Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש פנוטו רובטית דגם סטייל חדשה

רציתי לדעת האם יש בעיות עם התביה הרובטית

ומהי צריכת הדלק של הרכב רוב הנסיעות שלי בין עירונית

בנוסף הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת ממישהו שיש לו את הרכב .

 

ההתלבטות העיקרית שלי היא בין הפונטו לפאביה

כאשר הפאביה עולה כ15000 שח יותר וניתן לקבל אותה רק עוד 3 חודשים

m3forever

פורסם

בנסיעת המבחן, תשתדל שייצא לך לחנות במקביל בירידה או לפחות בעלייה, זה שונה בתיבה רובוטית. שים לב גם למנגנון שיש באיבו שמכבה את המנוע בכל עצירה, לא נסעתי ברכב הזה אבל זה נשמע על פניו כמו משהו שיכול להפריע.

פורסם

דגם סטייל זה כמו הדינמיק רק עם גאנטים גג זכוכית ועוד כמה דברים

עולה מאה אלף שח דרך מבצע חבר

הפאביה עליי חשבתי היא דגם ספורט עולה 115000 שח על הכביש לפני תוספת 6000 על סנרוף

m3forever

פורסם

השידוך של מנוע 77 כ"ס ותיבת ה dual logic לא משהו.

הייתה תקופה שמכרו את השילוב שאתה מתאר ב 85 אלף ש"ח, 100 זה פשוט יקר ולא ממש משתלם.

יש פונטו איבו עם מנוע מולטי אייר ב 110K לפני מבצעים והנחות למיניהם, לדעתי ההתלבטות שלך צריכה להיות בין זו לבין הפאביה.

 

אם אתה שואל לגבי הדגם הספציפי שהוצע לך- יש לי הרגשה שיהיה עדיף ללכת על הפאביה.

פורסם

הפעם אני מסכים עם פיקה007 הפביאה עולה על הפונטו בכל המובנים

בין אם באיכות הרכבה, בין אם בנוחות נסיעה, ובין אם בתיפקוד מנוע/גיר,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הפעם אני מסכים עם פיקה007 הפביאה עולה על הפונטו בכל המובנים

בין אם באיכות הרכבה, בין אם בנוחות נסיעה, ובין אם בתיפקוד מנוע/גיר,

 

חד וחלק לא מסכים איתך בעניין הזה.

איכות ההרכבה של הפונטו איבו לא נופלת משל הפאביה, נוחות הנסיעה בפונטו טובה מבפאביה (מושבים נוחים יותר, יותר מרווח פנים, סופגת זעזועים טוב)

זה פשוט שהשידוך בין המנוע הנ"ל לגיר הנ"ל במחיר הנ"ל לא משתלם.

פורסם
השידוך של מנוע 77 כ"ס ותיבת ה dual logic לא משהו.

הייתה תקופה שמכרו את השילוב שאתה מתאר ב 85 אלף ש"ח, 100 זה פשוט יקר ולא ממש משתלם.

יש פונטו איבו עם מנוע מולטי אייר ב 110K לפני מבצעים והנחות למיניהם, לדעתי ההתלבטות שלך צריכה להיות בין זו לבין הפאביה.

 

אם אתה שואל לגבי הדגם הספציפי שהוצע לך- יש לי הרגשה שיהיה עדיף ללכת על הפאביה.

 

ב-85K מכרו את הגרסה הידנית במבצע, לא רובוטית.

 

מ-2008 פתרו את הבעיה הכי גדולה של הפונטו עם הכנסת מערכת HILL HOLD, לא? אני שואל כי לא נהגתי על 2008 ומעלה, רק על 2007. מעבר לזה שהאוטו (2007) מידרדר בעליות התיבה בסדר לדעתי. אבל לקח לי יום-יומיים להתחבר עליה, בהתחלה זה היה מוזר וקצת לא נעים :-) לא יצא לי למדוד עדיין צריכת דלק מדוייקת, אבל יש לי הרגשה שהיא חסכונית מאוד.

פורסם

וגיר רובוטי שווה עוד 15K? לדעתי סתם מדובר בתמחור לא משהו של סמל"ת.

זה לא שהגיר כזה נוראי, כי הוא דווקא סביר, אבל המחיר הופך את העניין ללא משתלם לדעתי.

 

וכן, מ 2008 יש hill hold שזה אחלה, במיוחד לנטולי הקלאץ'.

פורסם

התמחור שלהם לא בסדר באופן כללי, רק הבראבו יוצאת מן הכלל..

 

נראה לך ש 1.4 מולטיאייר ידני שווה 110K? או עם טורבו 137K? לדעתי ממש לא, אבל יכול להיות שתג מחיר כזה זה רק בסיס למיקוח, זה לא דלק מוטורס בכל זאת :-)

 

מצד שני תסתכל על ההפרש מול פאביה (לה מנוע וגיר עדיפים) - 15K, אם הוא מוסיף גג נפתח זה כבר 21K, סכום לא מבוטל בכלל.

פורסם

לדעתי הדיון פה חסר משמעות עד אחרי יום חמישי בו תבצע את נסיעת המבחן.

 

אחרי הנסיעת מבחן אתה תרגיש הרבה יותר טוב בקשר להחלטה מבחינת כל הנתונים.

 

איכות הרכבה,נוחות, האם כדאי להשקיע יותר בפאביה או שחבל על הכסף וכו'.....

 

נשמח לעדכון.

×
×
  • תוכן חדש...