Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היכן ניתן להשיג טלטלים ובוכנות משופרים לרכב פונטו טורבו שנת 1996?

אפשר גם מחול או מEBAY.

אם בעיקר פותחים את המנוע מה צריך גם להחליף לפני שמחליפים טורבו ליותר גדול?

אני רוצה שהמנוע יחזיק מעמד בגדישה מעל 1 Bar.

האם יש סט של אובראול מחוזק למנוע הזה?

קוד מנוע 176A4.000

תודה לעוזרים.

פורסם

המנוע הזה מחזיק גם 1.6 על מנוע סגור.

בעיקרון באיטליה יש שוק שיפורים ענק לרכב הזה, החל ממערכות פליטה, דרך חיזוקי מנוע, טורבואים ושאר ירקות.

באיביי לא תמצא הרבה. אולי בUK

 

המלצה שלי, אל תגדיל את הטורבו, הזמינות שלו טובה ועם טורבו גדול יותר יהיה לך לאג מטורף.

 

לרכב הזה יש בעיה במערכת הפליטה, היא מסרסת אותו.

 

סעפת וצנרת יעודית או קאסטום (מי אמר סרדין) יעשו פלאים .

אינלט וקולר חזית טוב יותר יתנו לך שיפור טוב ביחוד בגלל שהטורבו הפצפון הזה מתחמם מהר וקולר טוב עוזר מאוד לקרר את האויר שהטורבו מוציא.

 

לגבי העלאת הגדישה, בזמנו היה ברז אלקטרוני שנתן 3 מצבים מכוונים מראש ככה שאתה יכול לנסוע ביום יום על 1.0 באר ובחיצות אתה מעלה את הגדישה בלחיצת כפתור. (ככה אתה שומר על המנוע והטורבו יותר טוב)

 

אם בכל זאת תחליט להגדיל טורבו, אל תשולל, KO3S זה הכי גדול שישב טוב במנוע הזה.(שוב לדעתי מיותר)

 

אל תשכח לחזק שלדה (בולמים קפיצים מוטות מייצבים) ובלימה!

וכמובן צמיגים!

 

הרכב הזה גם ככה לא מסתובב ובקושי עוצר, עם כל מה שרשמתי לך למעלה אתה עובר את ה200 כ"ס אז צריך להוריד את הכוח לרצפה וגם לתת לרכב יכולת בלימה יותר טובה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

תודה על התגובה המפורטת אכן אתה צודק לגבי הטורבו, הזמינות שלו מספקת גם כי חבל לנסות להגיע ליותר ממה שרשמת.

היבנתי שאם המנוע שלי במצב טוב, אין צורך לפתוח אותו?

תוכל להמליץ בבקשה על אינלט וקולר שיתאימו למנוע הזה? עדיפות לאינלט מותאם מראש.

ולגבי העלאת הגדישה תוכל לפרט יותר על הברז האלקטרוני הזה?

סעפת וצנרת יעודית או קאסטום? אולי קולקטורים מוכנים יעזור?

מה עם הדלק? המחשב ידע לפצות לבד?

תודה רבה

פורסם

לי יש פונטו GT משודרגת.

מה יש לך כרגע ברכב ? הכל סטנדרטי ?

שמעתי הרבה על סרדין, וראיתי גם עבודות שלו.

מה שכן, אין כמו לדבר מניסיון.

יש בחור מראשון, שעושה את הבניות הכי טובות שיש, מניסיון אישי שלי, ממליץ עליו בכל הכוח.

עשה לי בנייה של דאון-פייפ, התאמה של פלאנג'ים והרכבה של טורבו משודרג.

אין מה לדבר, הבן אדם מבין גדול באיטלקיות, ובהרבה מכוניות מעבר לזה.

אם תרצה אני יכול לשלוח לך את המספר טלפון שלו בפרטי, או אם תרצה לראות עבודות שלו אז תחפש אותו בפייסבוק בשם Or Levi .

יש שם את התמונות של הדאון-פייפ שהוא בנה לי ועוד הרבה פרויקטים שהוא עשה.

בתור אחד שעבר כבר שני פונטו GT , אם תרצה עזרה או הכוונה בקשר לרכב אני אשמח לעזור.

CTi 1.9 תמיד בלב

פורסם

תודה על התשובה

חישפתי אותו בפייסבוק לא מצאתי,

האמת שאני כן צריך עזרה, האוטו הנוכחי שייך לבן דוד שלי אבל אני סגור על לרכוש את ה Punto gt ואני כרגע מחפש, יש מצב ששבוע הבא אני הולך לבדוק אחת.

אם אתה אומר שיש לך את הרכב מספיק זמן ואתה מכיר אותו טוב, אני ישמח את תגיד לי מה חשוב לבדוק ומה הנקודות הרגישות שלו.

פורסם

קודם תקנה את הרכב ותבדוק מה בדיוק חסר לך בו לפני שאתה רץ לשפר.

תדבוק טוב טוב מנוע (בייחוד בוכנה מס' 4) וסדקים בצנרת של האינטרקולר.

בדוק גיר וכן חפש שיפורים שנעשו לא במקצועיות.

פורסם

לא המחשב לא ידע לפצות לבד, בשביל זה יש אנשים כמו גיא פרילינג, הוא מכיר את המחשב הזה ממש טוב.

בנוסף אם אתה כבר קונה אחת, חפש סטנדרטית ותעשה ישור קו מא' ועד ת'.

בין היתר תכניס את כל הנושא של בלימה ואחיזה ורק אחר כך תתחיל לשפר.

 

בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות אז בכיף.

 

אגב, אם יעודית אז רק סופרספרינט. אם לא אז כמו שאמרו מעלי אין חכם כבעל ניסיון.

אני ראית דברים מדהימים שסרדין עשה, אבל תבדוק גם את הבחור שהומלץ עליו פה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

תודה, בסוף נסגר על יום חמישי בערב אני הולך לבדוק אחת לבנה ואני יעדכן.

fish, כמו שאמרתי שכרגע מדובר ברכב אחר.

אם מדובר בקיט הנמכה של OMP 35מ"מ, איזה מידת צמיגים אתם ממלצים?

בנייה זה לא בכיוון כרגע סופרספרינט נשמע טוב אני ינסה להשיג משומש.

פורסם

עוד לא קנית אתה כבר רוצה לשפר?

קודם תקנה תראה בבדיקה על כמה כוחות סוס היא עומדת.

זה שהיא TURBO לא אומר כלום תלוי מה עבר עליה קודם תקנה תיישר קו אולי בכלל תתלהב ממה שיש

לך בידיים כרגע בלי להשתגע. אחרי כמה חודשים תלמד אותה תראה מה נדרש. חשוב להבין כוח זה לא הכל.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם

אני אמרתי פעמיים שכרגע מדובר ברכב אחר שבבעלות בן משפחה שאנחנו עובדים עליו כרגע, וגם הוספתי שאני מעוניין לרכוש רכב כזה.

×
×
  • תוכן חדש...