Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חוזר על הפוסט מעמוד 76 הודות לקורונה שפחות או יותר דפקה לי את החיים ומאמץ של שנתיים שלמות בקבלת ראיון למשרת החלומות שלי:

מהנדס אווירונאוטיקה טרי בוגר טכניון, מסוגל לבצע את הרוב המוחלט של משרות בתחומי הנדסת אווירונאוטיקה/מכונות/אזרחית

תחומים חזקים- מבנאות/תכן, הנעה, תחומי הזרימה (כולל מעבר חום), נושאי הנדסת החומרים כולל מרוכבים- מעבר להיקף התואר

תחומים חלשים- בקרה, אותות

איפושהו באמצע- מכניקת הטיס

מאוד לא בוחל במשרות בשלב זה, אפשר גם משהו זמני.

 

נסיון רלוונטי להנדסה- 8 חודשים במשרת סטודנט במעבדה לטורבו-מכונות ומעבר חום בטכניון, תכנון ובניית מכשירי ניסוי (ספציפית בתחום הרזוננסים במערכות סובבות)

יודע להשתמש במטלב וסימיולינק, Labview, סולידוורקס, אנסיס. לומד את רוב התוכנות די מהר.

שפות תכנות- C ברמה בסיסית בשביל התעסקות שטחית בארדואינו.

יש רשיון, העדפה לאיזור הכללי של הצפון, אבל גמיש בנושא. רכב יירכש בשניה שאמצא עבודה, יש כסף בצד למטרה זו.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

היי,

 

אני סטודנט למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומסיים שנה שלישית עם יתרת לימודים של שנה לסיום התואר.

מחפש משרת סטודנט בפיתוח ואשמח לשלוח קו"ח.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי trekampt
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יאללה נו מנסה את כוחו של הפורום

 

בגדול, בן דוד יקר ואהוב מחפש עבודה בתחום הרכב.

אוהב ומבין בעולם הרכב בלשון המעטה
מחפש לתעל את כל הידע והאהבה הזאת על מנת למצוא את משרת חלומותיו

 

אם מישהו מכם מכיר, יודע, שמע, על איזו משרה פנויה, או אפילו מכיר מישהו מהתחום, אשמח שתפנו אותו או שתעבירו את שמו

גם אם לא, כמובן שאשמח לשיתופים 😊

תודה בכל מקרה לכולכם ❤️

 

שמו לביא אביגל, הטלפון 050-924040
והמייל [email protected]

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אי אפשר לערוך

 

תודה רפי

 

1. המספר התקין: 0509249040

2-3. אבדוק איתו ואעדכן פה תשובות

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

 

 

כותב בשמו:

"מאז שהייתי ילד הייתי מתעניין בכל החידושים, ההשקות, מכניקה של רכב, ורכבי ספורט בפרט. במשך השנים ראיתי תכניות רכב, קראתי ספרים ומגזינים, ובגדול מחובר לחדשות המוטוריות בארץ ובעולם.
ייעצתי בעבר באופן פרטי למתעניינים בקניית רכב, חדש או משומש, בהתבסס על תקציב והתכונות החשובות ללקוח ברכב, תוך התבססות על הידע שרכשתי במהלך השנים.
חוץ מכך התחריתי באליפות הארץ בקארטינג כשהייתי נער, ולאחר הוצאת הרישיון עברתי קורסים שונים של נהיגה מתקדמת ונהיגת מירוצים, בארץ ובחו״ל.
אני מעוניין בעבודות שנוגעות לרכב באופן ישיר. גם כנציג מכירות בסוכנויות השונות בארץ, גם כנציג נסיעות מבחן, נהג מסירה, וכו׳, וכמובן שמכוון לעבודות שדורשות להיות מאחורי ההגה."

 

עד כאן הציטוט

 

ובנימה אישית: מדובר בבחור זהב, מוכשר מאוד, עם פאשן מאוד גדול וידע נרחב. ייצוגי רהוט ועם ראש על הכתפיים. מי שיזכה בו ירוויח איש צוות נהדר.

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

מחפש בשביל חבר טוב שלומד איתי,

 

סטודנט להנדסת מכונות שנה ד,טכניון במגמת אנרגיה-מתמחה בקוסים של זרימה,מעבר חום,תרמו וכו'.

בן אדם מוכשר עם ראש חריף ויכולת מעולה לגשת ולפתור בעיות לבד.

 

איזור ג"ג קיסריה מדרום ונהריה מצפון.

 

אקשר ביניכם שלחו הודעה פרטית :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מחפש עבודה, הניסיון שלי בעיקרון הוא פקידות אבל לא חייב שזה יהיה משהו במשרד.

פחות מחפש עבודה פיזית אבל אם השכר בהתאם והתנאים טובים אשקול זאת.

מוזמנים לפנות בפרטי ואשמח להעביר קורות חיים

🙏

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

צודק אזור המרכז, למרות שאפשר גם אזור הדרום

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מאוד נישתי לפורום ועדיין שוקל את צעדיי אבל מחפש משרת פיתוח web באיזור המרכז.

ניסיון תעסוקתי של שנה (and counting) עם אנגולר, graphql ו typescript כמובן.

ניסיון לא תעסוקתי עם nodejs,mongodb

אז מכוון למשרת פרונט אנד באנגולר או פולסטאק עם אנגולר ועקומת למידה מהירה בnodejs.

אני זמין בפרטי :).

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

יש פה מישהו עם קשרים במשרדי עיצוב?
אחותי מחפשת משרה ראשונה כמעצבת פנים. סיימה לימודים בחולון.
אם יש מישהו שזה רלוונטי לו או שיש לו קשרים ויכול לעזור אשמח למסר בפרטי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...