Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלא = כל מה שהם מציעים למכירה ל-306, אז רכשתי.

אז לגביי התותב משולש האחורי, לא היה כשרכשתי.. נבדוק את העניין ואם יש צורך אז נרכוש :)

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שהתושבת מנוע תחתונה + תושבות מערכת פליטה שלהם לא עניינו אותך.

 

בנוסף, הם מייצרים באמפ-סטופים אחוריים משודרגים - שאתה לא צריך אם אתה עם בילשטיין (באמפ-סטופ פנימי).

 

לגבי התותבים האחוריים למשולשים, אל תשכח לספר לנו תחושות שלאחר התקנה, לפי Powerflex - הם אמורים להוסיף 0.5 מעלה חיובית בזווית קאסטר :-P

 

 

פורסם

חיפשתי באיביי מוצרים של פאוורפלקס ומשום מה כל מה שמצאתי היה גומיות לצנרת פליטה.

יש קישור למוצרים אחרים?

יש בעיה עם המכס בהזמנה של המוצרים?

פורסם

פאוורפלקס ל306 לא משהו.

 

תותב אחורי למשולש עדיין לא יצא לי לראות, ויש פתרון אחר מעולה שאני מכיר לנקודה זו.

התותב הקדמי למשולש לא מוצלח בכלל, ההתאמה לא טובה וגם אופן ההרכבה לא נוח, התותבים המקוריים עשויים מחומר הרבה יותר קשה ולכן עדיפים.

קיט ביטול היגוי אחורי- התותב עשוי לקפוץ החוצה אם לא מאבטחים כראוי ,ואם לבטל היגוי אחורי אז כבר עדיף תושבות מוצקות.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

התותב האחורי (P bush) שלהם יצא ממש עכשיו.

 

ויש פתרון אחר מעולה שאני מכיר לנקודה זו

פיג'ו-ספורט גרופ N?

 

 

 

אלו פתרונות מעולים:

 

תותבי משולשים Roller bearings -

http://www.lynxpowerengineering.co.uk/engineering.aspx

 

קיט ביטול היגוי אחורי פאסיבי (מלא) -

http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-306-GTi-Rallye-S16-XSi-Solid-Rear-Beam-Mounts-/350392723447?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519508a7f7

 

 

פורסם

הבנאדם עוד לא קנה את הרכב וכבר אנחנו מדברים על תותבים? הוא אמר אגב, שהוא רוצה לחסוך. לקנות תותבים ולשפר את הרכב זה לא בדיוק חיסכון אלא בסופו של דבר, ביזבוז כסף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תותבים מגומי, סופם להתבלות ולדרוש החלפה כל כמה זמן.

 

אתה אומר בזבוז כסף, אני אומר תחזוקה מונעת :lol:

 

 

פורסם

לחסוך בדרך שלי, זאת אומרת עדיין להשקיע הרבה ברכב.

חסכון בעיקר של הוצאות דלק מהאימפרזה, קצת יותר טיולי נהיגה באותו תקציב של דלק ;)

פורסם

להשקיע הרבה ברכב זה אומר Group N ולא Powerflex. נקודה.

הכי טוב OEM. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הקיט מתכת תוצרת סדנה לא מתאים לשימוש במכוניות כביש אלא כאלה שמשמשות לתחרויות, למה ?

כי קיט מברזל לא מסנן את הויברציות הקטנות שמפרקות את הרכב לאט אבל בטוח,זה לא מפריע ברכבי מירוץ

גרופ Nאו A שבכל אופן עוברות חיזוקי הלחמות+כלוב וכד, זה כן ייפגע במכוניות כביש רגילות כמו שלכם.

ובכלל, נראה לי שמה שפורסם באי ביי זה מתוצרת עצמית ולא כאלו שיוצרו בפיקוח של המחלקה של פיגו ספורט וזה

בכלל רשלנות להרכיב על רכב בישראל, שלא לדבר על המחיר המוגזם.

 

הקיט בולשיט הזה של גומי קטנטן עם בורג הברגה גסה, זה חרטא במקרה הטוב ורשלנות במקרה הרע,

פשוט בדיחה לא בטיחותית, דנו פה בפורום בעבר על ה"קיט" הזה...

 

כמו שפיזבן אמר, למכוניות ארצנו רק גרופ N שזה גומי מוקשח, 4 תושבות, יקר אבל שווה, זה חלק אורגינאלי של

PSA עם כל התקנים ולא תוצרת איזה סדנה אנגלית שאף אחד לא יודע מה קורה שם, גם אם התמונות משם מגניבות והן אכן כאלה.

 

במתלים, אין קיצורי דרך. ומי שמקצר ירגיש את זה.................בסיבוב................ ואף מהעמוד

פורסם

מספר לא מבוטל של חבר'ה מפורום 306GTI6 האנגלי נוסעים עם הפתרונות הנ"ל ברכבי כביש.

 

לגבי המחירים, לא מוגזמים בכלל - 200 פאונד למשולשים, 175 פאונד לקיט ביטול היגוי אחורי.

 

 

פורסם

אוקיי, נרכשה הכלה.

XSI מוסבת GTI6 כולל גיר.

 

המלצות ליישור קו, שמנים, נוזלים כמויות וכו', כל פיסת מידע מבורכת.

כרגע מורכב דוד סבינג שחופר לי בנשמה! מה האופציות לדוד שקט יותר? אני מאמין שאני לא אמצא מקורי של GTI6, מה עם של XSI16V? יתאים? לא יחנוק קצת את האוטו? דוד אחר של רכב בעל מנוע גדול? אולי 406?

 

מישהו התנסה או שמע על שמן LM מסדרת top-tec?

פורסם

פיליפ ,

תתחדש ותעלה תמונות ! (:

בנוגע לאגזוז - הייתי ממליץ לך לקנות אחד שקט בבנייה עצמית .


×
×
  • תוכן חדש...