Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי! מי גנב לי את הג'נטים? ;-)

לגבי מחיר, אני לא מהמר על 170, משום שזה קרוב מידי ל- GTI 3ד'. יותר הגיוני 160.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתם בטוחים שמדובר על התחלת יבוא סדיר?

 

לפני שבועיים הייתי באולם תצוגה של פולקסוואגן והתעניינתי לגבי פולו GTI, הסוכן אמר לי שהוא לא יודע על התחלת יבוא סדיר בקרוב.

הוא לא אמר את זה בפירוש, אבל השתמע מדבריו שפולו GTI עשויה לנגוס במכירות של השירוקו.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
זו תשובה של מישהו שאין לו תשובה.

 

יש לי תשובה ואפילו מפורטת, אבל פעם אחרונה שהעזתי להרשום אותה על גבי הפורום צלבו אותי מכל כיוון שאני הורס להם את השוק של הרכב על בסיס שמועות. מאז עברו כמה חודשים ואותם אנשים גילו שצדקתי, אין לי טעם להתחיל להוכיח את צדקתי שוב אז פשוט נוותר.

-----

פורסם

Matanel עזוב אותך סוכנים הם האחרונים שמיידעים אותם בדברים כאלה, ממה שאני יודע נכון להיום מגורם בכיר בהנהלת צ'מפיון. הפולו GTI מתחילה את תהליכי התקינה, ומתחילים לעשות עליה השתלמויות (הפרוצדורה הרגילה) וכ'ו לקראת התחלת מכירה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
אתם בטוחים שמדובר על התחלת יבוא סדיר?

 

לפני שבועיים הייתי באולם תצוגה של פולקסוואגן והתעניינתי לגבי פולו GTI, הסוכן אמר לי שהוא לא יודע על התחלת יבוא סדיר בקרוב.

הוא לא אמר את זה בפירוש, אבל השתמע מדבריו שפולו GTI עשויה לנגוס במכירות של השירוקו.

 

לאנשי מכירות יש אינטרס למכור את מה שבאולם\במלאי באותו רגע, ולא מה שיגיע מתישהו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אומנם היא מיני גולף, וב-5 דלתות עשויה להיות גם פרקטית. אך לפי הנראה תהיה יקרה מדי כדי לא לקפוץ לגולף המקבילה.

משכנתא זה קל

פורסם
לאנשי מכירות יש אינטרס למכור את מה שבאולם\במלאי באותו רגע, ולא מה שיגיע מתישהו.

 

 

זה די מסתדר עם העובדה שהנציג מכירות ניסה מאוד לשכנע אותי (ללא הצלחה) לקחת שירוקו 122 בסיסית "אחרונה במלאי".

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
יש לי תשובה ואפילו מפורטת, אבל פעם אחרונה שהעזתי להרשום אותה על גבי הפורום צלבו אותי מכל כיוון שאני הורס להם את השוק של הרכב על בסיס שמועות. מאז עברו כמה חודשים ואותם אנשים גילו שצדקתי, אין לי טעם להתחיל להוכיח את צדקתי שוב אז פשוט נוותר.

 

 

הכי קל להתחבא מאחורי הודעה מעורפלת של "אחד שיודע".

 

אבל זה לא נושא השרשור אז נרד מהעניין.


×
×
  • תוכן חדש...