Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נהגתי על האוטו, האוטו נוסע בסדר גמור (בהתחשב בעובדה שיש לו 77 כ״ס)

מרווח מבפנים והתיבה לא כזאת נוראית כמו שמתארים אותה, שאשתי נהגה לא הורגש שמדובר בגיר רובוטי

כמובן שיש צורך מסוים להתרגל לפעולה שלה במיוחד לאנשים כמוני שיש להם רגל כבדה על הגז

אבל סה"כ האוטו די מתאים לצרכים שלי כרגע.

הדבר היחיד שהפריע לי זה החוסר במשענת יד.

 

לגבי המבצע שהיה פעם ב-85 אלף

מדובר על רכב ידני וסאן רוף עם התקנה מקומית.

m3forever

פורסם

בדגם שאתה מתעניין בו הגג נפתח מקורי?

 

מעניין שלא הרגשתם שזה רובוטי. אני הרגשתי את זה טוב מאוד בהתחלה, בעיקר בהורדות הילוכים משלישי לשני ומשני לראשון.

עד שהתרגלתי, כאמור וזה לא לקח הרבה זמן. :-) אולי שיפרו את התיבה מאז?

 

אני מבין שההחלטה נפלה? תתחדשו :wink:

אגב, לא מזמן גיליתי משהו נחמד על התיבה, אפשר להעביר הילוכים ידנית בלי לעבור למצב ידני, אלא להישאר באטומטי.

זה עוזר לי כשאני מגיע לעליה ב 40-50 קמ"ש והאוטו בהילוך חמישי עדיין, אז אני מוריד הילוכים לבד כדי לא לשגע את התיבה עם לחיצה חזקה על הגז, שמורידה ישר מ-5 להילוך שני או שלישי..

פורסם

בדגם הסטייל שהתחילו לייבא אכן יש אבזור נוסף שכולו מקורי.

בין היתר: גג זכוכית פנורמי לאורך הגג (החלק הקדמי גם נפתח), ג'אנטים מגנזיום, דיבורית blue & me, פסי הגנה צידיים, פנסי ערפל, ספוילר, הגה וידית הילוכים מעור וכו'.

mx-5, audi a4, alfa 159.

×
×
  • תוכן חדש...