Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פולו R? :wink:

 

עידו, הדיבורים על 2.0TSI בפולו R - בגדר שמועות לא עדכניות בעליל.

בימינו מדברים על 1.6TSI (טורבו בלבד) עם הספק שבין 200 ל-220 כ"ס, כאשר גרסת ה-GTI תקבל 1.6TSI עם הספק מוחלש של 185 כ"ס.

 

בנוסף ל-R, ישנן שמועות מבוססות על גרסת VRS-R לפביה גם כן, גם כאן עם ה-1.6TSI החזק

כאשר ה-VRS תקבל את הגרסה המוחלשת יותר, ואולי תיהיה גם תיבה ידנית. לשם שינוי...

 

אלכס, הדיבורים על הפסקת היצור (הקרבה ובאה) של ה-1.4TSI נובעים מעלויות יצור גבוהות מהצפוי, וגם שלל תופעות לוואי שונות ומשונות - כולל רגישויות לדלקים,

וכמובן לא מעט עידכוני תוכנה כאלה ואחרים - חלקם הורגשו יותר וחלקם גרעו מעט מזמינות הכוח בסל"ד נמוך עד בינוני.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפיקנטו יש מסך מגע שאפשר לחייג ממנו? (אגב, התשובה היא לא, לפי התמונות שפרסמו).

הרי אין עליה כל מידע באתר היבואן, וכתבת את מה שכתבת סתם כדי להתריס, והאמת היא שזה נראה פשוט כמו חוסר דיוק מכוון, או סוג של הטעיה די מקוממת. אתה הרי יודע שלא מדובר על אותו דבר. למה לרכוש אסטרה 1.4T אם יש קורסה?

יש מספיק דברים שאפשר לצאת נגדם, לא צריך להיטפל דווקא לדברים בהם הם מקדימים בדור שלם את היצרנים/יבואנים האחרים (כי הרי האבזור הוא בחירה של היבואן בסופו של דבר, היכן שבכלל אפשר להתקין). גם לטויוטה יש כזה מקורי. רק 17K ש"ח וזה שלך (כולל ה- GPS)... באלפא אין את זה בכלל. עד שלא יהיה לך, לא תבין את היתרון של זה. אצלנו, זה כבר ממש הפך לשיקול מבחינת אבזור הרכב. כן, נשלם על זה יותר אם צריך, בהנחה ושאר החבילה מתאימה. ניסית פעם לחייג מהפתרון של לקסוס? פשוט על-הפנים וסכנת נפשות. ניסית פעם לחייג מדיבורית שלושה כפתורים שהציעו לי באלפא? פשוט לא נוח, זה היה קיים כבר לפני חצי עשור, שלא לדבר על זה שזה בלתי אפשרי פרקטית לביצוע אלא אם חנית בצד - אבל אז אתה לא צריך את הדיבורית מלכתחילה - דחוף אזניה לאוזן.

 

אפשר לנסות לאמץ החלטה לפיה פשוט לא מדברים בטלפון סלולארי תוך נהיגה, ללא קשר לקלות או לסיכון הכרוכים בחיוג או בדיבור, בין אם בלקסוס בין ב VAG. כי אז לא רק שהמבחר יגדל באופן באמת משמעותי, אלא גם הסיכוי לסיים את הנהיגה בשלום וללא נפגעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס, הדיבורים על הפסקת היצור (הקרבה ובאה) של ה-1.4TSI נובעים מעלויות יצור גבוהות מהצפוי, וגם שלל תופעות לוואי שונות ומשונות - כולל רגישויות לדלקים,

וכמובן לא מעט עידכוני תוכנה כאלה ואחרים - חלקם הורגשו יותר וחלקם גרעו מעט מזמינות הכוח בסל"ד נמוך עד בינוני.

 

אתה מזכיר לי נשכחות. לא מכבר נהגתי על שירוקו 1.4 עם 160 כ"ס - ועד כדי כך אכזב המנוע בסל"ד נמוך ובינוני, שביקשתי מהנוסע שלצידי לבדוק ברשיון הרכב אם זה לא הדגם בעל 122 כוחות הסוס.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרם נהגתי על השירוקו 1.4 (160) אבל על האיביזה קופרה שהייתה לי 1.4 (180) שהייתה לא הייתה בעייתה של זמינות בסל"ד נמוך או בינוני... אם כבר, הייתה הרגשה שהמנוע צועק "הלו תרגיע, אני עומד להתפוצץ" ב-6,800 - 7,000 סל"ד (קו אדום - שנייה לפני שה-DSG בהילוך S היה מעלה הילוך)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנוהג על v6 -ועל ה122 כ"ס בA1 אני יכול לומר שלא חסר לו בכלל בסל"ד נמוך אבל לא נסעתי על אף מנוע 1.4 אחר של צמפיון ככה שאין לי למה להשוות רק ל2T ול1.8T .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מזכיר לי נשכחות. לא מכבר נהגתי על שירוקו 1.4 עם 160 כ"ס - ועד כדי כך אכזב המנוע בסל"ד נמוך ובינוני, שביקשתי מהנוסע שלצידי לבדוק ברשיון הרכב אם זה לא הדגם בעל 122 כוחות הסוס.

 

לא נהגתי על השירוקו, אבל אותו מנוע בגרסת 180 כ"ס באיביזה קופרה היה מאוד מרשים. משמעותית יותר כוח בסל"ד נמוך וגבוה לעומת ה-1.4 המקביל של פיאט, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אותה שהיא ממש הגיע לסוכנות בבני ברק ובאמת אין מה לומר אוטו מדהים

הבעיה היחידה לדעתי בקנייה שלה שבנתיים אין גיר ידני רק אוטומט DSG.

אבל המחיר 150 אלף ל3 דלתות DSG באמת מחיר מדהים וקשה לי להאמין שהוא ישאר ככה, אם הוא ישאר ככה הקופרה תיפול מהר מאוד...

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על השירוקו, אבל אותו מנוע בגרסת 180 כ"ס באיביזה קופרה היה מאוד מרשים. משמעותית יותר כוח בסל"ד נמוך וגבוה לעומת ה-1.4 המקביל של פיאט, למשל.

 

נסה לנהוג באחת אחרי העדכון :wink:

 

וברצינות: יש הבדל עדכון אחרי העדכונים. בגרסת 160 הוא מורגש יותר.

 

כך או כך, שיטוט בפורומים שונים (אם זה קופרהנט או בריסקודה, למשל) יעיד על האמינות השנוייה במחלוקת של המנוע המדובר (1.4TSI עם הסופרצ'רג'ר - בכלליות. בלי קשר להספק מסויים).

בקונצרן יודעים זאת ובהחלט מתכננים את הפסקת היצור, ומעבר למנוע גדול יותר בנפח (1.6) עם טורבו בלבד. אני נוטה להאמין שזה גם יוזיל עלויות בסופו של דבר.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפולו את אותו הסאונד כמו של האיביזה קופרה,

היא מרגישה בפנים מאוד איכותית.

 

שתי ראשונות כבר נמסרו ללקוחות בגרסת ה 5 דלתות .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאונד חיצוני כן אך את הפנימי (שגם לך יש בקופרה) לא ניתן .

 

דדי, מז"א - מי מהן נשמעת עצבנית יותר "בפנים"?

 

יש רכב נסיעת מבחן?

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד שהסאונד בתוך הרכב (גם של האיביזה קופרה ובטח ובטח של הלאון קופרה) פשוט פנומנלי וממכר... גרגור מדהים...

 

להבנתי יש חיזוקים של הסאונד באיביזה קופרה שהם לא מכניים.

 

אבל האם זה מצדיק הפרש מחירים כל כך גדול בין האיביזה קופרה לפולו GTI? לדעתי, לא...

אבל מצד שני - אני בכלל לא הייתי הולך (שוב...) על השילוב בין המנוע הזה וגיר ה- DSG7 הלא מוצלח.

 

RS, אני לא חושב שיש להם היום איביזה קופרה לנסיעת מבחן... אבל יש כזו באוטודיל בני ברק ;)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS, אני לא חושב שיש להם היום איביזה קופרה לנסיעת מבחן... אבל יש כזו באוטודיל בני ברק ;)

 

גיא, התכוונתי לפולו GTI הדגמה. על האיביזה קופרה נהגתי כמה וכמה פעמים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...