Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פולו R? :wink:

 

עידו, הדיבורים על 2.0TSI בפולו R - בגדר שמועות לא עדכניות בעליל.

בימינו מדברים על 1.6TSI (טורבו בלבד) עם הספק שבין 200 ל-220 כ"ס, כאשר גרסת ה-GTI תקבל 1.6TSI עם הספק מוחלש של 185 כ"ס.

 

בנוסף ל-R, ישנן שמועות מבוססות על גרסת VRS-R לפביה גם כן, גם כאן עם ה-1.6TSI החזק

כאשר ה-VRS תקבל את הגרסה המוחלשת יותר, ואולי תיהיה גם תיבה ידנית. לשם שינוי...

 

אלכס, הדיבורים על הפסקת היצור (הקרבה ובאה) של ה-1.4TSI נובעים מעלויות יצור גבוהות מהצפוי, וגם שלל תופעות לוואי שונות ומשונות - כולל רגישויות לדלקים,

וכמובן לא מעט עידכוני תוכנה כאלה ואחרים - חלקם הורגשו יותר וחלקם גרעו מעט מזמינות הכוח בסל"ד נמוך עד בינוני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפיקנטו יש מסך מגע שאפשר לחייג ממנו? (אגב, התשובה היא לא, לפי התמונות שפרסמו).

הרי אין עליה כל מידע באתר היבואן, וכתבת את מה שכתבת סתם כדי להתריס, והאמת היא שזה נראה פשוט כמו חוסר דיוק מכוון, או סוג של הטעיה די מקוממת. אתה הרי יודע שלא מדובר על אותו דבר. למה לרכוש אסטרה 1.4T אם יש קורסה?

יש מספיק דברים שאפשר לצאת נגדם, לא צריך להיטפל דווקא לדברים בהם הם מקדימים בדור שלם את היצרנים/יבואנים האחרים (כי הרי האבזור הוא בחירה של היבואן בסופו של דבר, היכן שבכלל אפשר להתקין). גם לטויוטה יש כזה מקורי. רק 17K ש"ח וזה שלך (כולל ה- GPS)... באלפא אין את זה בכלל. עד שלא יהיה לך, לא תבין את היתרון של זה. אצלנו, זה כבר ממש הפך לשיקול מבחינת אבזור הרכב. כן, נשלם על זה יותר אם צריך, בהנחה ושאר החבילה מתאימה. ניסית פעם לחייג מהפתרון של לקסוס? פשוט על-הפנים וסכנת נפשות. ניסית פעם לחייג מדיבורית שלושה כפתורים שהציעו לי באלפא? פשוט לא נוח, זה היה קיים כבר לפני חצי עשור, שלא לדבר על זה שזה בלתי אפשרי פרקטית לביצוע אלא אם חנית בצד - אבל אז אתה לא צריך את הדיבורית מלכתחילה - דחוף אזניה לאוזן.

 

אפשר לנסות לאמץ החלטה לפיה פשוט לא מדברים בטלפון סלולארי תוך נהיגה, ללא קשר לקלות או לסיכון הכרוכים בחיוג או בדיבור, בין אם בלקסוס בין ב VAG. כי אז לא רק שהמבחר יגדל באופן באמת משמעותי, אלא גם הסיכוי לסיים את הנהיגה בשלום וללא נפגעים.

פורסם

אלכס, הדיבורים על הפסקת היצור (הקרבה ובאה) של ה-1.4TSI נובעים מעלויות יצור גבוהות מהצפוי, וגם שלל תופעות לוואי שונות ומשונות - כולל רגישויות לדלקים,

וכמובן לא מעט עידכוני תוכנה כאלה ואחרים - חלקם הורגשו יותר וחלקם גרעו מעט מזמינות הכוח בסל"ד נמוך עד בינוני.

 

אתה מזכיר לי נשכחות. לא מכבר נהגתי על שירוקו 1.4 עם 160 כ"ס - ועד כדי כך אכזב המנוע בסל"ד נמוך ובינוני, שביקשתי מהנוסע שלצידי לבדוק ברשיון הרכב אם זה לא הדגם בעל 122 כוחות הסוס.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

טרם נהגתי על השירוקו 1.4 (160) אבל על האיביזה קופרה שהייתה לי 1.4 (180) שהייתה לא הייתה בעייתה של זמינות בסל"ד נמוך או בינוני... אם כבר, הייתה הרגשה שהמנוע צועק "הלו תרגיע, אני עומד להתפוצץ" ב-6,800 - 7,000 סל"ד (קו אדום - שנייה לפני שה-DSG בהילוך S היה מעלה הילוך)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

בתור אחד שנוהג על v6 -ועל ה122 כ"ס בA1 אני יכול לומר שלא חסר לו בכלל בסל"ד נמוך אבל לא נסעתי על אף מנוע 1.4 אחר של צמפיון ככה שאין לי למה להשוות רק ל2T ול1.8T .

פורסם
אתה מזכיר לי נשכחות. לא מכבר נהגתי על שירוקו 1.4 עם 160 כ"ס - ועד כדי כך אכזב המנוע בסל"ד נמוך ובינוני, שביקשתי מהנוסע שלצידי לבדוק ברשיון הרכב אם זה לא הדגם בעל 122 כוחות הסוס.

 

לא נהגתי על השירוקו, אבל אותו מנוע בגרסת 180 כ"ס באיביזה קופרה היה מאוד מרשים. משמעותית יותר כוח בסל"ד נמוך וגבוה לעומת ה-1.4 המקביל של פיאט, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ראיתי אותה שהיא ממש הגיע לסוכנות בבני ברק ובאמת אין מה לומר אוטו מדהים

הבעיה היחידה לדעתי בקנייה שלה שבנתיים אין גיר ידני רק אוטומט DSG.

אבל המחיר 150 אלף ל3 דלתות DSG באמת מחיר מדהים וקשה לי להאמין שהוא ישאר ככה, אם הוא ישאר ככה הקופרה תיפול מהר מאוד...

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם
לא נהגתי על השירוקו, אבל אותו מנוע בגרסת 180 כ"ס באיביזה קופרה היה מאוד מרשים. משמעותית יותר כוח בסל"ד נמוך וגבוה לעומת ה-1.4 המקביל של פיאט, למשל.

 

נסה לנהוג באחת אחרי העדכון :wink:

 

וברצינות: יש הבדל עדכון אחרי העדכונים. בגרסת 160 הוא מורגש יותר.

 

כך או כך, שיטוט בפורומים שונים (אם זה קופרהנט או בריסקודה, למשל) יעיד על האמינות השנוייה במחלוקת של המנוע המדובר (1.4TSI עם הסופרצ'רג'ר - בכלליות. בלי קשר להספק מסויים).

בקונצרן יודעים זאת ובהחלט מתכננים את הפסקת היצור, ומעבר למנוע גדול יותר בנפח (1.6) עם טורבו בלבד. אני נוטה להאמין שזה גם יוזיל עלויות בסופו של דבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפולו את אותו הסאונד כמו של האיביזה קופרה,

היא מרגישה בפנים מאוד איכותית.

 

שתי ראשונות כבר נמסרו ללקוחות בגרסת ה 5 דלתות .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

סאונד אפשר לשנות...

 

עם המחיר שלה, אין לאיביזה קופרה סיכוי ...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
סאונד חיצוני כן אך את הפנימי (שגם לך יש בקופרה) לא ניתן .

 

דדי, מז"א - מי מהן נשמעת עצבנית יותר "בפנים"?

 

יש רכב נסיעת מבחן?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני יכול להעיד שהסאונד בתוך הרכב (גם של האיביזה קופרה ובטח ובטח של הלאון קופרה) פשוט פנומנלי וממכר... גרגור מדהים...

 

להבנתי יש חיזוקים של הסאונד באיביזה קופרה שהם לא מכניים.

 

אבל האם זה מצדיק הפרש מחירים כל כך גדול בין האיביזה קופרה לפולו GTI? לדעתי, לא...

אבל מצד שני - אני בכלל לא הייתי הולך (שוב...) על השילוב בין המנוע הזה וגיר ה- DSG7 הלא מוצלח.

 

RS, אני לא חושב שיש להם היום איביזה קופרה לנסיעת מבחן... אבל יש כזו באוטודיל בני ברק ;)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
RS, אני לא חושב שיש להם היום איביזה קופרה לנסיעת מבחן... אבל יש כזו באוטודיל בני ברק ;)

 

גיא, התכוונתי לפולו GTI הדגמה. על האיביזה קופרה נהגתי כמה וכמה פעמים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...