Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש לקנות את היונדאי מטריקס, ישבתי בו והוא נראה אחלה, לא נסעתי בו כי לא יצא לי

מאלדן יש לי לי הצעה של 55,000 ש"ח שנת 2008, השכרה לשעבר עם 64,000 ק"מ

האוטו נראה חדש לגמרי עם טסט לשנה שלמה וכמובן עם שנה אחראיות וכל תיקון בבדיקה עליהם.

 

השאלה היא : איך האוטו בגדול? נסיעה, דלק וכו?

אני לא מחפש מרצדס אבל כמובן שלא יהיה עם תקלות של כל חודשיים במוסך.

 

תודה.

פורסם

בוקר טוב,

 

המטריקס היא לא אחת מהמכוניות שאני בדרך כלל ממליצה עליהן. מכונית די מיושנת, לא כל כך נוחה, לא כל כך בטיחותית. יאמר לזכותה שהיא מכונית די אמינה, אם זה מה שחשוב לך. אבל באמת שבתקציב כזה אפשר למצוא משפחתיות קצת יותר מודרניות.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

הבעיה הגדולה של מטריקס לדעתי זהו המנוע.

מנוע 1.6 ליטר ישן של יונדאי אשר מספק לפי נתוני יצרן 104 כוח סוס בלבד ומומנט נמוך מהמקובל בקטגוריה היום!

אתה מחפש מיקרו-ואן שימושי אשר יהווה תחליף למשפחתית ממוצעת.

מטריקס הוא אמין אבל לא פורץ דרך בתחום כלשהו. לדעתי רכב די משעמם!

התחלופות למטריקס הן: סקודה רומסטאר או ניסאן נוט.

שתיהן עדיפות עליו, מה שכן יקרות יותר!

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
בוקר טוב,

 

המטריקס היא לא אחת מהמכוניות שאני בדרך כלל ממליצה עליהן. מכונית די מיושנת, לא כל כך נוחה, לא כל כך בטיחותית. יאמר לזכותה שהיא מכונית די אמינה, אם זה מה שחשוב לך. אבל באמת שבתקציב כזה אפשר למצוא משפחתיות קצת יותר מודרניות.

 

תן לי בבקשה דוגמא לאיזה רכב אני יכול למצוא בסכום כזה ,משפחתית טובה ומודרנית יותר.

פורסם

בוקר טוב,

 

כמו שהציאו לך, ב-55 אלף שקל אפשר למצוא ניסאן נוט או סקודה רומסטר. שתיהן משפחתיות "גבוהות" (כמו מיניוואן) עם מבנה שדומה לזה של המטריקס, אבל הרבה יותר מודרניות ומומלצות. יש גם סיטרואן קסארה פיקסו או רנו סניק. חוץ מזה, יש דגמי סדאן רגילים שגם יכולים להתאים מאוד למשפחה עם ילד או שניים - פוקוס, אימפרזה וכו'.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

הביאו לי את המטריקס בתור רכב חלופי,

הוא היה אחלה של רכב משפחתי לדעתי

גבוה מרווח וכ'ו, אפילו התבלבלו וחשבו שהוא ג'יפון...

 

לקחתי איתו מזרן על הגג שלו, קיצר אחלה רכב למשפחה קניות וכ'ו .

מבחינת נסיעה הוא הזכיר מנוע נורא ישן ויחסית רועש.

 

אולי באמת כדאי לשקול לראות אלטרנטיבות נוספות לפני שקופצים למים לקנות ...

פורסם

יצא לי לנהוג במטריקס מספר פעמים.

מזכירה את אחותה, היונדאי אקסנט, בשינוי של מרכב גבוה כמובן, עם סידור שעונים "אמצעי".

אכן, היא קצת רועשת.

לא נראה לי שמצטיינת בשום תחום.

alfa 156 2.5.

פורסם
יצא לי לנהוג במטריקס מספר פעמים.

מזכירה את אחותה, היונדאי אקסנט, בשינוי של מרכב גבוה כמובן, עם סידור שעונים "אמצעי".

אכן, היא קצת רועשת.

לא נראה לי שמצטיינת בשום תחום.

 

אחלה מרווח פנים בספסל האחורי כנ"ל לגבי התא מטען נוח וסבבה להטענה, דלק טיפה יותר מהקטגוריה.

×
×
  • תוכן חדש...