Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מספר לא מבוטל של חבר'ה מפורום 306GTI6 האנגלי נוסעים עם הפתרונות הנ"ל ברכבי כביש.

 

לגבי המחירים, לא מוגזמים בכלל - 200 פאונד למשולשים, 175 פאונד לקיט ביטול היגוי אחורי.

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-306-GTi-Rallye-S16-XSi-Solid-Rear-Beam-Mounts-/350392723447?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519508a7f7

 

זה מה שראיתי

אם זה מקור אחר אז תעלה קישורים, שנתרשם :)

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שיש בלינק מתאים למסלול בלבד. בכבישי ארצנו זה לא יהיה נעים לשילדה. יש מטרה לתושבת גומי והיא (בנוסף להיגוי הפאסיבי) לשכך זעזועים.

הפיתרון הכי טוב הוא גומי מוקשח של group N . אין מה לעשות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כבישי אנגליה הצדדיים לא כ"כ עדיפים על "כבישי ארצנו".

 

שוב אני אומר, תבדוק כמה חבר'ה באנגליה עם GTI6 בשימוש יומיומי נוסעים עם solid rear beam mounts ומה הם מדווחים על התחושות.

 

לגבי המחיר, כנראה טעות בהקלדה, 175 הפך ל-1175.

 

 

פורסם

מזל טוב פיליפ!

נשמח לראות קצת תמונות של הכלה החדשה.

לגבי דרור מהמחלקה הטכנית- אין דרור, הבחור התפטר, יש שם מישהו חדש, ייתכן שיהיה בעייתי היום כל עיסקי ההסבות.

פורסם

צנרת של XSI לא מתאימה לGTI6

המידות הן 2.25 ו2.5".

אני הייתי בודק אופציה של לייבא מאנגליה, שכן גם ייצור עצמי יהיה לא פחות יקר לדעתי, וגם התוצאות לא מובטחות.

ממיר אפשר לקנות בארץ - יותר זול מאנגליה.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

טוב לדעת לגבי המידות.

אתה באמת חושב שייבוא מאנגליה יהיה באותו מחיר? קשה לי להאמין, עם המכס, עלות משלוח ואישורי משרד התחבורה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני מסייג את מה שאמרתי על המידות - מצאתי מישהו בפורום של GTI6 שאומר שגם בGTI6 זה 2.25"

מצד שני מצאתי מישהו בפורום אנגלי אחר שאומר שזה 2.5" (63mm)

בכל אופן הקוטר של הממיר (ספורטיבי) שמותקן אצלי הוא בוודאות 2.5" והקוטר זהה לכל האורך. הצנרת היא מקורית עד כמה שידוע לי.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

קוטר הדאון פייפ כולל הממיר בכל ה306 ZX בעלות מנועי שני ליטר הוא "2.5 או 63 מ"מ , פרט לדגמי הS16 ZX16V שם הקוטר לפני הממיר הוא 70 מ"מ.

שאר הצנרת בקוטר "2.25 עם שינויים קלים בין דגמים ושנתונים שונים.

דוד אחורי מקורי של STI יהיה שקט יחסית ולא יגביל את המנוע ,וגם נוח להתקנה ב306.

 

לגבי תושבות הסרן האחורי, אני בעד תקשורת מוצקה בין השלדה לסרן האחורי.

תושבות הגומי מערפלות חלק מהמידע שעובר מהכביש לנהג .

אלו הנקודות שהופכות מכונית מהנה למכונת נהיגה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

אגזוז אני מאמין שאתה יכול למצוא אצל מרכז האגזוז בת"א

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

תעשה חיפוש בפורום מה ניתן לעשות ל306, הכל כבר נאמר.

ל306 אין יכולת כיוון קאמבר, בסרן אחורי יש שינוי בקאסטר עת ביצוע הנמכה.

תגיע למפגשים השונים ותוכל להתייעץ עם לא מעט חברה שיוכלו לתרום לך מנסיונם.

האמתי, תדאג רק ליישור קו ותניח לשיפורים לעת עתה, תלמד את הרכב ורק אז תתפנה לשיפורים, הם לא ייברחו :)


×
×
  • תוכן חדש...