Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ,

בניתי תיבת סאב גדולה ואני רוצה להתקין על התיבה רמקולים 9*6 .

השאלה שלי האם רעידות של סאב לא ישפיעו על עבודה תקינה של רמקולים.

חשבתי להתקין בין תיבה לרמקולים בולם זעזועים (ספוג קשיח או משהו בסגנון).

בבקשה תעזרו לי בהחלטה ותכתבו מה אתם חושבים על זה.

תודה מראש.

פורסם

מזתומרת להתקין את הרמקלים על התיבה של הסאב?

התיבה גבוהה ואם אתה מתקין רמקולים על המגש אז הם נוגעים במגנט של הרמקול?

תסביר את עצמך

פורסם

דבר ראשון תבדוק אם גודל התיבה מתאים לסאב

כדי שהסאב יפעל בצורה הכי אופטימלית ושיפיק את המקסימום

פורסם

א מ א :splat: איזה חאפר, רמקולים 6*9 מקומם במגש או בדלתות, אבל בכל זאת אם אתה רוצה אותם בבגז', תבנה\תקנה להם תיבה 6*9.

 

**עריכה**

 

אני מנסה להיגמל מהמילה בוקסות אז מעכשיו זה רמקולים או דרייברים!

 

שרון.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
א מ א :splat: איזה חאפר, בוקסות 6*9 מקומם במגש או בדלתות, אבל בכל זאת אם אתה רוצה אותם בבגז', תבנה\תקנה להם תיבה 6*9.

 

אולי תרגע קצת...

 

הבן אדם כתב את ההודעה, יש מחסור גדול במידע לגבי מה בדיוק הוא מנסה לעשות...

מאיפה לך שהוא חאפר ??? אתה מכיר את האוטו שבו הוא רוצה להתקין ?

אולי מדובר ב BMW ISSETA ואין לו מקום בבגאז' לסאב אז הוא רוצה לשים את הסאב ואת ה 6*9 במושב שלידו (אין אפילו מושבים אחוריים ב ISSETA...) ???

אני מציע שלפני שתקרא לבן אדם בשמות (מעליבים) תמתין שהוא יסביר בדיוק מה הבעיה, על מה הוא חשב כפיתרון ולמה.

 

Alexxx (ואחרים), כדי למנוע תגובות כאלה בעתיד, נסה לנסח כבר את ההודעה הראשונה בצורה הברורה ביותר עם כמה שיותר נתונים כדי שניתן יהיה לעזור.

 

נ.ב שרון - בוקסות: המקור הוא המילה BOX באנגלית. BOX פירושו תיבה, ולכן אין כל מניעה למקם בוקסות 6*9 על תיבה של סאב. אם התכוונת להגיד שהתקנת רמקולים/דרייברים 6*9 על תיבת הסאב אינה נכונה, אז בבקשה - קרא לחיה בשמה.

פורסם

תודה לgonen על זה שעניתה ל"mister audio" במקומי , כנראה הוא יודע מה זה להיות חאפר :evil:

 

אני מתנצל על זה שלא היתי ברור בהסבר הראשוני פשוט לא היה לי זמן במשך היום לפרט את הבעיה שקיימת .

 

אז ככה , מדובר בבגז' של 106 וסאב 15" .

התיבה של סאב שבניתי היא גדולה והבגז' הוא קטן כך שכאשר אני סוגר את המגש עם הרמקולים הם נוגעים בתיבה.

לכן חשבתי לבנות תיבות לרמקולים ולחבר אותם לתיבה של סאב.

מצ"ב סקיצה שקישקשתי על דף נייר (סקיצה מאוד עקומה ומכוארת,אבל זו רק סקיצה ולא שרטוט הרכבה).

 

תודה לכל החבר'ה הרציניים שמנסים לעזור .

sub.jpg

×
×
  • תוכן חדש...