Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם מנקה הכי מחורבן לוקח 50 לשעה. אל תמכור את עצמך בזול.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מעבר לזה שאתה עובד בזול (ואני מנחש שאתה גם זריז. מב שמצדיק מחיר יותר גבוה ולא יותר נמוך) תדאג שישלמו עבורך פנסיה וביטוח לאומי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאדע,עוד לא התרחבתי :) (כולה מנקה בית אחד כרגע,חוץ משלנו :hihi:)

זריז - בערך,מעדיף יסודיות ושייקח יותר זמן מאשר לחפף

פנסיה וב"ל - אכן שואל ואשאל בכל מקום שאלך

לגבי מחיר - כאמור זה בקטנה מהצד,40 זה די והותר למישהו חדש ללא רקע\נסיון (יכול לבקש 50+ כמו השאר,אבל בעיניי זה להיות קצת ת'מע,לפחות עד שאבנה "שם" )

 

תודה על הטיפים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חייב לציין שכדי שאסכים לשלם למנקה 70 שח לשעה הוא צריך להיות עילוי מיוחד, נשמע לי מחיר גבוה ומוגזם.

ממה שאני מכיר, 50 שח זה בערך מה שכולם לוקחים, גם אלו עם שם.

פורסם

זה המחיר אפילו בחיפה, ובד"כ בחיפה זה פחות ממרכז הארץ. אבל אין לי בסיס להשוואה.

 

יש לי הבעיה ההפוכה - המנקה מסרבת שאשלם בט"ל. אבל יש לי השם, תאריך הלידה ומספר זהות, אז אני לא שואל אותה.

 

לגבי פנסיה - בהחלט בעיה רצינית, כיוון שחברות הביטוח לא רוצות להתעסק עם הסכומים האלה ומיליון מעסיקים. אז אחרי 3 שנים מצאתי סוכנות שמוכנה לבטח, עם דמי ניהול שערורייתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא רצתה שתשלם בט״ל כי הם מדווחים למ״ה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
תדאג שישלמו עבורך פנסיה וביטוח לאומי.

חברות הביטוח לא רוצות להתעסק עם הסכומים האלה ומיליון מעסיקים. אז אחרי 3 שנים מצאתי סוכנות שמוכנה לבטח, עם דמי ניהול שערורייתיים.

לא בטוח עד כמה חכם להיות צודק במקרה הזה. במקרים רבים האדם הפשוט מן הישוב שבסה"כ רוצה קצת עזרה בניקיון פעם בשבוע-שבועיים יעדיף לשכור מישהו לא מתועד ולשלם לו במזומן מאשר להיכנס לכל הביורוקרטיה. ולא חסר עובדים שיהיו מוכנים לעבוד בשיטה הזאת, ולקצור את כל הכסף בזמן שמיודענו עסוק בלמלא טפסים.

 

הוא לא מחפש לעבוד במכרה פחם או בבית יציקה, סה"כ לעשות ספונג'ה ולשטוף קצת חלונות. אם ניגשים למשימה בצורה מפוכחת ולא לוקחים סיכונים מיותרים, אפשר למקסם את ההכנסות, להרחיב את הקליינטורה ולהקל על הלקוחות. את מס ההכנסה הוא יספיק לשלם אח"כ, כשיחזור לעבוד במשרה מלאה ולהכניס חמש ספרות בחודש.

  • אחראי פורום
פורסם

מכיר סיפורים מיד ראשונה שנגמרו רע מאוד בגישה הזו.

עובד שנפצע מתהפך עליך בשניה והעבירות הן כולן עליך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

~

כן, אבל זו דאגה של הלקוח, לא של העובד. עזרה בעבודות הבית זה לא רק לאנשים עשירים, דוברי עברית שוטפת ובקיאים בהלכות בט"ל. יש מספיק לקוחות פוטנציאליים מקבוצות אוכלוסיה אחרות שיעדיפו לקחת את הסיכון ולשלם קצת יותר במזומן אבל לסגור הכל במקום אחד. תתחיל להסביר להם על פנסיה ועל פניה לרשויות וזו תהיה שיחה קצרה מאד.

פורסם

אתה גם ממליץ לאותם אנשים לא לשלם ביטוח לרכב כי להם זה בטח לא יקרה?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

~

אני ממליץ רק על שני דברים: לעשות ניהול סיכונים פרטני לכל עבודה פוטנציאלית, ולבטל את החתימה של הטאפאטוק לטובת אלו מאיתנו שעדיין גולשים בפורום דרך המחשב האישי. פשוט מכה הדבר הזה.

פורסם

מי שמוכן לעבוד בלי ביטוח לא פחות מטומטם ממי שמוכן להעסיק בלי ביטוח.

 

כשיקרה לך משהו ולא תוכל לעבוד תתחיל לרוץ לבתי משפט, תביעות וכאב ראש ואחרי שתזכה לא יהיה לו מאיפה לשלם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • אחראי פורום
פורסם
~

כן, אבל זו דאגה של הלקוח, לא של העובד. עזרה בעבודות הבית זה לא רק לאנשים עשירים, דוברי עברית שוטפת ובקיאים בהלכות בט"ל. יש מספיק לקוחות פוטנציאליים מקבוצות אוכלוסיה אחרות שיעדיפו לקחת את הסיכון ולשלם קצת יותר במזומן אבל לסגור הכל במקום אחד. תתחיל להסביר להם על פנסיה ועל פניה לרשויות וזו תהיה שיחה קצרה מאד.

 

קודם כל, יש עוד אופציה והיא לשכור עובד מחברת ניקיון.

אתה בטח מבין שזו עבודה עם סיכון מסויים וחלק מהעוסקים בה, איך נאמר את זה, המעסיק מעניין להם את קצה הזרת.

חיפפת עם עובד כזה, הוא פתאום החליק על המים ועף על הגב. גם אם לא קרה לו משהו משמעותי, אתה תחטוף תביעה בטיל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
חבר'ה, אני מחפש עבודה בשיפוצים/פרקטים/ניקיון או כל עבודה בסגנון שדורשת חוש טכני וידיים טובות.

בחור בן 21, יודע לעבוד עם כלים, פדנט אמיתי. מראשל"צ.

זמין לעבודה מיידית.

עדיין רלוונטי?

 

מחפשים אצלנו מרכיב מכני לחדר נקי. חברת סטארט אפ שמפתחת מכשיר רפואי, ממוקמת בבורסה ברמת גן.

 

התעסקות עם הידיים בלי סוף. הרכבה של חלקים עדינים, הלחמות אלקטרוניקה, חלקי אופטיקה, הרכבת דגמים לפיתוח. אף פעם לא משעמם.

 

אם יש אחרים שמעוניינים אשמח לקבל ה.פ.

 

 

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

פורסם

אם אין הגבלת גיל (40+) אני חושב שאוכל לשלוח כמה מועמדים על הכיפאק.

 

תגיד בפרטי אם מתאים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...