Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

החלטתי שהגיע הזמן לעשות משהו חדש עם הסאונד ברכב והלכתי על בניה מפיברגלאס בדלתות הקידמיות, הרכב הוא פיג'ו 205 פוראבר, מי שמכיר את הרכב יודע שיש שם מקום רק לרמקולים 5.25 למעלה בדלת ואין אופציה למשהו אחר. לכן כהכנה לשידרוג עתידי לקומפוננט 6.5 התחלתי לעשות בניה. הוספתי כמה תמונות כדי שתתנו את דעתכם ואולי עוד כמה טיפים, בעיקרון עשיתי שני שכבות של סיבי זכוכית וכשכבה אחרונה עטפתי בבד לבד ומרחתי עליו פוליאסטר (ראיתי שככה עשו בניה בפורום בחו"ל) והתוצאה דווקא טובה. מחר אני מתחיל למרוח בונדו והגימור יהיה סקאי שחור. סה"כ אני חושב שיצא די טוב. בבקשה תתנו את דעתכם 8).

2011-05-26 10.30.18.jpg

2011-05-26 10.29.46.jpg

2011-05-26 11.29.08.jpg

2011-05-27 13.38.41.jpg

2011-05-27 13.38.51.jpg

2011-05-27 14.02.02.jpg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מותר לדעת מהם הפאנלים השחורים שעליהם התבססת?

לא זכור לי פאנל כזה מה 205 שהייתה לי.

מתחדשת*

פורסם
Romekמותר לדעת מהם הפאנלים השחורים שעליהם התבססת?

לא זכור לי פאנל כזה מה 205 שהייתה לי.

 

אתה צודק אין פאנלים כאלה ב-205 זה הנדסה שלי, אני הולך להתקין את הפודים ליד התא הקטן שיש בדלתות הקידמיות.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

כל הכבוד על היוזמה.

 

שים לב שאחת הטבעות נפתחה לך קצת.

אולי תצלם תמונות של הדלת כדי שנקבל המחשה טובה יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני אצלם מחר, בכול מקרה יש עוד למישהו כמה טיפים לאיך שמים בונדו בצורה נכונה כי אני הולך לשים מחר. תודה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תכין לעצמך (או תקנה) 'קלפי פלדה קפיצית (0.25 מ"מ ומטה זה טוב), גם קלפי פלסטיק זה טוב, אבל פחות. תכין מסת חומר קטנה כל פעם, על תרוץ.

 

אני אישית מכין כמה "גבעות" של בונדו וכל פעם שם "חתיכה" 2-3 מ"מ על גבעה שאני עובד איתה. כשזו נגמרת אני עובר הלאה.

 

מסיכה. חשוב מאוד. המקשה של הבונדו מכיל סרטונין שבתהליך הריאקציה משתחרר לאוויר כגז והוא חומר לא בריא בלשון המעטה.

 

תמרח שכבות דקות, זה יחסוך לך עבודה בטווח הרחוק.

 

תשייף בין שכבה לשכבה כדי להחליק עם נייר בינוני. איפה שיש חשיפה חלקית של הפיבר תאטום עם מאט בונדו.

 

אם אתה רוצה צבע, זה הזמן להחלקה ועיבוד עם נייר דק. תזכור, כל פנס בבונדו יראה בבירו בצבע מבריק, בלבן יראו הכי מעט פגמים. שחור בדרך כלל הכי הרבה. אם אתה רוצה ריפוד? פשוט תעבוד על הצורה עד שאין באמפים רציניים. פגמים קלים לא יראו גם ככה, אז לא צריך לעבוד עם עדין.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

חכה זה עוד לא גמור היום אני שם בונדו והגימור הסופי יהיה בד עור סקאי.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז אחרי הרבה זמן, עשיתי בניות חדשות ויותר מוצלחות וסוף סוף התקנתי אותן.

2011-10-01 12.41.07.jpg

2011-10-01 12.42.23.jpg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650


×
×
  • תוכן חדש...