Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין רלוונטי?

 

מחפשים אצלנו מרכיב מכני לחדר נקי. חברת סטארט אפ שמפתחת מכשיר רפואי, ממוקמת בבורסה ברמת גן.

 

התעסקות עם הידיים בלי סוף. הרכבה של חלקים עדינים, הלחמות אלקטרוניקה, חלקי אופטיקה, הרכבת דגמים לפיתוח. אף פעם לא משעמם.

 

אם יש אחרים שמעוניינים אשמח לקבל ה.פ.

 

 

 

 

 

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

 

 

זיו כותב בפרטי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בוגר הנדסת מכונות במסלול תיכון ועיצוב, ללא ניסיון.

מחפש עבודה מעניינת ומתגמלת, מוכן להשקיע.

אני מאיזור אשדוד, בעל רכב.

 

אם יש משהו רלוונטי אשמח לשלוח קורות חיים בהודעה פרטית\מייל.

They are trying to ban me...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

צהריים טובים

מחפש עבודה באיזור המרכז (רמת גן/גבעתיים/תל אביב) אבל פתוח לעוד איזורים .....

קצת רקע - בן 23 משוחרר טרי מצבא הקבע בתפקיד קצין רכב , כרגע אני מהצפון ומעוניין להעתיק איזור מגורים למרכז , בעתיד ארצה ללמוד (כנראה באפקה) . מי שיש לו משהו שרלוונטי לי אשמח לשמוע :)

פורסם

מהנדס אווירונאוטיקה טרי בוגר טכניון מחפש עבודה כלשהי בתחום, גם משרות שונות של הנדסת מכונות בהחלט באות בחשבון, אבל עדיפות גדולה מאוד למשהו שקשור לתחום.

תחומים חזקים- מבנאות/תכן, הנעה, תחומי הזרימה (כולל מעבר חום)

תחומים חלשים- בקרה, אותות

איפושהו באמצע- מכניקת הטיס

 

נסיון- 8 חודשים במשרת סטודנט במעבדה לטורבו-מכונות ומעבר חום בטכניון.

יודע להשתמש במטלב וסימיולינק, Labview, סולידוורקס, אנסיס (פחות משופשף מבסוליד, לומד להנאתי כרגע), ואלמד בשמחה מה שצריך. אוהב את ההתעסקות.

שפות תכנות- C ברמה בסיסית בשביל התעסקות בארדואינו. לא חזק בזה.

יש רשיון, העדפה לאיזור הכללי של הצפון, אבל גמיש בנושא, יש רשיון וגם רכב.

פורסם

נשמע דווקא שתע"א יכול להתאים לו יותר, מניח ששם יש מה לעשות עם התואר שלו.

(למרות שיכול להיות שגם ברפאל ובאלביט תהיה לו עבודה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ממליץ לבדוק באלביט מת"מ ורפאל בתחום של חימוש מונחה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

שלום,

לאחר שנתיים בפיתוח של פרויקט רפואי חדשני ובסיום הגשתו ל-FDA ו-CE - אני מחפש את התפקיד הבא שלי.

 

מהנדס מכונות בוגר אוני' ת"א, עם נסיון בתכנון ופיתוח של שנתיים לאחר התואר ולפני כן שנתיים כסטודנט, כולן בחברות סטארט אפ.

 

מחפש תפקידי תכנון מכני בפרויקטים מולטי-דיספלינארים, וחשק מאוד גדול שזה יהיה בתחום ההנעה והאוטומציה (מה קוראים גם רובוטיקה).

 

עליי:

מתכנן ב-SolidWorks,

מאנלז ב-Inspire ו-Ansys Fluent.

יודע ואוהב לעבוד עם הידיים, שנקרא Hands on.

פרוטוטייפינג והוכחת היתכנות זה בעורקים שלי.

תכנון מערכי ניסוי, ניהול סיכונים, כתיבת מפרטים, תיקי מוצר, ECO's.

ייצרתי חלקים בעיבוד שבבי, זיווד מכני, הזרקות פלסטיק, סיליקון ותלת-מימד.

אוטודידקט ואוטו-אנת'וזיאסט.

בוגר, מתכנן ונהג בקבוצת הפורמולה של האוניברסיטה ב-2016.

 

מכירים? שמעתם?

אשמח לדעת!

 

אולי יום אחד נוכל לחפור על מכוניות יחד לא רק על גבי הפורום.4d544ad23a8071df6d68501e8f748db3.jpg

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנדסאי תעו"נ מערכות ייצור מהטכניון מחפש לתפקיד שני אזור חיפה (או ת"א) רקע במערכות מידע.

פתוח להצעות או חברים פה שמגייסים אצלם, לפלנר/ניהול פרויקטים

×
×
  • תוכן חדש...