Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמפיון מה זה בעצם (ליסינג?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בעיתון כתבה מאוד מעניינת, מישהו יכול להסביר לי קצת על מה הם מדברים שם

כי האותיות הקטנות הצליחו לבלבל אותי.

 

הפרסום פורסם היום בעיתון ממון 31.5.2011

menmzww2mmvm.jpg

 

rtkzoml4gywy.jpg

מחירים כוללים מע"מ לפי מחירון פולקסווגן -28.2011, קאדי קומבי 20.2011, סיאט 14.2011 | תשלום חודשי מגלם

ריבית של פרים מינוס 0.25%|העסקה ל 36 חודשים| מקדמה + עמלת הקמה: ע"ס 11.5% ממחיר המחירון| הרכב נרשם

ע"ש הלקוח| העסקה כוללת ביטוח חובה ומקיף ל 3 שנים| העסקה כוללת תחזוקה ל25000 ק"מ בשנה| תשלום בסוף תקופה :

אביזה 61,545 אלף שקל, גולף 70,945 אלף שקל, קאדי קומבי 60,720 אלף שקל, גיטה 65,995 אלף שקל|

העסקה מותנית באישור הגוף המממן בכפון לתקנון| התמונות להמחשה בלבד.

 

אני מעוניין באיביזה וכתוב 61.545 אלף שקל ומקבלים תחזוקה עד 25 אלף ק"מ וביטוח חובה ומקיף ל 3 שנים

מה עוד ? ובאיזה שנה מדובר?

פורסם

מדובר על עיסקת מימון שכוללת בנוסף למחיר האוטו גם ביטוחים ואחזקה שוטפת. אני מניח שאם תעשה חשבון תגיע לעלות הריאלית של עיסקה כזו. ומדובר כמובן באוטו חדש.

פורסם

רגע רגע אז אני רוצה להבין

אם אני קונה את הרכב הזה במסגרת הזו

כמה אני צריך לשלם סה"כ (יצא יותר זול מלקנות מסוכנות סיאט עצמה?)

 

דברתי עם פקידה והיא אמרה שיחזור אלי מנהל מכירות או משהו תוך 24 שעות

ופשוט מעניין אותי לדעת יותר פרטים..

 

כתוב באותיות הקטנות

מחירים כוללים מע"מ לפי מחירון סיאט 14.2011 | תשלום חודשי מגלם

ריבית של פרים מינוס 0.25%| העסקה ל 36 חודשים| מקדמה + עמלת הקמה: ע"ס 11.5% ממחיר המחירון| הרכב נרשם

ע"ש הלקוח| העסקה כוללת ביטוח חובה ומקיף ל 3 שנים| העסקה כוללת תחזוקה ל25000 ק"מ בשנה| תשלום בסוף תקופה :

אביזה 61,545 אלף שקל| העסקה מותנית באישור הגוף המממן בכפון לתקנון| התמונות להמחשה בלבד.

 

הדגשתי באדום את הדבר שלא מובנים לי

אשמח לדעת מה כל אחד מהם אומר.

והאם כל האוטו הוא בסכום של 61,545 אלף שקל או שזה רק סכום התחלתי.

פורסם

אתה משלם מקדה ע"ס 11.5% מערך הרכב, נניח הרכב עולה 100,000 אז המקדמה היא 11,500.

רביעית פריים היא ריבית של 3.5%, מה שאומר שאתה מלם מחירון + ריבית של 3.25% (3.5-0.25).

 

ה-61,545 זה היתרה שאתה משלם בתום ה-3 שנים,כמובן שבתום ה-3 שנים יש אפשרות לקזז את היתרה ולעבור לרכב חדש יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...