Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש השפעה לחיבור גישור על הדמפינג פאקטור. אבל וזה האבל.

הדיוק הבסיסי. מתחיל בתיבה ובסאב עצמו.

ולא במגבר.

 

כמובן. שמגבר שמכון לא נכון והאות מגיע בעיוות יתרמו מעוד.

אבל הבסיס הוא האלמנט.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הסאב מורח בכל מיקרא,וכמובן שהגישור לא מטיב אימו..בכל מיקרא שמתי לב הרגע למשהו מוזר,למה לקחת את הסגם D4 של שני סלילים של 4אוהם,אני בטוח שאתה עובד ב8אוהם כרגע ומקבל בערך כחצי ממה שאתה אמור לקבל בגישור,מה שאומר אתה מפסיד עוצמה,אם היה לך את הדגם D2 היית שומע קצת יותר חזק,ואם אתה עובד ב2אוהם אז בכלל אתה מסכן את המגבר שלך..

 

ג'ינו.

בדיוק היום אמרתי אני יפרק ויבדוק את החיבור של הסלילים אבל אם אני זוכר נכון הוא מחובר על 2 אום

ולמה מסכן את המגבר ? הוא מסוגל לרדת ל2 אום

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

הוא אולי מסוגל לכך במצב של ערוץ בודד, לא בגישור.

אתה גורם לו לעבוד בהתנגדות נמוכה יותר, שהיא יותר קרובה לקצר, והוא לא מוצהר כיציב בהתנגדות הזו, אל תתפלא אם קצר זה מה שתקבל בסוף.

 

אתה יכול לבצע את אחת מהפעולות הבאות:

תחליף סאב לאחד עם התנגדות סופית של 4 אוהם.

תקנה מונובלוק.

תחליף מגבר 4 ערוצים לאחד שיודע לעבוד בהתנגדות של 2 אוהם בגישור.

אתה יכול גם לחבר את הסאב - 8 אוהם, אך קח בחשבון שהעוצמה תרד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
הוא אולי מסוגל לכך במצב של ערוץ בודד, לא בגישור.

אתה גורם לו לעבוד בהתנגדות נמוכה יותר, שהיא יותר קרובה לקצר, והוא לא מוצהר כיציב בהתנגדות הזו, אל תתפלא אם קצר זה מה שתקבל בסוף.

 

אתה יכול לבצע את אחת מהפעולות הבאות:

תחליף סאב לאחד עם התנגדות סופית של 4 אוהם.

תקנה מונובלוק.

תחליף מגבר 4 ערוצים לאחד שיודע לעבוד בהתנגדות של 2 אוהם בגישור.

אתה יכול גם לחבר את הסאב - 8 אוהם, אך קח בחשבון שהעוצמה תרד.

הבנתי אותך אוקיי לקחתי בחשבון

אני ילך היום לבדוק איך מונו בלוק יעשה שינוי

וגם פתחתי את הסאב היום בדקתי איך מחובר

בכלל רק סליל אחד מחובר

הסליל השני לא מחובר ולא מגושר כלום כלום

ז"א יש + ו - בשני הצדדים שלו אז רק בצד אחד מחובר

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

×
×
  • תוכן חדש...