Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

 

ברשותי פורד סיירה מודל 91 קרב'. כאשר אני מניע את הרכב, הוא פשוט לא מחזיק טורים.

הקרב' משופץ יחסית. ניסיתי לשחק עם ההצתה, טיפה עם הקרב' וכלום.

יש לציין שהמנוע רועד בצורה מוזרה, הטורים פעם עולים פעם יורדים. כמו-כן, יש הדפים חזקים מהדוד האחורי.

יכול להיות שלא חיברתי את חוטי ההצתה כמו שצריך? יכול להיות שהם בכלל הבעיה?

 

אשמח לכיוון כללי כדי שאדע מה לעשות הלאה,

תודה רבה.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

ישנן 2 אופציות:

1 - קרבורטור.

2- הצתה/ כיוון הצתה, פלטינה.

אם יש לך אופציה קפוץ לצביקה והבעיה תיפתר.

בכל מיקרה המתן לתגובה שלו.

:)
פורסם

אני גר בצד השני בכלל לצערי :/

אני ינסה לבדוק אם יש לי כוסית דיסט' אחרת כדי לבדוק את הבעיה.

מישהו מכיר במקרה דרך לכוון כמו שצריך את ההצתה בסיירה? כי יכול להיות שהתבלבלתי..

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

תוודא שהקרבורטור מכוון ותקין ב-100%.

 

נשמע כמו תקלה בערכת ההצתה. ייתכן ואחד הצילינדרים לא עובד.

אתה יכול בצע בדיקה בעצמך לפני שאתה רץ למוסכים: תוך כדי שהאוטו מונע, נתק את כבלי המצתים בזה אחר זה, כל פעם אחד אחר.

 

במידה והמנוע לא יראה שינוי בפעולתו, באחד מהניתוקים, הדבר יצביע על הצילינדר שלא עובד. בדוק שהחיבורים של אותו כבל תקינים ומחוזקים כראוי, בדוק קרעים/חתכים או כל נזק אחר לכבל בצורה ויזואלית. בעזרת וולטמטר תוכל למדוד התנגדות הכבל ואת היכולת להעביר זרם.

 

אם עד כאן לא מצאת תקלות, נראה שכדי שתגש לצביקה בהקדם, לאבחון מקצועי ומדויק.

 

בהצלחה :-D

פורסם
אני גר בצד השני בכלל לצערי :/(איזה צד השני של האוקינוס?).

אני ינסה לבדוק אם יש לי כוסית דיסט' אחרת כדי לבדוק את הבעיה.(מה זה כוסית דיסטרבוטור?).

מישהו מכיר במקרה דרך לכוון כמו שצריך את ההצתה בסיירה? כי יכול להיות שהתבלבלתי..

מה יש להתבלבל בכוון הצתה מדוע נגעת בכוון הצתה, מה זה קרבורטור משופץ יחסית, יחסית למה, ולמי?

מה הקשר בין מנוע שלא מחזיק טורים ולכוון הצתה ולכוסית דיסטרבוטור?

ואת בעיית תצרוכת הדלק פתרת על ידי קרבורטור שמשופץ יחסית, בהמשך לשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=300609

התייחס בעיקר לתגובה 14 !

בברכה צביקה שגר בצד השני בכלל..

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני גר בערד, צריך דרכון בשביל להגיע אליך ;)

עבר עליי יום ארוך, תשמיט את הכוסית.

הקרב' עבר שיפוץ וישב במחסן תקופה, כמה זה משפיע?

נגעתי בהצתה כי שום דבר לא היה מכוון, אני משתגע מזה וחושב להחליף רוטור, דיסט' וחוטי הצתה

ואז לגשת לטפל בקרב'.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

אופיר שלום רב !

כמדומני שדיברנו בעבר בטלפון.

אם זכרוני אינו מטעה אותי, בפורום יש חבר פורום נוסף, בעל סיירה, שהוא חבר שלך, תושב ערד כמוך,שמטריח את עצמו, ומחתים דרכון בימי שישי , במפגש מועדון ה5 בנוקייה, או יחד עם חובבי רכב בעלי פורד במרכז.

לטפל במערכת ההצתה ברכב בעל בעייה המסתמנת בעיית קרבורטור, היא בדיוק כמו לחפש את המטבע מתחת לפנס.

יש לי לקוח גם מערד וגם מבאר שבע, גם מקריית שמונה וגם מנהריה.

בדבר פרטים נוספים אנא המשך בהודעה פרטית ולא בשרשור.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קטן בנושא, הבאתי סט חוטים חדש. חבר עזר לי לכוון הצתה כמו שצריך

והמנוע עכשיו עובד עגול וללא קירטועים. כמו-כן, הרכב מגיב יפה בלחיצה על דוושת הגז.

יש לכוון כמובן עם אקדח, אבל זה יותר טוב מפעמים קודמות.

אז קרבורטור זה לא..

 

לילה טוב.

Girls Like It When I Hit It Sideways

×
×
  • תוכן חדש...