Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הו, פיז, לתגובה שלך חיכיתי.

השתלת מנוע GTI6 על XSI 8V ידרוש כ-15-18K כולל גיר? כולל עבודה? כולל כל החלקים הנלווים?

למי פונים? לא מכיר מומחים לרכבים צרפתיים עדיין.

 

 

היום מכרתי את ה-WRX, מזל טוב לי.

 

רשמתי לך בתגובה הראשונה שלי איך להתחיל

ואת העבודה אני ממיץ על גבע בת"א

בחורים מעולים ומקוצעיים , רוב מועדון PSI מטפל שם(החלק הקטן סתם פשוט מרוחק :])

אם תעשה את זה באופן חוקי ומסודר, הם יעשו את זה בשמחה ובמקצועיות רבה.

אם תרצה פרטים שלהם אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקשחה של ה TB האחוריים תתן יותר היגוי יתר. אני אתחיל לחפש לי מוטות כאלו. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נכון, בנוסף ל-306 סטיישן, גם בקסארה VTS וב-ZX16V נמצאים מוטות פיתול 21 מ"מ.

 

וכן, הם מתאימים בקשיחותם לקפיצי אייבך פרו-קיט ומאוד מומלצים לשימוש בכביש ציבורי.

 

 

פורסם

אני מכין לי פה חתיכת רשימה, תמשיכו תמשיכו עם הרעיונות.

בסוף הרכב יהיה כמו הנעה אחורית.

 

יש הבדל בין האנטי רולים של ה-GTI6 וה-XSI?

פורסם

אז למה לא אמרת שאתה מכין רשימה?

 

 

חוץ מאנטירול אחורי 24, מוטות פיתול 21 וקפיצי אייבך פרו-קיט, תוסיף:

 

-תושבות סרן אחורי solid (לביטול מלא של היגוי אחורי פאסיבי)

 

-roller bearings = תותבי משולשים solid (כולל תותב קדמי, תותב אחורי ותותב בולג'וינט)

 

-בולמים כמובן, כנראה בילשטיין B6 (אין B8 לסרן האחורי וגם ככה אתה רוצה להנמיך עד 20-25 מ"מ)

 

 

וזה רק בתחום המתלים...

 

 

פורסם

מוט פיתול של קסארה דיזל HDI

בקשר לתושבות מחוזקות ,ביטול היוגוי אחורי ושאר גומיות גרופ N אני יכול לעזור לך .

למרות שאני משוחד :roll: אני לא אוהב שילוב של בילשטיין למרות שבעבר היא לי שני רכבים עם הסטים הנייל.

קשיח מדי ולא מתאים לכבישים של מדינתינו הנאורה !

לשיקולך .

 

נתן

פורסם

קנית כבר את הרכב?

כי אני יודע שיש כמה GTI-6 למכירה, מה שייקל לך על הכאב ראש ועל הכיס.

ולגביי הברקסים ועוד שאר מכלולים, חפש קסרה דור שני HDI או 2 ליטר בנזין, תופתע לראות כמה מכלולים מתאימים לך :-D

הסט-אפ אצלי ברכב לדוגמא: בולמים בילשטיין B6+קפיצי אייבך פרו-קיט, T1R 195\50,15 וסט מלא של בושינגים (עד כמה שהוא מלא) של פאוואר-פלקס, הרבה יגידו שהם לא ממליצים עליו, לא ייצא לי לנהוג על רכב עם סט-אפ אחר, מה שכן אני יודע. שהרכב יושב, יושב טוב :twisted:

בסוף זה גם הכל עניין של תקציב, אני הלכתי על מה שהכי נוח לי ושייתן לי את התמורה הכי שווה לכסף.

מחכה לעידכונים חמים 8)

פורסם

אתה מדבר על אלו שנמצאות ביד 2 או שיש מקום אחר PSI למשל ? ספק על מקוריות הרכבים הללו אצל בני דודנו הם פשוט יותר מדי קומבינטורים נראה לי שהן מוסבות פשוט

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

שאלה , אני כרגע על אנטירול של קסארה HDI 2.0 , האם להשאר עם האנטירול הנוכחי ? או להחזיר את האינטירול של ה XSI ?

איזה מהם יותר עבה ?

(מדובר על סרן דיסק אחורי ) .

 

בקשר למידה מאושרת , 16 לא בא בשום 306 בארץ , כך שלא יאשרו , אלא אם כן פה ושם וזה ומאושר .

המידה המקורית , שאצלי היא נשארה מקורית לאורך כל השנים היא 185.55.15 , הבנתי שאפשר לאשר 195.55.15 ול195.50.15 אבל זה יהיה יותר "מסובך " .

פורסם

תיקון קל: המידה המקורית היא דווקא 195.55.15, ולא כפי שאתה ציינת.

באנגליה חלק מהדגמים המוקדמים הגיעו עם המידה שאתה ציינת, אבל כאן

בארץ, למיטב ידיעתי, המידה שציינתי היא הסטנדרטית. כך גם מופיע אצלי

ברכב (XSI דור שני).

PUG-306 XSI MK2

פורסם
סט מלא של בושינגים (עד כמה שהוא מלא) של פאוואר-פלקס, הרבה יגידו שהם לא ממליצים עליו, לא ייצא לי לנהוג על רכב עם סט-אפ אחר, מה שכן אני יודע. שהרכב יושב, יושב טוב :twisted:

 

שאתה אומר מלא, למה אתה מתכוון?

מה שאני הייתי לוקח משם, זה את התותבי משולשים - הקדמי שתמיד היה להם והאחורי (בצורת P) שהם התחילו לייצר עכשיו.

 

לגבי הקיט "שיכוך היגוי אחורי" שלהם (תותבי poly שממלאים את הרווח בתושבות הגומי המקוריות) - הוא כנראה בסדר, אבל חשוב באותו זמן להחליף את אותן התושבות בחדשות.

 

בכל אופן, היום אפשר להשיג קיטים שמבטלים ב-100% בעלויות לא היסטריות יחסית לבעבר (100-175 פאונד).

 

 

פורסם

וגם הפאונד נמוך בימינו...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...