תתפלא אבל ישבתי !!!
וישבתי גם בשתי קיקרים COMP VR 12
שמקבליפ את כל הכח וזה לא אותו דבר נקודה!!!
יש הבדל ואפילו משמעותי.
עם השתי קיקרים אתה יושב באוטו ואתה לא מצליח לקרוא אתה רואה מטושטש מרב שאתה רועד
שוב שטיות!!!!!!
במערכת SQ אין כלל קומפוננט מאחורה!!!!
יש סט קדמי ומשתמים בקומפוננט כדי להרים את הבמה
ולהגיע לרמת סטיראו כך שהזמר ישמע באמצע וכל כלי ישמע בנפרד!!!!!!!
לפי ידעתי הסאב הוא שתי סלילים של 8 אוהם
תבדוק את חיבור הסלילים וצוריד את ההתנגדות ל4 אוהם.
ואם אתה רוצה עם המגבר שלך סאב שיעבוד טוב אתה צריך סאב עם נצילות גבוהה מאוד
כי המגבר לא הכי חזק :\