Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשים אצלינו בודקי תוכנה למשרה חלקית/מלאה.

 

לחברת תוכנה מובילה בתחום הרפואי דרושים בודקי תוכנה במשרה מלאה ובמשרה חלקית.

במסגרת התפקיד ביצוע בדיקות ידניות, כתיבת מסמכי בדיקות, עבודה מול צוות פיתוח, עבודה מול לקוחות ועוד.

 

דרישות: סטודנטים/יות או בוגרי ביו-רפואה/מדעי המחשב

 

 

אנחנו יושבים בת״א. שלחו קו״ח לה״פ ואעביר אותם הלאה.

פורסם

מה הסיכוי שמחפשים אצלכם סטודנטים למשרת פיתוח?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש משרות לבוגר הנדסאי תעו"ן באזור חיפה/חוף כרמל

עדיפות בתחום עיתוד מלאי /תפ"י או במ"מ

אולי יש כאן הצעות ממישהו שמגייסים אצלם

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מחפשים סטודנט לחשמל מב"ש שנה שלישית (מסיים אותה עוד חודשיים)?

 

אם נכנסת לקישור ומצאת משרה המתאימה לפרופיל שלך אז כן.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

~

אמא דריש הגיעה בשעה טובה לגיל פרישה, אבל כוחה עוד במותניה. אי לכך, במקום להתבטל על הספה ולשחק עם הנכדות כל היום, היא החליטה להוריד הילוך ולחפש עבודה בחצי משרה.

 

בימי הזוהר של הקריירה, אמא דריש ניהלה את המערך הלוגיסטי של קודאק בישראל. לפני כן היא עבדה בתפקיד דומה בתעשיית המוזיקה (כלי זמר למי שמכיר), ולאחרונה סיפקה את שרותיה ליצרנית כימיקלים גדולה עם מחזור מכירות שנתי של עשרות מיליוני דולרים. את השנים הראשונות בתחום הלוגיסטיקה היא עשתה בחברת ספנות, ולכן יודעת היטב ומבפנים את חוקי המשחק בתעשייה, לרבות המשלחים, המפיצים, עמילי המכס וכו'. לתפקיד הבא היא תגיע לא רק עם עשרים וחמש שנות נסיון, אלא גם עם פנקס טלפונים מלא בקשרים מועילים, והיכרות עם כל הטריקים והשטיקים של המסחר הבינלאומי בישראל, אירופה ואסיה.

 

למי מכם שהוא בעל עסק קטן ומחפש לשפר את אופרציית היבוא והיצוא, מדובר בעסקת השנה - כל הידע והנסיון לעיל עם ציפיות שכר צנועות, סטנדרטים גבוהים, חיבה לשעות נוספות, ונכונות להתפתח וללמוד תחומים חדשים גם בגיל שישים פלוס, במקום נרגנות ו'אל תגיד לי איך לעשות את העבודה שלי'. בשלב זה של הקריירה, אמא דריש מחפשת בעיקר אווירה רגועה ואחריות מוגבלת, מקום שבו תוכל להיות מועילה ופרודוקטיבית מבלי להשתעבד לעבודה ולהיות זמינה בטלפון 24/7 כפי שעשתה עד כה.

 

מכירים משהו מתאים ברדיוס של שלושים ק"מ מנתניה? שלחו לי הודעה פרטית ואשמח לקשר ביניכם.

פורסם (נערך)

בגיל של אמא שלך יהיה קשה למצוא עבודה מתאימה עם שכר אשר משקף את הניסיון שלה. שם המשחק היום צעירים.

 

סוריי אבל זו האמת.

 

לדעתי אמא שלך צריכה לחפש עבודה קלילה בסופר-פאראם או מוכרת באחת החנויות בקניון.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני חושב שאתה טועה.

 

יש דרישה גם לאנשים מבוגרים כל עוד הם יכולים ורוצים למלא את התפקיד בשכר סביר לתקיד (הכוונה לא באים עם גישה של אני מהנדס שתצכנן ברגים ואני מוכן לתכנן רק ברגים ורק בין 2 ל 4 תמורת 50,000 נטו בחודש).

 

יש גוף שדואג לתעסוקת מבוגרים וכל הפניות שלי אליו נענו באין לנו אנשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מדבר לא רק על עובדי ייצור. אני מדבר על מנהלת חשבונות, מהנדס ומחסנאי.

 

חיפשתי עובד ניקיון למפעל ואפילו למשקם אין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בגיל של אמא שלך יהיה קשה למצוא עבודה מתאימה עם שכר אשר משקף את הניסיון שלה. שם המשחק היום צעירים.

שוכנעתי, בביקור המולדת הבא נוציא אותה לחצר ונירה בה. תכל'ס, כמה זמן כבר נשאר לה.

פורסם

לדעתי אמא שלך צריכה לחפש עבודה קלילה בסופר-פאראם או מוכרת באחת החנויות בקניון.

 

איזו אמירה עלובה. בגלל שמישהו הוא מבוגר כל מה שהוא יכול לעשות זו עבודה חסרת מחשבה שבדר"כ עושים אותה צעירים אחרי צבא?

 

ולמה שמישהי שבדיוק יצאה לפנסיה תרצה לעשות משהו כזה?

 

שים לב - הוא לא דיבר על שכר שמשקף את הניסיון שלה. הוא דיבר על ציפיות שכר צנועות. בזמן ובמקום הנכון זה יכול להיות עסקת השנה בשביל מעסיק פוטנציאלי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בגיל של אמא שלך יהיה קשה למצוא עבודה מתאימה עם שכר אשר משקף את הניסיון שלה. שם המשחק היום צעירים.

 

סוריי אבל זו האמת.

 

לדעתי אמא שלך צריכה לחפש עבודה קלילה בסופר-פאראם או מוכרת באחת החנויות בקניון.

מצטער לכתוב לך את זה, אבל תגובה כזו עדיף שהיתה נשארת אצלך בראש ולא עולה על המקלדת.

 

סתם אנקדוטה - קרובת משפחה שלי מתקרבת ל-70, ועדיין עובדת במשרה (כמעט) מלאה בתחום ההתמחות שלה.

 

אגב, מרוויחה משכורת שמביישת גם את רוב ההיטקיסטים בגילי.

×
×
  • תוכן חדש...