Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
איזו אמירה עלובה. בגלל שמישהו הוא מבוגר כל מה שהוא יכול לעשות זו עבודה חסרת מחשבה שבדר"כ עושים אותה צעירים אחרי צבא?

לא כתבתי וגם אינני חושב שאמא של דרייש לא מסוגלת להרבה יותר מזה ואני מקווה שהיא תמצא עבודה מתאימה לדרישותיה והיכולות שלה. לצערינו מספר המשרות הפנויות לאנשים מבוגרים סביב הגילאים 62 קטנה יותר וגם רוב המעסיקים מעדיפים עובדים צעירים יותר.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

סתם אנקדוטה - קרובת משפחה שלי מתקרבת ל-70, ועדיין עובדת במשרה (כמעט) מלאה בתחום ההתמחות שלה.

הדוגמא של קרובת המשפחה שלך לא מעיד על כלום אלא מקרה פרטי.

איזה כייף לי :)

פורסם
שוכנעתי, בביקור המולדת הבא נוציא אותה לחצר ונירה בה. תכל'ס, כמה זמן כבר נשאר לה.

תאכל'ס, ספר לנו כמה מעסיקים זימנו את אימך לראיון עבודה ותאכל'ס כמה הציעו לה להתחיל לעבוד אצלם ?

איזה כייף לי :)

פורסם

~

לא אמרתי שאתה טועה. מה שתיארת זה אכן המצב, והציפיות מונמכות בהתאם. אבל אנחנו ממשיכים לנסות, לשלוח לחמנו על פני הפורומים, ולקוות שניפול על האדם הנכון בזמן הנכון (כפי שרוני ציין) כדי שכולם יוכלו להרוויח. כבר פגשתי מקרים מאתגרים יותר.

 

אילו הייתה פועלת ע"פ הנורמות של החברה הישראלית, אמא דריש הייתה נשארת מהנדסת מכונות, ועובדת עד סוף הקריירה בתור שרטטת או בודקת איכות בשכר בושה באיזה מפעל יצור, כמו כ"כ הרבה רוסים מבוגרים אחרים שמכלים את ימיהם בשולי התעשייה ונזכרים בערגה בימים הטובים תחת גורבצ'וב. במקום זה, בגיל ארבעים פלוס ועם עברית רעועה למדי, היא הלכה לעשות הסבה מקצועית, התחילה לעבוד בתור פקידת יבוא, ומשם טיפסה בהדרגה לתפקידים הבכירים יותר שהוזכרו לעיל. גם זה לא חשבנו שיקרה. אז כן, הסיכוי נמוך וזה בסדר, אבל סופר פארם זה בטח לא אלטרנטיבה.

 

לא עוזרת גם העובדה שהנ"ל מגיעה מדור ומתרבות אחרים, בהם לא נהוג היה לפרסם את עצמך. עד היום היא כותבת ברזומה שהייתה 'אחראית' פה ו'מתאמת' שם, ואף מילה על איך שהנסיון והאינטואיציה שלה הצילו את מעסיקיה לא פעם מעסקאות מפוקפקות או פספוסים יקרים מול הרגולטורים, בתחומים שהיו הרבה מעבר לתפקידה הרשמי.

 

כפי שמוכיח הנסיון שלי לאורך השנים, שתואר כאן בהרחבה - לא צריך הרבה פניות, מספיק אחת או שתיים אבל לעניין.

פורסם
הדוגמא של קרובת המשפחה שלך לא מעיד על כלום אלא מקרה פרטי.

נכון, ולכן הקדמתי וכתבתי - ״סתם אנקדוטה״.

 

בפעם הבאה, לפני שאתה מגיב, כדאי שממש תקרא את מה שאתה מצטט.

פורסם
~

לא אמרתי שאתה טועה. מה שתיארת זה אכן המצב, והציפיות מונמכות בהתאם. אבל אנחנו ממשיכים לנסות, לשלוח לחמנו על פני הפורומים, ולקוות שניפול על האדם הנכון בזמן הנכון (כפי שרוני ציין) כדי שכולם יוכלו להרוויח. כבר פגשתי מקרים מאתגרים יותר.

 

אילו הייתה פועלת ע"פ הנורמות של החברה הישראלית, אמא דריש הייתה נשארת מהנדסת מכונות, ועובדת עד סוף הקריירה בתור שרטטת או בודקת איכות בשכר בושה באיזה מפעל יצור, כמו כ"כ הרבה רוסים מבוגרים אחרים שמכלים את ימיהם בשולי התעשייה ונזכרים בערגה בימים הטובים תחת גורבצ'וב. במקום זה, בגיל ארבעים פלוס ועם עברית רעועה למדי, היא הלכה לעשות הסבה מקצועית, התחילה לעבוד בתור פקידת יבוא, ומשם טיפסה בהדרגה לתפקידים הבכירים יותר שהוזכרו לעיל. גם זה לא חשבנו שיקרה. אז כן, הסיכוי נמוך וזה בסדר, אבל סופר פארם זה בטח לא אלטרנטיבה.

 

לא עוזרת גם העובדה שהנ"ל מגיעה מדור ומתרבות אחרים, בהם לא נהוג היה לפרסם את עצמך. עד היום היא כותבת ברזומה שהייתה 'אחראית' פה ו'מתאמת' שם, ואף מילה על איך שהנסיון והאינטואיציה שלה הצילו את מעסיקיה לא פעם מעסקאות מפוקפקות או פספוסים יקרים מול הרגולטורים, בתחומים שהיו הרבה מעבר לתפקידה הרשמי.

 

כפי שמוכיח הנסיון שלי לאורך השנים, שתואר כאן בהרחבה - לא צריך הרבה פניות, מספיק אחת או שתיים אבל לעניין.

 

דריש, היום כ=גם כשאנשים צעירים לא נשארים 30 שנה באותו המקום ה"חיסרון" של המבוגרים נעלם. אני מעדיף את המבוגרים (וקלטתי כבר עובד בן 78) כי יש להם עדיין כמה שנים טובות לתת והניסיון והידע מכסים על הירידה המנטלית והפיזית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לחברת IT ברמת-גן,

מחפש סטודנט עם/בלי ניסיון לתמיכת HELPDESK בלקוחות החברה לחצי משרה - עד 3 משמרות בשבוע.

למעוניינים העבירו קורות חיים אלי בהודעה.

פורסם

[TABLE=width: 95%, align: right]

[TR]

[TD]להוסטל ברמלה דרוש /ה מדריך /ה.

 

א.ג שיקום בית לחיים[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]להוסטל לנפגעי נפש ברמלה דרוש /ה מדריך /ה.

-למשמרות לילה/אחרה"צ וסופי שבוע, למשרה חלקית/מלאה

-משמרות מתגמלות ביותר!

 

-תנאים טובים למתאים /ה!

 

דרישות:

אין צורך בידע קודם.

* המשרה מיועדת לנשים וגבר�[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

לשלוח קו''ח למייל [email protected]

 

בירורים אפשר בה''פ.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
דריש, היום כ=גם כשאנשים צעירים לא נשארים 30 שנה באותו המקום ה"חיסרון" של המבוגרים נעלם. אני מעדיף את המבוגרים (וקלטתי כבר עובד בן 78) כי יש להם עדיין כמה שנים טובות לתת והניסיון והידע מכסים על הירידה המנטלית והפיזית.

איזה תפקיד ממלא הבחור הצעיר בן 77 ?

איזה כייף לי :)

פורסם

איש ניקיון ברצפת הייצור. עובד 8 שעות ביום שמהן בםועל הוא עובד בסביבות 50%.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ננסה את מזלי...

למי שזוכר את השירשור הזה.

מומחה בתחום המחסנים, בעל ניסיון בקניינות, רכש ושרשרת אספקה, ניסיון ניהולי (ניהול מחסן, ניהול אנשים), אנגלית ברמה גבוהה מאד (מגדיר עצמי דו-לשוני), ראש גדול, חרוץ ומונע.

זה אני.

ואני מחפש עבודה חדשה.

אחת ללא תקרת זכוכית שאי אפשר להתקדם בה, אחת שתאפשר לי לקחת על עצמי עוד תחומי אחריות, ללמוד, לגדול ולהתפתח. אחת שתאפשר לי לנצל את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר.

 

ניסיון ברכש של: רכיבי חשמל ואלקטרוניקה, כלי עבודה.

ניסיון באיתור מוצרים וספקים.

בעל תעודת מנהל רכש מטעם משרד התמ"ת.

יכולת להבין את התמונה משלל כיוונים שונים (כלים שרכשתי כעצמאי, הייתי בכל הצדדים של השולחן :wink: ) ולקבל החלטות בהתאם.

גר באיזור חיפה והקריות.

קורות חיים יועברו לכל מי שיבקש.

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סטודנט למדמ"ח בבן גוריון, מסיים בקרוב שנה שניה, מחפש משרה חלקית בפיתוח או בתחום ה-Embedded.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מחפש מחסנאי רציני לעבודה במחסן קרמיקה

העבודה באוירה משפחתית . העבודה מהשעה 8וחצי עד 5יום שישי עד 2

עדיפות לבעלי רשיון מלגזה ( למי שאין ויראה רצינות בעבודה יקבל רשיון נהיגה על מלגזה)

מחפש בחור צעיר או מבוגר עם ראש גדול עם יכולת להתפתח ולהתקדם עם רצון ללמוד

מעדיף עובד לתקופה ארוכה

הדרישות מהעבודה

עבודה במיגרש קרמיקה כולל קבלת סחורה ,הכנת הזמנות ומסירה .יש עבודה פיזית אבל לא תמיד , אז בעלי מגבלות הרמת משקלים זה לא מתאים לכם. במחסן ישנם עוד מחסנאים

ידע באנגלית בסיסית (השמות של המוצרים באנגלית)

העבודה באיזור תעשיה קרית אתא .אין תחבורה לאיזור אז כדי שיהיה איך להגיע

 

קורות חיים בפרטי או בפקס 048726518

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סיימתי לימודי הנדסאי חשמל.

כרגע התעודה היא חשמלאי מוסמך 3x80 אמפר.

מחפש עבודה בתחום, בעיקר אחזקה אבל לא שולל כלום.

יש לי אפס ניסיון תעסוקתי בחשמל.

 

אזור מגורים טבריה.

 

 

כמו כן, אם מישהו פה עובד כשכיר במקצוע, אשמח אם ישלח לי הודעה פרטית ויתן לי טיפ או שניים בנוגע לבקשת תנאים סוציאלים מהמעביד, בכדי שיהיה לי מושג כללי לכמה שכר לכוון, איזה תנאים לדרוש ועוד'.

פורסם

חברת ECI מחפשת מהנדסי אינטגרציה למערכות תקשורת חדשות המפותחות היום עבור רשתות התקשורת של הדור הבא (5G).

דרישות התפקיד:

3-5 שנות נסיון בעבודה עם מוצרי תקשורת

היכרות עם פרוטוקולי רשת מתקדמים דוגמת MPLS

היכרות עם מוצרי תקשורת של חברות מובילות בשוק דוגמת juniper\cisco

 

ניתן להעביר קורות חיים דרכי

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...