Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו משיקה רנו קליאו ב-69 אלף ש"ח


ETAA
שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^^ זה רק מראה שכשיבואני הרכב רוצים, הם גם יכולים. אולי קרסו רוצים להגיב מהר לשוק המיני הדינמי והמתפתח מרגע לרגע ולשם כך הם מגייסים את הקליאו שנמצאת "על המדף".

 

מה שכן, לראשונה יש כאן רכב סופר-מיני עמוק בתוך קטגוריית המחיר של המיני וללא נחיתות משמעותית במפרט\דגם, כבמקרה של ה-206+. על הנייר, דיל מצויין, שכמותו לא היה מעולם. מעניין אם הרף החדש שנקבע ישבר ע"י יבואן נוסף שיהיה מוכן לקפוץ למים. יש לכם הימור מי המכונית הבאה הבאה בתור?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי פיאט הם הבאים שיהיו חייבים להצטרף לחגיגה.

הפונטו הבסיסית שלהם עולה 95 אלף ש"ח והפנדה יקרה מדי- 78 אלף ש"ח.

צ'מפיון בטח ימשיכו עם מבצעים עם האיביזה והפאביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו יודע מה המשקל שלה? באתר רנו לא רשום לגבי 1.2.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישו יודע מה דרגת המיסוי מבחינת זיהום האויר? אם היא בקבוצה נמוכה הדבר יכול להסביר כמה אלפי ש"ח במחיר.

אני חייב לומר שנדהמתי לראות שדגם ה-1.6 מצוי בקבוצה 10 - מעל די הרבה משפחתיות שאני מכיר, אפילו מאזדה 3 הבזבזנית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מעניין : בדקתי באתר הצרפתי הרשמי של רנו .

 

שתי מחשבות תאורטיות אך מעניינות :

 

1.מחיר הקליאו הזו בדיוק בצרפת 11,000 יורו (55,000 ש"ח) כלומר המחיר בארץ לא רחוק! (ואיפה כל המיסים שמכפילים

 

בתאוריה את מחיר הרכב?)

 

תוסיף לזה את העובדה שבצרפת מייצרים מכוניות וחלק מהמכלולים לקליאו הנוכחית, מה שצריך היה להוזיל עוד יותר את מחיר הסופי אצלם.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי לתת נקודת מבט מפרספקטיבה אחרת.

 

אנחנו עם של פראיירים, פשוט ככה.

בעוד בטופ גיר האחרון מראים אילו מציאות ניתן לרכוש ב 7000 פאונד, אנחנו מתלהבים מרנו קליאו שעולה 70,000 ש"ח.

אז יבואו ויגידו ש"באנגליה אין מיסוי של כמעט 100% על הרכבים". זה אולי נכון, אבל בארץ מצד שני גם שכר המינימום בארץ הוא גם לא 6-7 פאונד לשעה, מה שמחזק את הטענה שאין טיפת פרופורצייה בין מחירי הרכב בחו"ל לאלה בארץ.

 

ה 206+ והקליאו מראות לנו עד כמה חמדנים היבואנים. בכל הנוגע ל 206 הביאו רכב שפיתוחו החל לפני כמעט שני עשורים (!). שינו פנס פה, מתחו פגוש שם ואמרו וואלה! שלכם ב 70,000 שקלים בלבד.

באה הקליאו שמאובזרת בדיוק כמו הדגמים הבכירים יותר שנמכרים סביב ה 90,000 שקלים וצפונה רק עם תיבה ידנית ומנוע צנום נפח והופס! המחיר צנח בעשרות אלפי שקלים! זה נשמע למישהו הגיוני? פרופורציונלי? לא, ממש לא.

 

ברור שמכירות הרכבים הזולים בצמיחה מתמדת. פתאום כשבא מר ישראלי לרכוש רכב חדש ויש פערי מחיר של עשרות אחוזים הוא מתחיל לשאול שאלות: אני באמת צריך תא מטען כזה גדול? תמורת חסכון של 30,000 ש"ח אני לא אסתדר עם גיר ידני? - אלה שאלות שבכלל לא היו על הפרק בימים שההבדל בין רכב סופר-מיני למשפחתית היו כמה אלפי שקלים. עכשיו התמונה השתנתה.

 

דוגמה נוספת אפשר לקחת מתחום הליסינג. ההבדל במחיר אותו צריך לשלם העובד בין מאזדה 2 למאזדה 3 הוא כמה מאות שקלים בחודש ואף פחות מזה. עובד שיש לו משכורת נאה שמאפשרת לו להחזיק רכב ליסינג - במה הוא יבחר?

 

אז אני מצטער, אני לא מצטרף לחוגגים את כניסתה המחודשת של הקליאו. מחירי המכוניות בארץ מופרזים וחסרי פרופורציות. קודם שנראה ירידה מחירי כל הרכבים בשוק, אז ניתן יהיה להסיר את הכובע בפני היבואנים שאם כבר מוכרים לנו גרוטאה לפחות שתהיה זולה באמת.

 

איתמר.

 

שלום איתמר,

 

להלן התקנון הלא רשמי של מדינת ישראל המחייב את כל תושביה, במידה ופספסת

 

1. בניגוד לשאר המדינות, בישראל, דת ומדינה הן חברות טובות והולכות תמיד ביחד. מה שאומר שלא תהיה לך תחבורה ציבורית ופעילויות תרבות ופנאי החל משישי בערב ועד מוצ"ש. שאפשר לשכוח מסופ"ש ארוך ושבמידה והנך מעסיק משרד התמ"ת יהיה רשאי להטיל עליך קנסות כראות עיניו על העסקת עובדים יהודים בשבת גם אם נתת להם מנוחה שבועית כנדרש.

2. תחבורה ציבורית במרכזי הערים כמקובל בשאר העולם יפחיתו משמעותית את הכנסות המדינה ממסים על דלקים ויבוא כלי רכב = לא בא בחשבון. על הציבור להבין זאת לבד ולהפסיק להציק לממשלה בנושא, אם לא תעשו כן תמשיכו לשמוע את השקר הידוע "תחבורה ציבורית בתל אביב - בעוד 10 שנים".

3. מערכת החינוך מתחייבת לבינוניות מינוס.

4. עליך להתגייס בגיל 18 ולתרום לנו 3 שנים מחייך בפעילות שעלולה לסכן את חייך.

 

נדלג על סעיפי הדיור, המזון ומוצרי החשמל היקרים וסעיפים מקפחים אחרים כמו מס הכנסה גבוה על אנשים פרטיים ונמוך על חברות ונגיע לסעיפים הרלוונטיים

 

500. על קניית רכבים יחולו מיסים מהגבוהים בעולם וחסרי כל פרופורציות בהשוואה להכנסה הממוצעת.

501. על דלקים יחולו מיסים אסטרונומים השניים באי שפיותם ביחס להכנסה הממוצעת רק לאלו שבטורקיה בתוספת מרווחי שיווק והפצה יפים למונופול בתי הזיקוק וחברות הדלק.

502. במדינת ישראל יש עיוות שוק בו חברות הליסינג קונות כ-70% מהרכבים בענף וזוכות להנחות של 15%-30% ובנוסף דורשות שמירה על מחירוני יבואנים גבוהים ללקוחות הפרטיים. לכן, עליכם לקבל זאת בהבנה או לחלופין להביא רכב ביבוא אישי.

503. מדינת ישראל מתחייבת לשמר את אי התחרות בשוק יבוא הרכב ולהציב דרישות גבוהות עבור אלו המנסים להיכנס לתחום ולהביא עימם תחרות לא רצויה.

 

וזה ממשיך הלאה עד שלבסוף:

 

במידה ואינך מסכים לתנאים אלו אתה מוזמן לנסות לעבור למדינות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וכו' שם איכות החיים טובה יותר אך ישנה בעיית הריחוק המשפחתי*

 

*הביטוח הלאומי ימשיך לרדוף אותך עבור תשלומים חודשיים

 

אז איתמר,

אולי אתה לא חוגג, אבל אני יכול להגיד לך על עשרות אם לא מאות אנשים בניהם צעירים השמחים על אוטו למידותיהם עם גיר ידני וצריכת דלק מעולה וזוגות צעירים השמחים על המחיר הנמוך, הבטיחות והיכולת להכניס עגלה לתא המטען שכן שמחים ומברכים על כל נקודת אור חיובית המובילה לשינוי חלק מהסעיפים הדרקוניים עליהם כולנו חתומים בכך שאנחנו חיים פה.

נכון, זה עדיין לא זול כמו באירופה וארה"ב אבל זה מקל באופן מסוים את הכאב והנטל של החיים בישראל וכך צריך לראות זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכותית היא ממש לא ועדיין רוב האנשים יעדיפו משהו לא צרפתי. בנוסף, לא כולם רוצים רכב כמה שיותר גדול אלא ההפך.

 

היא דווקא כן איכותית. אולי לא נראית ככה מבפנים, אבל ביחס לכל מה שנמכר בסביבות המחיר הזה, מדובר במכונית שהיא רמה למעלה בנוחות, איכות, בטיחות ומרווח. עסקה פשוט מצוינת.

 

ה 206+ והקליאו מראות לנו עד כמה חמדנים היבואנים. בכל הנוגע ל 206 הביאו רכב שפיתוחו החל לפני כמעט שני עשורים (!). שינו פנס פה, מתחו פגוש שם ואמרו וואלה! שלכם ב 70,000 שקלים בלבד.

באה הקליאו שמאובזרת בדיוק כמו הדגמים הבכירים יותר שנמכרים סביב ה 90,000 שקלים וצפונה רק עם תיבה ידנית ומנוע צנום נפח והופס! המחיר צנח בעשרות אלפי שקלים! זה נשמע למישהו הגיוני? פרופורציונלי? לא, ממש לא.

.

 

אני מסכים, וחושב שהמחיר החדש מעמיד באור מגוחך את התמחור הקודם של המכונית. ובכלל - אם רמת האבזור זהה בין ה-1.2 הידנית ל-1.6 האוטומטית - מאיפה מגיעים 30000 שקלים? רק בשביל מנוע ותיבה? הרי רנו סגרו לעצמם את השאלטר עכשיו על המכירות של ה-1.6, כי עמישראל לא כזה טיפש בשביל להבין שההפרש לא פרופורציונלי.

 

למען ההגינות, באירופה ההפרש בין השתיים בפורמט זהה הוא 20%. כאן 30%, כשאת ההפרש הגדול יותר אפשר לזקוף "לזכות" המיסוי הירוק (והמיסים בכלל), וגם העובדה שמדובר בסוף חיי דגם שבוודאי מספקת מחירים מוזלים לקרסו. אבל אם תשאלו אותי, הם בטח פשוט לא חשבו על זה קודם, ואז יום בהיר אחד מישהו שם גילה שהם יכולים למכור כאן סופרמיני במחיר של מיני ולשבור את השוק. מתאים להם :wink:

 

בתור אחד שנסע בחייו על כמה וכמה מכוניות צרפתיות, אני יכול לומר שזה ממש לא מפתה.

אני בתור אחד שממתין כרגע לפיג'ו 107 (שאם לא הייתה בעלת לב ואיברים יפנים) לא הייתי מסתכל בכלל על הרכב הזה.

אחד פה רשם שבמחיר כזה לא מעניינת אמינות, ואמינות לאורך זמן. בגלל זה הישראלי הקמצן הוא הישראלי המטומטם, מה שלרוב קורה זה שמה שנקנה בזול בסופו של דבר עולה יקר.

הסטיגמות במקרה של רנו ושל רוב החברות הצרפתיות האחרות שדי משתפרות לאחרונה היא נכונה.

מכוניות בסיסיות שלא עומדות בתנאי מדינתנו, מה שאומר ביקורים דחופים במוסך, תקלות ועוד שאר הירקות.

אישית לי הקליאו תמיד נראתה גרוטאה ומחברים שהיו בעלי הרכב הזה, רוב הזמן היו מוכנים לזרוק אותה לנחל הירקון.

אז חברת קרסו היקרה באה ועושה לנו את אותה גברת בשינוי אדרת ובמחיר מפתה, שיתקזז מתישהו במחירי טיפולים ותיקונים, אפילו אם הרכב חדש ובאחריות, זהו אחלה תרגיל כמובן לעבוד על הישראלי הקמצן.

מה שאני אומר לפני שאתם קופצים ראשונים על כאילו "מציאה" תנו לרכב לעלות על הכביש, תנו לשאר הישראלים ה"חכמים" לבחון אותו לאחר מכן תקבעו אם הרכב טוב או לא.

 

קשקוש בלבוש מארץ הקשקושים הבלבושים. שים לב איך אני פוסל את הדברים שלך אחד אחד:

1. הקליאו נמכרת כאן כבר כמה שנים ולא צריך "לבחון אותה".

2. נכון שפעם הן לא היו משהו, אבל האמינות של רנו באמת השתפרה משמעותית בשנים האחרונות.

3. המכונית עדיפה פי חמש על פני 107 מסכנה.

4. יש לך שלוש שנים אחריות מלאה, כך שאם האמינות לא מוצאת חן בעיניך - פשוט תמכור אחרי שלוש שנים ותסגור עניין.

5. קרסו לא עושה שום תרגיל. מה נראה לך? שהם אומרים לעצמם "נמכור לישראלים הטמבלים מכונית גרועה במחיר זול"? הם פשוט זיהו הזדמנות למכור יותר, זה הכל.

 

יש מספיק אנשים שעבורם מכונית כזו היא עדיפה פי כמה ביחס ל-107 קטנטונת. תפנים את זה.

 

דבר מעניין : בדקתי באתר הצרפתי הרשמי של רנו .

 

שתי מחשבות תאורטיות אך מעניינות :

 

1.מחיר הקליאו הזו בדיוק בצרפת 11,000 יורו (55,000 ש"ח) כלומר המחיר בארץ לא רחוק! (ואיפה כל המיסים שמכפילים

 

בתאוריה את מחיר הרכב?)

 

2. רנו טווינגו 1.2 ידנית 75 כ"ס בצרפת 8,200 יורו. כלומר , הטווינגו שהיא באמת רכב מיני (מיוחד ואיכותי) עולה כ - 25% פחות

 

מהקליאו . האם קרסו לא יכלו למכור כאן את הטוויגו באותה פרופורציה ב - 52,000 ש"ח ולשבור את השוק ?

 

1. גם בצרפת יש מיסים, למיטב זכרוני. כמובן שפחות מבארץ. בכל מקרה, עבור מכוניות זולות עם ציון ירוק טוב, המס בארץ מאוד נמוך וזה משפיע מאוד על מחירה הסופי של המכונית. הקליאו 1.6 אוטומטית, למשל, משלמת ככל הנראה קרוב ל-10000 שקלים יותר מהקליאו 1.2 הידנית - רק למיסוי הירוק... תוסיף לזה את העובדה שמדובר בסוף חיי דגם וקרסו בטח מקבלים אותו במחיר זול במיוחד - ותקבל תמחור נמוך מאוד.

2. בדיוק. אם קרסו היו קצת יותר מתאמצים, הם היו יכולים להביא טווינגו וליהנות מהפריחה של שוק המיני עם תחרות מצוינת לאלטו, פיקנטו ודומותיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו לקרסו, כל הכבוד.

 

 

אני באמת לא מבין את כל מילות ההלל לקרסו, אפשר לחשוב שהתמחור הזה מגיע כ"שירות ללקוח".

 

המחיר הזה מוכתב לקרסו על ידי המתחרות, מישהו בקרסו כנראה הבין שמבחינת הצרכן ההדיוט שרוצה לקנות רכב קטן וזול הקליאו תתוייג באותה נישה של הפיקנטו\I10 ושות' וגם אם לא תתוייג באותה נישה הצרכן לא יהיה מוכן להוסיף הרבה עבור רכב שנראה בערך באותו גודל.

 

קרסו נתנו כזה מחיר בשביל להשאיר את הקליאו בתחרות.

 

אני בטוח שהקליאו ספורט לעומת זאת לא תמכר במחיר כזה אטרקטיבי כי זה כבר רכב נישה מובהק.

 

את התשבוחות עדיף להפנות למכשירי תנועה שפתחו את "מירוץ החימוש" בקטגוריית המיני ופשוט אילצו את היבואנים האחרים לחתוך בבשר, ומזל שהיה להם המון שומן לחתוך ממנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שתי בקשות:

שיביאו טווינגו, ושיירגעו עם המחיר של המגאן RS.

 

עכשיו ברצינות - לו הייתי בשוק לרכב קטן וחסכוני, לא הייתי חושב פעמיים והייתי רוכש קליאו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, אני לא מסכים. אם קרסו היו מביאים את הטווינגו אז המחיר שלה היה מוכתב במידה מסוימת על ידי המתחרות. אבל פה מדובר בסופר מיני ששוברת את מחירי השוק במידה דומה למה שהאלטו עשתה לפני שנתיים. קרסו יכלו למכור אותה ב-80K, בדומה ל-206, ואז הם היו מוכרים פחות. במחיר כזה היא זולה ב-10K ויותר מכל דבר מקביל, ואני מעריך שהמתחרות יצטרכו להתאמץ יותר בשביל להישאר בתחרות מולה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין איך המנוע יתמודד עם המרכב הכבד, הלכו על מנוע 1200 ולא 1400, שווה לחכות למבחן דרכים.

הקליאו בעצם מבטלת את החסרון המשמעותי מאוד של המיני הידניות, הקליאו יכולה לשמש גם כרכב בין עירוני, מה שאי אפשר להגיד על 107,אלטו ושאר החבורה.

 

תגיד על מה אתה מדבר? נסעת בכלל על אלטו שאתה יודע שהיא לא רכב בין עירוני?

אז שתדע לך שנסעתי אם האלטו לטבריה 4 אנשים באוטו עם מזגן על 4 והרכב סחב חבל על הזמן,ועוד אני מדבר על העליות....

ואני ממש מרגיש יציב על הכביש איתה.

ההגה הוא עגול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מעניין : בדקתי באתר הצרפתי הרשמי של רנו .

 

שתי מחשבות תאורטיות אך מעניינות :

 

1.מחיר הקליאו הזו בדיוק בצרפת 11,000 יורו (55,000 ש"ח) כלומר המחיר בארץ לא רחוק! (ואיפה כל המיסים שמכפילים

 

בתאוריה את מחיר הרכב?)

 

2. רנו טווינגו 1.2 ידנית 75 כ"ס בצרפת 8,200 יורו. כלומר , הטווינגו שהיא באמת רכב מיני (מיוחד ואיכותי) עולה כ - 25% פחות

 

מהקליאו . האם קרסו לא יכלו למכור כאן את הטוויגו באותה פרופורציה ב - 52,000 ש"ח ולשבור את השוק ?

 

לדעתי טווינגוו 1.2 גם במחיר של 60K הייתה שוברת את השוק.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו רוני בוא תצא מהראש של בנאדם שמבין מכוניות ויכול להעריך ולעמוד על ערכן ביחס למתחרות, או במילים אחרות- כנס לראש של 90% מרוכשי המכוניות שניזונים משמועות, וסטיגמות ומהמשוואה של "אותו גודל=אותו מחיר" ותראה שעבור רוב רוכשי המכוניות לא מעניין עד כמה הקליאו טובה יותר מהמתחרות (206 ושות'), אכפת להם כמה זה עולה להם ורצוי כמה שפחות.

 

בהתאם לזה קרסו מקבלים החלטה (מאוד חכמה עבורם) שחותכים במחיר כדי להתברג לשוק הסופר מיני שצובר תאוצה.

אני דווקא חושב שלמרות שקרסו נתנו מחיר תחרותי- זה עדיין לא ערובה להצלחת הקליאו, שוב מהסיבה שאנחנו בפורום רכב ויכולים באמת להעריך את יתרונות הקליאו, לא בטוח שכל רוכש מכונית יעריך כראוי את הקליאו.

 

ימים יגידו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישו יודע מה דרגת המיסוי מבחינת זיהום האויר? אם היא בקבוצה נמוכה הדבר יכול להסביר כמה אלפי ש"ח במחיר.

אני חייב לומר שנדהמתי לראות שדגם ה-1.6 מצוי בקבוצה 10 - מעל די הרבה משפחתיות שאני מכיר, אפילו מאזדה 3 הבזבזנית.

 

היום הלכתי לסוכנות - בדף שהדפיסו לי רשום ציון ירוק 3, צריכת הדלק: עירוני 7.6, בינעירוני 4.9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...