Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר דיבורית דגם

Sygnet BTS660. ?

עולה קצת יותר מSupertooth Buddy

אבל נראה שסוללה חזקה יותר ויש מנגנון להשתקת רעשים.

נהג ותיק

פורסם
מיני קיט של פארוט

מחיר בדיחה למוצר מצויין

 

האם המתקן של המיני קיט מתחבר לשמשה הקדמית? המקרופון מספיק רגיש במרחק כזה ?

נהג ותיק

פורסם

בדרך כלל המיני קיט יושבת על הסוכך שמש

או סתם בתא שמתחת לידית ההנדברק

המיקרופון שלה מעולה וכנ"ל הרמקול

ובנוסף היא נטענת למספר שעות ארוך (אני לא זוכר במדוייק אבל לדעתי כ 24 שעות)

אופציה שנותנת לך אפשרות להתנייד איתה גם למשרד או לכל מקום אחר

פורסם

יש מיניקיט רגיל וגם מיניקיט סמארט. הסמארט נראה משוכלל יותר אבל דורש הצמדה של הזרוע לשמשה או הדבקה

לדשבורד. מישהו ניסה את הדגם הזה? יש ביקורות טובות באינטרנט.

נהג ותיק

פורסם
Supertooth Buddy Bluetooth

 

קניתי אותה לפני כמה ימים , פשוטה ונוחה לשימוש , ספיקר מצויין גם בצד השני שומעים אותך חלק.

 

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=17673

 

 

 

מצטרף להמלצה !

דיבורית מעולה, ספיקר מאוד חזק , כשאני מדבר עם אנשים הם שואלים אותי אם אני עם הפלאפון באוזן בזמן נהיגה מרוב ששומעים אותי טוב , 1000 שעות עבודה אם אני לא טועה.

 

אני ממש ממליץ עליה

פורסם

1000 שעות המתנה (לא דיבור),

אבל כן אחלה דיבורית, ובאמת בין טעינה לטעינה יש המון המון זמן,

לא יצא לי להבין בדיוק כמה, פשוט פעם באיזה שבועיים שלושה אני לוקח מהאוטו הביתה לטעינה.

 

 

so far so good so what

פורסם

אני בכלל לא מוציא אותה מהרכב, מטעין מהמצת פעם בשבועיים, כאשר יש נסיעה ארוכה.

 

היה סקר ובדיקה ע"י מגזין ממון, והדיבורית הזאת SUPERTOOTH BUDDY זכתה במקום ראשון, למרות שהיא היתה הכי זולה בין כל הדיבוריות הנבדקות.

אצלי כבר שנה היא פועלת ללא דופי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...