Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל - תתחדש, הרכב נראה יפה ושמור.

 

בעל נתונים זוועתיים (על הנייר)- יד שמינית ו-306K ק"מ

לא נורא. הוא יכול לנסוע עוד הרבה.

 

1. כיצד אני פותר את עניין נזילת השמן מהמכסה (ניתן לראות בתמונות)?

כמו שאמר נקמיצ'י - פקק המילוי של השמן דולף. החלף אותו (ליתר דיוק האטם שלו הוא הדולף, אבל קשה להשיג את האטם בנפרד).

 

3. הבנתי שמנוע 2.3L יותר מוצלח מכל בחינה. עד כמה זה ריאלי להחליף את המנוע למנוע כזה, מבחינה מכנית וכלכלית?

ההבדל הוא בנפח (ובהספק) בלבד. לדעתי אין טעם להחליף.

 

אני חושב שאצלך זה הזרקה מכנית - לידיעתך קשה למצוא חלקים.

הזרקה אלקטרונית. ראה מד אוויר על צינור היניקה וחנוכיה ומזרקים על הסעפת.

 

דני

 

נ.ב. אם אתה רוצה להשקיע במנוע, אתה יכול לחשוב על משהו כזה:

http://www.youtube.com/watch?v=W9iTcFy3G5Q&hd=1 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אבל זה יעלה לך קצת יותר מכמה אלפי ש"ח...

פורסם

יש נתוני צריכת דלק רשמיים...

 

ליטר ל-5.3 ק"מ בנסיעה משולבת (הרוב עירוני) ורגועה.

 

יצאתי מטומטם, לא ציפיתי לצריכה כ"כ גרועה, ועכשיו כבר ברור לי שאין סיכוי שאוכל להישאר עם רכב שצורך ככה, למרות שמכנית וחיצונית הוא באמת טוב.

 

גם אשתי קצת נלחצת מלנהוג עליו, בגלל הגודל שלו, אבל זאת בעיה קטנה יותר.

 

בקיצור, מי שרוצה לקנות אותו, מוזמן להשאיר ה"פ.

פורסם
יש נתוני צריכת דלק רשמיים...

 

ליטר ל-5.3 ק"מ בנסיעה משולבת (הרוב עירוני) ורגועה.

 

יצאתי מטומטם, לא ציפיתי לצריכה כ"כ גרועה, ועכשיו כבר ברור לי שאין סיכוי שאוכל להישאר עם רכב שצורך ככה, למרות שמכנית וחיצונית הוא באמת טוב.

 

גם אשתי קצת נלחצת מלנהוג עליו, בגלל הגודל שלו, אבל זאת בעיה קטנה יותר.

 

בקיצור, מי שרוצה לקנות אותו, מוזמן להשאיר ה"פ.

 

אח שלו !

זאת צריכת דלק אדירה ! ואני מבין ממך שזה בלי יותר מידי תמורה.

לכן, בפעם הבאה, תקנה כ-ז-ה !!!

http://www.youtube.com/watch?v=iivilwbdebQ&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אני חייב לתקן- זה לא בלי תמורה, זה כיף לא נורמלי לנסוע ברכב הזה, אבל עדיין לא שווה את המחיר (מבחינתי, כרגע).

פורסם

תתחדש, זה רכב החלומות שלי בתור ילד.

המנוע נראה חיצונית נקי ויפה.

בקשר להזעה אני לא הייתי נוגע בזה בכלל.

בקשר לצריכת דלק אני לא יודע מה הצריכה שצריכה להיות אבל נסה לפרק את הפילטר אויר ולראות אם הוא חדש יחסית אם לא תחליף, אפשר גם פילטר דלק. נסה גם לראות אם יש איזה צינור משוחרר במנוע.

אם זה לא עוזר, תתנחם בזה שכל רכב שהיית קונה באותו גודל ואותו מחיר היה צורך +- אותו דבר.

 

האמת יש כזאת סטיישן למכירה ברחוב כבר הרבה זמן וכל פעם כשאניה עובר לידו בא לי להשאיר לו פתק.

פורסם

תשמע. נגיד אתה נוסע 10000 קילומטר בשנה (אמרת שאתה לא נוסע הרבה).

הרכב שלך עושה 1:5.3 שזה יוצא 1886 ליטר.

 

נגיד ותמכור אותו, תבזבז כסף וזמן בקנייה/מכירה וכו' ובסוף תקנה דרעק אחר שעושה 1:9.

זה אומר שב-10000 קילומטר את תצרוך 1111 ליטר.

הבדל של 775 ליטר.

נכפיל ב-7.4 מחיר בנזין תקבל הבדל של 5700 ש"ח.

עכשיו תעשה את החשבון שלך האם זה כדאי.

פורסם

מחזק את נקמיצ'י - אם אתה לא נוסע הרבה, ובמילא מתכוון להחזיק את הרכב רק חצי שנה אין כ"כ משמעות לצריכת הדלק מעבר להיבט הפסיכולוגי. התעסקות במכירה ובקניה של רכב ישן אחר עם צריכת דלק קצת יותר טובה תעלה לך יותר מהחיסכון.

פורסם

הוולוו 740 שלי עושה 1:8 עד 1:11, תלוי איך ואיפה אתה נוסע.

 

כנראה יש לך משהו לא מכוון שם.

 

ואם אתה עושה מעט קילומטראז', באמת עזוב את זה, תישאר עם האוטו ואל תשבור יותר את הראש.

פורסם

אין לי כוונה "להתעסק" יותר מדי עם המכירה. אפרסם מודעה ביד 2 ופה בפורום, ואשים שלט על הרכב, ואם ימכר- ימכר. אם לא, אגרוט אותו בעוד חצי שנה.

פורסם
הוולוו 740 שלי עושה 1:8 עד 1:11, תלוי איך ואיפה אתה נוסע.

 

כנראה יש לך משהו לא מכוון שם.

 

ואם אתה עושה מעט קילומטראז', באמת עזוב את זה, תישאר עם האוטו ואל תשבור יותר את הראש.

 

 

הוולוו שלך היא הזרקה מכנית עם מחשב הצתה והוולוו המדוברת היא הזרקה אלקטרונית עם מזרקים מבוקרים מחשב,

 

ההבדל הוא יוסי שנתקלים בבעיות עם הזרקה מכנית כמו שלך מאוד קשה לפתור אותן .

 

לגבי תצרוכת דלק של 1:5 יש מה לשפר לפחות ל1:6.5.

פורסם
סביר שהצריכה גבוהה בגלל המנוע החלש והעובדה שהאוטומט שלך הוא 3 הילוכים.

בכל מקרה הפסד גדול לא יהיה לך והרכב ישמש אותך לתקופה הקרובה כמו שרצית.

בכל מקרה יש עוד רכבים כאלו המחירי רצפה:

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1932592&Code=48c7d1dbbe0f2313efd72c94d5afdf93

 

ה940 תהיה הרבה יותר חסכונית - משהו כמו 1-10 + איכות חומרים יותר טובה.

 

אלון ה740 המדוברת היא 4 הילוכים ומנוע ומחשב וגיר זהים ל940.

×
×
  • תוכן חדש...