Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם תא המטען סביר בגודלו ולא פיצפון.

 

אגב, קרסו נותנים 3 שנים אחריות?

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה כי בחצי השנה הבאה נצפה שינוי מבורך מאוד בשוק הרכב...

 

אני לא רואה את הקוריאניות ושאר האירופאיות (מלבד פיאט היבואן מנמנם לו?) מפסידות נחת שוק לקרסו ורנו ככה שצפוייה לנו עוד מלחמחת מחירים לא קטנה בהמשך מה שיקטין עוד יותר את מחיר המשומשות.

 

למי בא מזדה 3 2008 ב30K ופנדה 2008 ב20K? :wink:

פורסם

אני כבר יכול לנחש מה צפוי לנו בהמשך: פונטו 1 ליטר ב63K, איביזה/פאביה/פולו 1.2 בלי טורבו ב68K, יאריס 1.1 ב65אלף , מאזדה 2/פיאסטה 990 סמ"ק בזילזול ועוד שלל הפתעות נוספות.. :lol:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לא רואה שום דבר רע ברכישת סופר מיני עם 1.2 והספק של כ-70 כ"ס. כמובן בתנאי שהתמחור יהיה דומה לשל הקליאו. זאת עסקה הרבה יותר מרשימה ואטרקטיבית משלל המיני'ז...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למעשה כן צפויה פונטו 1L, או ליתר דיוק 900 סמ"ק.

מנוע הטווין-איר מגיע לפה שנה הבאה ב 500, והתכנון הוא שגם בפונטו....

 

בכל מקרה, שאפו לקרסו, הרכב אולי לא יהיה מפלצת, אבל ככל הנראה גם לא עגלה.

הרבה מרווח פנים, מושבים נוחים כיאה לרנו, ומבפנים אני מקווה שלא חסכו על הנוסע יתר על המידה.

מה שלא יהיה, יתרון הבטיחות של הרכב ברור.

פורסם

חבל שההפרש לדגם האוטומטי כ"כ גדול :\

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
תרשה לי לחלוק, עדיין יש מקום לאלטו, לפיקנטו הידנית ולi10 הזולה.

(אלו שנמצאות מתחת ל63K.)

 

אבל הספארק, פיז'ו 107, פיאט פנדה ואפילו ל206+ יש תחרות מאוד רצינית עכשיו.

 

למרות שלא כל ישראלי ירוץ לקנות צרפתיה, מפאת סטיגמות ודעות קדומות (רנו לא רואה מוסך וכו') - עדיין, סופרמיני עם מנוע 4 ציל' ו75 פוני מתחת למכסה זה מאוד אטרקטיבי במחיר הזה.

 

לא אמרתי אלטו. האלטו זולה משמעותית. ה-I10 עם תיבה אוטומטית עולה יותר מהקליאו, אך מציעה פחות מרחב, פחות תא מטען, פחות אבזור בטיחות, ופחות כח. הפיקנטו עולה קצת מעבר ל-70K ש"ח והיא מציעה תיבה אוטומטית, אך היא מדרגה אחת מתחת במרחב ונפח תא מטען.

פורסם

אם להיות הוגנים אז צריך להשוות ידני לידני, לא מיני אוטומאטי ל(סופר)מיני ידני.. :-)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם כבר הוגנים, אז צריך להשוות אותה מול 206 ופאביה (שאגב בגרסתה הזולה ביותר נמכרה ב-77K עד כמה שזכור לי). את הפיקנטו אתה יכול להשוות ל-107, C1, I10, אלטו. אין ספק ש-70K ש"ח זה מחיר מעולה למכונית הזו.

פורסם

עם מחיר מטורף כזה לאף אחד לא יהיה אכפת מאמינות. מקווה מאד שהתמחור של הקליאו יגרור את כל המחירים של השוק למטה יחד איתו. כל הכבוד על התעוזה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

לא נראה לי שזה ימשוך את כל השוק מטה (אותה קליאו 1.6 אוטומט עולה 100K).

 

מה שכן, זה יכול לפתח סגמנט שלא היה לאחרונה בשוק שלנו - סופר-מיני ידניות עם מנוע קטן במחיר זול יחסית.


×
×
  • תוכן חדש...