Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים היום חזרתי מהסוכנות עם קטלוג של פולו GTI בידי. המחיר ל5 דלתות לבנה 157000

יש במלאי לשלם ולקחת. האיבזור כולל מערכת מולטימדיה 510 כמו בגולף GTI חלון שמש שנפתח לגמרי.

משום מה למרות שנתוני המנוע זהים לקופרה הפולו מהירה יותר מ0 ל100 בסביבות 0.3 מאיות השניה

אני בטוח שפנים הרכב בכמה רמות מעל הקופרה (יש לחבר ואני נוהג בה די הרבה) שלא לדבר על נוחות נסיעה.

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן המחיר הוא 157 אלף ש"ח ללבנה.

 

אגב ניתן לבצע הזמנה מיוחדת ולהזמין את הרכב עם פנסי קסנון בעלות של 12,500 ש"ח .

פורסם
שלום חברים היום חזרתי מהסוכנות עם קטלוג של פולו GTI בידי. המחיר ל5 דלתות לבנה 157000

יש במלאי לשלם ולקחת. האיבזור כולל מערכת מולטימדיה 510 כמו בגולף GTI חלון שמש שנפתח לגמרי.

משום מה למרות שנתוני המנוע זהים לקופרה הפולו מהירה יותר מ0 ל100 בסביבות 0.3 מאיות השניה

אני בטוח שפנים הרכב בכמה רמות מעל הקופרה (יש לחבר ואני נוהג בה די הרבה) שלא לדבר על נוחות נסיעה.

 

מה זה נפתח לגמרי?

 

סאן רוף מקורי או לא?

 

המקורי יש לו מצב שהוא נכנס לתוך הגג או נפתח באלכסון.

 

מחיר לא רע, למרות שאני חייב לציין שכנראה אפשר להשיג ה גולף GTI ב20K יותר ,אז אולי כדאי ללכת כל הדרך ולזכות גם בידני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפחות נקודת אור אחת חיובות לאיביזה קופרה - קסנון עולה "רק" 6,700 ש"ח בסיאט...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
מה זה נפתח לגמרי?

 

סאן רוף מקורי או לא?

 

המקורי יש לו מצב שהוא נכנס לתוך הגג או נפתח באלכסון.

 

מחיר לא רע, למרות שאני חייב לציין שכנראה אפשר להשיג ה גולף GTI ב20K יותר ,אז אולי כדאי ללכת כל הדרך ולזכות גם בידני.

 

מדובר על סאן רופ מקורי נפתח לגמרי זהה לאודי A1

פורסם
באיזה אולם תצוגה יש פולו GTI?

 

יש ב"בית אמות" בחיפה הייתי שם וראיתי תפולו GTI מדהימה עם כל התוספות ,ראיתי ת 5 דלתות בסוכנות שם , קצת התבאסתי שלא הביאו תפולו TSI גירסת 3 דלתות ,ורק לפולו GTI מביאים 3 דלתות המחיר גם ככה קצת ייקר (לי לפחות )לאוטו כזה....

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

בקשר להודעה שפרסמתי כאן לפני כמה ימים,

אז היום סוף סוף קיבלתי שיחה מהסוכנות בבני ברק .

אז ביום שלישי בצהריים אני הולך לקבל את האוטו :)

כמובן שאני אעלה כמה תמונות ..

שיהיה בנתיים שבוע טוב לכולם !

פורסם
באסה שחיפה רחוקה לי. יש סיכוי שתגיע GTI לסניף של פולקסווגן באשקלון?

 

יש גם בסוכנות בבני ברק, ליד קניון איילון.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
בקשר להודעה שפרסמתי כאן לפני כמה ימים,

אז היום סוף סוף קיבלתי שיחה מהסוכנות בבני ברק .

אז ביום שלישי בצהריים אני הולך לקבל את האוטו :)

כמובן שאני אעלה כמה תמונות ..

שיהיה בנתיים שבוע טוב לכולם !

שיהיה במזל... תתחדש :-)

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011


×
×
  • תוכן חדש...