Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בחנות מסוימת והמתקין אמר לי שהם יותר טובים מJBL GTO ויותר טובים מכל פיוניר שיש (הייתה הרגשה שהוא מנסה לדחוף לי אותם) עשיתי חיפוש ולא מצאתי שום זכר לגביהם.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

ידעתי שהוא מנסה לחרטט אותי, טוב לדעת שאני עדיין קולט אנשים מצויין.

ולא הייתי אצל בחור בשם דודו, וזה היה super bass ולא power bass, את זה אני זוכר טוב כי הוא הראה לי את הקופסא והרמקולים.

תודה חבר'ה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

כמו שאודיו קינג אומר

אני מכיר חברה בשם פאוור באס הסמל שלהם הוא Pb

http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.mamut.net/furiousrides/36272549.jpg&imgrefurl=http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp%3Fwwwalias%3Dfuriousrides%26gid%3D60&usg=__xzbP22QK9csTFbTvWhQLB9FQcH8=&h=278&w=550&sz=40&hl=iw&start=0&zoom=1&tbnid=t_SM17jgy9dJFM:&tbnh=92&tbnw=183&ei=l9HPTaPSBIvBtAb3rYWrCw&prev=/search%3Fq%3DPower%2Bbass%26um%3D1%26hl%3Diw%26biw%3D944%26bih%3D470%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=282&vpy=113&dur=534&hovh=159&hovw=316&tx=167&ty=99&page=1&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:0

 

מנסיון עם רמקול אחד שלהם 4 אינץ' שחובר לרדיו דיסק ללא הגברה הופתעתי מאוד לטובה מהבאס.

זה מה שיש לי לומר על החברה הזאת.

סופר באס? אין לי מושג מה זה

×
×
  • תוכן חדש...