Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חבר'ה, אני מחפש עבודה בשיפוצים/פרקטים/ניקיון או כל עבודה בסגנון שדורשת חוש טכני וידיים טובות.

בחור בן 21, יודע לעבוד עם כלים, פדנט אמיתי. מראשל"צ.

זמין לעבודה מיידית.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן, בחברת גרונר ד.א.ל. מהנדסים (שם אני עובד).

מחפשים מהנדסים\הנדסאים אזרחיים, עדיפות עם נסיון בתכנון תחבורה, תנועה ותשתיות.

כמו-כן, מחפשים שרטטי אוטוקאד מנוסים.

 

המשרדים בטירת כרמל,

אם יש מי שרלוונטי לו - שלחו לי ה"פ ואדאג להעביר קו"ח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי,

 

מחפשים מפעיל מחשב לעבודה בצוות NOC.

עבודה במשמרות 24/7, כלומר כולל לילות, חגים ושבתות.

היקף המשרה - משרה מלאה.

נדרש:

מגורים - באזור כפר סבא והסביבה.

ניידות - צריך להגיע לעבודה בשעות שבהן אין תחבורה ציבורית

פורסם

דרושים מלצרים ומלצריות לליל הסדר שכר שעתי 60 ש"ח לשעה!!

מי שמכיר קרוב משפחה/חבר חברה שמחפשים עבודה זמנית ורוצים לעשות כסף טוב

שיכתוב לי בפרטי ואשמח לעזור.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

מסיים עוד פחות משנה לימודי הנדסאי אדריכלות בחיפה, מחפש עבודה בתחום על הציר של בית שאן-חיפה.

לומד במסגרת לימודי ערב כך שאני פנוי למשרה כמעט מלאה מבחינתי- מתחיל את הלימודים ב-17:00

יודע REVIT ברמה סבירה, לא שולט בה כמו באוטוקד אבל עדיין לומדים אותה. כמו-כן יודע לעבוד עם סקצ'אפ ו-V-RAY.

אשמח לפניות בפרטי, תודה רבה!

עריכה: אם מישהו פה בתהליכי בנייה אשמח להכין לו הדמיות בחינם, לא מתחייב כמובן על זמן או משהו. אני פשוט רוצה להשתפשף בזה, win-win situation :wink:

עריכה אחרונה על ידי haranza
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש חדרנים/ות לבית מלון בתל אביב

לניקוי וסידור חדרים אם מישהו מכיר שכן או שכנה או מישהו שמחפש עבודה

שיכתוב לי בפרטי העבודה מיידית.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני קרוב לשנתיים ב - CommonSense Robotics, ואנחנו כל הזמן מחפשים עוד אנשים.

מפתחים, ראש צוות, ארכיטקט מערכת וגם עוד.

 

העבודה מרתקת, האנשים מעולים, והמוצר מגניב בטירוף. מהחברות המועטות שלא עושות pure software, ואתה אשכרה רואה את הטעויות שלך מתגשמות במציאות.

מה אנחנו עושים? בגדול מחסנים אוטומטיים AS A SERVICE. בפועל? אנחנו בנישה במגמת צמיחה מטורפת שנקראת MFC - MICRO FULFILLMENT CENTERS ובאה לענות על בעיית הLAST MILE בהפצה ללקוחות. מתקנים אוטומטיים לרוב פרושים על פני שטח עצום, עם עלויות בנייה היסטריות, וכמובן לא ניתן למקם אותם במרכזי ערים.

אנחנו עושים מתקנים שיעילים גם בקנה מידה קטן, ומאפשרים לקמעונאים לאחסן, ללקט ולשלוח סחורות מהר ובזול ללקוחות שלהם.

 

מתקן ראשון קיים ופעיל בחולון, מתקן שני בסיום בנייה בכלבו שלום בת"א.

 

מוזמנים לשלוח מייל :)

[email protected]

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
ויה תחבורה מחפשת אנשי QA בפרט אבל גם מפתחים, אלגוריתמאים, מנהלי מוצר ועוד.

ממוקמים בת״א על בגין ליד גשר מוזס.

אם מצאתם משהו רלוונטי, שלחו הודעה בפרטי.

 

אולי כדאי לפרט מעט:

 

ויה עוסקת בתחום התחבורה החכמה ומפתחת פלטפורמה של שירות נסיעות שיתופיות On Demand.

המערכת עובדת כבר מספר שנים בערים רבות בעולם, כולל ניו-יורק, וושינגטון, לונדון, ברלין (ובשבועיים האחרונים גם בת״א).

החברה גדלה כל העת ומשיקה שירותים חדשים בערים נוספות.

זהו מקום עבודה נהדר, עם אוירה נעימה של שיתוף ועזרה הדדית. מחפשים אנשים שיש להם גם ראש על הכתפיים וגם אנושיות בפנים.

 

ואתם לא חייבים לעבור דרכי, ניתן לפנות גם דרך האתר ישירות לאנשי הגיוס.

פורסם

מסיים עוד כחודשיים וחצי תואר במדמ"ח בבן גוריון, מחפש משרת פיתוח (נמשך לתחום האמבדד, אבל לא פוסל את השאר) מלאה, באיזור הדרום או המרכז.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוגר הנדסת מכונות במסלול תיכון ועיצוב, ללא ניסיון.

מחפש עבודה מעניינת ומתגמלת, מוכן להשקיע.

אני מאיזור אשדוד, בעל רכב.

 

אם יש משהו רלוונטי אשמח לשלוח קורות חיים בהודעה פרטית\מייל.

They are trying to ban me...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

דרושים-

אנשים בעלי ניסיון בהייטק

או/ו

בוגרי תואר עם ממוצע גבוה (הנדסת מחשבים/תוכנה/חשמל/אלקטרוניקה, מדעי המחשב, פיזיקאים וכד'...)

מכללה - 85+ , אוניברסיטה - 80+ .

מוזמנים לפנות אליי בהודעה פרטית על מנת לשמוע פרטים נוספים.

 

מעסיקים אשר מעוניינים לגייס עובדים עם פרופיל מתאים בתחום ההייטק/הטכנולוגי, מוזמנים לפנות אליי בהודעה פרטית.

עריכה אחרונה על ידי Benor
×
×
  • תוכן חדש...