Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4085801,00.html

 

קידמה? מדינה מערבית? דמוקרטיה? פחחח הצחקתם אותנו.

 

בחיי העם הזה מזוכיסט ברמות היסטריות. איך הוא נותן לחבורת הליצנים האלה לדרוך עליו פעם אחר פעם?

 

בחיי שאני כול כך כועס עכשיו, שאין לי מילים. עבדים מודרנים, אין מילה אחרת.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסטטוס קוו הזה נהגה ב1947. אין התקדמות? אין שינוי בצרכים של האזרחים?

צריכים ממשלה חילונית יותר וחזקה יותר כדי לשנות משהו בעניין.

את זה נשיג אך ורק ע"י הגדלת אחוז האזרחים המצביעים בבחירות. כל החרדים מצביעים כמו עדר למפלגות שלהם ולכן יש להם כח לא פרופורציונלי לאחוזם באוכלוסיה.

חייבים להגביר את המודעות להצבעה בבחירות! נמאס - צריכים לצאת מהאדישות הזאת כבר!

Mazda 2 2013

פורסם

+1 מעליי.

 

הפתרון, להיות יותר מעורב.

אם זה להתפקד למפלגה (לא משנה איזה, מה שהכי קרוב לנטייה הפוליטית).

אם זה לדאוג שיש בחירות וכל מי שמכירים באמת מצביע.

פורסם

ברוך השם.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

בתור ערבי כבר השלמתי מזמן שאני גר במדינה יהודית. אבל רבאק, למה לכפות עליי או על כל בן אדם חילוני אחר את הדת ?.

 

לפחות אני משלם מיסים. לא כמו כל אלה שמתנגדים לכל הצעת חוק שבה יש התייחסות ליום שבת.

שונא גזענים !.

פורסם
ברוך השם.

אשריהם. כנראה שכחתם את מורשת אבותינו.

וכנראה גם שכחתם שרוב קהל היעד של האוטובוסים הם אנשים שלא שכחו את מורשתנו, ככה שלהם יש את זכות הבחירה.

אצלנו קוראים לזה 'אחרי רבים להטות', אצלכם זה נקרא דמוקרטיה.

 

ביום שתעלה מפלגה חילונית חזקה, תתחננו שהבעיות במדינה שלנו יהיו אוטובוסים שלא פועלים בשבת.

פורסם

שלא יהיה לנו תח"צ וכל הטבותיה תמורת היותנו בני של מלך מלכי המלכים ?

 

ברוך שמו !

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

זה בסדר חתמנו חוזה עם בורא על פתור מבס"ד בCARSFORUM...

:)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

להפריד דת ומדינה?? מה פתאום!

 

בחיפה יש כבר שנים אוטובוסים בשבת, בתדירות מופחתת אבל יש. כנראה שזו העיר השפוייה ביותר בארץ.

אוטובוסים בין עירוניים אין כמובן, אז התחבורה היא עירונית בלבד. שויין, גם זה משהו.

 

בכל המדינות ה"נורמאליות" יש תחבורה ציבורית כל ימי השבוע. ככה זה העולם המערבי. אז מה אנחנו? אה.. נכון.. עולם שלישי.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

האמת, מספיק רעש האוטובוסים כל השבוע, באמת אין צורך בהם גם בשבת.

גם כך יעילותם אינה גבוהה, בלשון המעטה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני לא אגיד אוטובוסים, אבל לדעתי תחבורה מונחית-קו צריכה לפעול בשבת (רכבת ישראל, רכבות קלות, המטרונית בחיפה)

ובעיקר רכבת ישראל.

זה לא שפוי שבשבת שרוצים לצאת לטייל/לראות אנשים שאין הרבה הזדמנות לראות כולם נתקעים בבית או יוצאים ברכב פרטי בלבד.

 

ממשלת ישראל, רוצים שנאמין לשקר של "הבלו גבוה כדי לעודד תחבורה ציבורית"? בבקשה, תתחילו לעודד אותה אתם קודם.

 

ונקודה נוספת- קוי לילה. יוזמה מעולה למניעת נהיגה בשכרות, אפילו לא גורר הפסד כזה גדול כי הכבישים תמיד פנויים בשעות האלו אז צריכת הדלק נמוכה יחסית והבלאי לאוטובוס איטי, וללא ספק- מציל חיי אדם. בכל מקום שבו יש קוי לילה, משתמשים בהם.

אבל למה לא בשישי בערב, זמן הבילוי העיקרי? זה די מפספס את הפואנטה ככה.

פורסם
אני לא אגיד אוטובוסים, אבל לדעתי תחבורה מונחית-קו צריכה לפעול בשבת (רכבת ישראל, רכבות קלות, המטרונית בחיפה)

ובעיקר רכבת ישראל.

זה לא שפוי שבשבת שרוצים לצאת לטייל/לראות אנשים שאין הרבה הזדמנות לראות כולם נתקעים בבית או יוצאים ברכב פרטי בלבד.

 

ממשלת ישראל, רוצים שנאמין לשקר של "הבלו גבוה כדי לעודד תחבורה ציבורית"? בבקשה, תתחילו לעודד אותה אתם קודם.

 

ונקודה נוספת- קוי לילה. יוזמה מעולה למניעת נהיגה בשכרות, אפילו לא גורר הפסד כזה גדול כי הכבישים תמיד פנויים בשעות האלו אז צריכת הדלק נמוכה יחסית והבלאי לאוטובוס איטי, וללא ספק- מציל חיי אדם. בכל מקום שבו יש קוי לילה, משתמשים בהם.

אבל למה לא בשישי בערב, זמן הבילוי העיקרי? זה די מפספס את הפואנטה ככה.

 

או למה זה פעם עובד, פעם לא, פעם "לכו תזד**נו נדפקתם! אסור לבנות עלינו!". לא פעם ולא פעמיים הייתי צריך להביא את הבן שלי בשעות כאלו עקב הקווי הלילה הלא עמידים האלה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
האמת, מספיק רעש האוטובוסים כל השבוע, באמת אין צורך בהם גם בשבת.

גם כך יעילותם אינה גבוהה, בלשון המעטה.

 

רוב הרצון הוא גם ככה בשביל אוטובוסים בינעירוניים.

בתור מישהו שהיה גר בחור כול הילדות שלו ולמשפחה לא היה רכב,הרגשתי כמו בבית כלא מבלי אפשרות לצאת.

ככה יש לך עוד רבים וטובים במצב הזה.

הבעיה העיקרית שלי עם זה, שזה סיבה שהיא לא סיבה. סטטוס קוו עלק.שטויות במיץ.

זה עוד מקרה שהממשלה יודעת שישנה אפשרות שיתקצצו המיסים,ולכן אין לה שום רצון לעשות משהו בנידון


×
×
  • תוכן חדש...