Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע סאב של רוקפורד

P312D4

500 RMS

שכרגע מחובר בגישור של שני ערוצים ל

JBL 1004

והוא נשמע בסדר... עושה לי מסאג' בגב בכיף אבל אם אני שומע טרנס לדוגמא הוא לא מדייק ונמרח כזה

השאלה שלי היא אם העובדה שהוא מקבל רק חצי מהעוצמה שהוא יכול להתמודד איתה משפיעה על הדיוק שלו ?

אם מחר אני קונה לו מגבר מונו 500

RMS

שיפתח אותו יותר הוא יהיה יותר מדוייק ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

חיברת סאב בגישור ל 2 ערוצים סביר להניח שהוא ימרח לך ..

הוא מכוון על הגדרות אחרות של רמקולים בכלל .

הוא לא מנגן לך במקרה ?

תמיד מומלץ לחבר מונובלוק, השאלה אם יש לך יציאה ברדיו דיסק

אשר מתאימה למונובלוק, או שגם אותו תחבר בגישור שלא יתן לך כלום

אם תירכוש מונו .

פורסם

אז אתה אומר שכל סאב שמחובר דרך שני ערוצים ימרח ?

כי ברוב הרכבים זה מחובר בתצורה הזאת לא ? או שאני טועה ולרובכם יש מונובלוק?

לגבי היציאה ברדיו, יש יציאה לSW אם זה מה שאתה שואל

זה ALPINE 9882

ומה לגבי הסאב הזה ספציפית ? אני יודע שיש סאבים יותר מדוייקים וסאבים פחות מדוייקים, אפשר להוציא מהסאב שלי דיוק ? או שאני מבזבז את הזמן שלי איתו ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם
הסאב הזה בכללי מורח,לך על הרץ ES 300 ולא תצטער.

שמע אני לא פוסל שום אפשרות

גם ככה אם אני קונה מונובלוק אז אני צריך להשקיע 1200 ש"ח

אז אולי אני יעיף גם את הסאב וזהו

:/

אני אובד עיצות

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

איזה מגבר אתה אמור לקנות? מה אתה מחפש בסאב? פאנצ'יות,עוצמה,דיוק,איכות,הכל ביחד..

 

תגיד מה אתה מחפש בעיקרון נוכל לכוון אותך. אגב,ראיתי פה בפורום מכירה IDQ12 ב800 עם תיבה אם אני לא טועה זה אחד המציעות עם לא ה- :wink: ..

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

שמע לא שמעתי הרבה סאבים בחיים אז לא יודע בדיוק לתאר לך

מה שכן הסאב הנוכחי עוצמתי ועושה לי אחלה מסאג' בגב

רק חסר לי שיהיה מדוייק יותר כי זה נותן הרגשה של זיוף כששומעים אינפקטד

 

וחשבתי להביא מגבר של רוקפורד 5001 כדי לחבר אליו , או אפילו חזק יותר

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

אמרת שחיברת סאב בגישור לא ?

לא אמרתי שכול סאב שמחובר ל 2 ערוצים ימרח

אמרתי שסאב שמחובר בגיבור ל 2 ערוצים ימרח .

אתה יודע מה זה גישור ?

תיבדוק אם הסאב שלך מוציא צלילים נמוכים או שהוא מנגן צלילים נמוכים [?]

פורסם

תתחיל בלהתעלם מהתגובה של AMSTAF. היא ממש לא נכונה.

 

ותמשיך לבקרוא בפורום תגובות והמלצות על סאבים.

ותבין שרוקפורד ודיוק לא חברים טובים.

רוקפורד ומס'ז כן חברים טובים..

 

וסאב כמו XLS ודיוק הם חברים מעוד טובים.

ואילו הXLS ומס'ז לא חברים.

 

 

יש סאבים שהם מדוייק יותר ויש פחות.

המגבר יכול השפיע בקטנה על הדיוק. אבל הבסיס הוא הסאב.

אגב תיבה מתאימה משפיעה יותר

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תתחיל בלהתעלם מהתגובה של AMSTAF. היא ממש לא נכונה.

 

ותמשיך לבקרוא בפורום תגובות והמלצות על סאבים.

ותבין שרוקפורד ודיוק לא חברים טובים.

רוקפורד ומס'ז כן חברים טובים..

 

וסאב כמו XLS ודיוק הם חברים מעוד טובים.

ואילו הXLS ומס'ז לא חברים.

 

 

יש סאבים שהם מדוייק יותר ויש פחות.

המגבר יכול השפיע בקטנה על הדיוק. אבל הבסיס הוא הסאב.

אגב תיבה מתאימה משפיעה יותר

 

GOT YA

בגדול שמתי לו תיבה סגורה לפי ההמלצות

אני מבין ולקחתי בחשבון את כל מה שאתם אומרים

ודבר אחד אני מבין שאני צריך לעשות לא משנה באיזו דרך

זה לשמוע את הסאב הזה מנוצל ולפי זה להחליט אם זה מספק אותי

יכול להיות שהעוד קצת דיוק הזה ישמע לי טוב

אני יעשה את הבדיקה הזאת

אם לא יעזור לו אז אני יעבור להרץ שהמלצתם כאן או משהו בסגנון

תודה רבה על התשובות

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

סאונד מן

זה שאתה קורא לעצמך מבין זה לא סיבה לפסול את התגובות שלי .

אני אומר את מה שאני חושב בהתאם למה שהוא כתב

אני לא ממציא דברים ועונה לעצמי .

פורסם

אין לך מה לבדוק אותו מנוצל אני שמעתי אותו על מגבר שנותן בתעודת לידה 468RMS וזה מספיק כדי לקרוע את הסאב,והוא ממש שלא מדויק ולא קשור לשום שיר.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

בהמשך לתגובה של GlansFor

אמרו בעבר בפורום שאם מחברים גישור רמקולים בגישור

זה מוריד מהאיכות של הרמקולים .

מכך הסקתי שהוא חיבר בגישור וסביר להניח שהסאב ימרח לו גם כן .

פורסם

האוזן שלי היא לא האוזן שלך

אני לא מתעסק הרבה בזה למען האמת לא שומע הרבה מערכות

יכול להיות שזה יספק אותי, בגלל זה אני יעשה את הבדיקה

וחוץ מזה, אני לא רוצה להספיד אותו אם אני לא בטוח

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם
בהמשך לתגובה של GlansFor

אמרו בעבר בפורום שאם מחברים גישור רמקולים בגישור

זה מוריד מהאיכות של הרמקולים .

מכך הסקתי שהוא חיבר בגישור וסביר להניח שהסאב ימרח לו גם כן .

 

הסאב מורח בכל מיקרא,וכמובן שהגישור לא מטיב אימו..בכל מיקרא שמתי לב הרגע למשהו מוזר,למה לקחת את הסגם D4 של שני סלילים של 4אוהם,אני בטוח שאתה עובד ב8אוהם כרגע ומקבל בערך כחצי ממה שאתה אמור לקבל בגישור,מה שאומר אתה מפסיד עוצמה,אם היה לך את הדגם D2 היית שומע קצת יותר חזק,ואם אתה עובד ב2אוהם אז בכלל אתה מסכן את המגבר שלך..

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...