות מכוניות באולמות?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מגיע עם טאסות או ג'אנטים?

 

עם צמיגים ווינטילים שחורים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קרסו היו מייבאים את הטווינגו, היא היתה נוחתת לתוך סביבה עוינת. סביבה בה אלטו, פיקנטו, I10 ושות' כבר ביססו את מעמדן. מה עשו במקום? יציעו מכונית שהיא בדרגה אחת מעל, ובמחיר שלא רחוק מאותה הטווינגו אותה תכננו להביא. נכון להיום מדובר במכונית ששווה יותר מכולן את מחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו יכולים לשווק את הטווינגו ספורט במחיר של 70K

Renault-twingo-rs-gordini.jpg

מנוע 1.6 עם 133 פוני על רכב קטנטן עם כלום משקל. אני הייתי מוכן להקריב שני דלתות במקרה הזה :twisted::lol:

 

... אפשר רק לחלום:-(

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעקב.:-D

באירופה היו יורקים ליבואן בפנים עם מחיר כזה.

אבל בישראל הקליאו הזאת היא כמו אוויר לנשימה.

 

לדבר על אמינות של רכב חדש זה קצת טיפשי, מי שלא תמצא חן אמינותו של הרכב, בתום שלוש שנות האחריות ימכור אותו.:-)

אני כן מסכים שהאקלים הישראלי הוא הרוצח השקט של האירופאיות.

 

אם השיקול היה רלוונטי עבורי, הייתי לחלוטין הולך על הקליאו. היא גם נראית מצויין.

 

לסוכן החביב, אנא פרסם רשימת אבזור כשיתאפשר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו יכולים לשווק את הטווינגו ספורט במחיר של 70K

g

מנוע 1.6 עם 133 פוני על רכב קטנטן עם כלום משקל. אני הייתי מוכן להקריב שני דלתות במקרה הזה :twisted::lol:

 

... אפשר רק לחלום:-(

 

בצרפת ובאנגליה טווינגו ספורט עולה כ72 אלף ש"ח, אז איך אתה מצפה שבארץ היא תעלה פחות?

לפחות שהמספרים שאתה זורק יהיו קשורים למציאות.. :roll:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי רוצה להיות קשור למציאות הייתי כותב שזו הטווינגו גורדיני RS שעולה 14.7K פאונד סטרלינג שבתרגום ישיר יוצא משהו כמו 80K ש"ח.

 

אבל זה די מביס את המטרה של לזרוק מספרים, לא?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.youtube.com/watch?v=5ayZ7vtyf8M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

דווקא את הגרסא שמגיעה לארץ שוללים:|

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רק אומר שהמנוע קצת "עצלן" ביחס לאחרים בהיצע. מעניין מה הוא היה ממליץ אם היו שואלים אותו לגבי מדינה מסוימת שבה ההפרש בין הגרסה הזאת לגרסאות האחרות הוא כמעט 30K שקלים (נניח 5K פאונד). נראה לי שההמלצה שלו היתה משתנה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...