Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה בדיוק זה. שמעת מה הוא אמר, "אפילו תוכלו לעבוד על חברים שלכם שיש לכם גולף GTI"...

 

האיביזה קופרה בעלת מראה ספורטיבי אגרסיבי מאוד (וגם נוסעת לא רע בנהיגה ספורטיבית) אבל אלו היתרונות היחידים שלה.

מעבר לזה, יש בארץ מין סגידה לגולף GTI...

 

אבל בהתחשב בהפרש המחירים - אם הייתי מחפש רכב בסגמנט הזה כנראה שהפולו GTI הייתה מנצחת...

 

לדעתי ומבלי לפגוע באף אחד - האיביזה מבחינה עיצובית פשוט מגעילה ת'שועלים. גם בדור הנוכחי, גם בדור הקודם. (גם בפנים, אבל בעיקר בחוץ)

גם על הלאון אני לא מת אבל איכשהו סבילה.

 

 

לדעתי הפולו הוא רכב שנראה נהדר, אולי היפה ביותר בקטגוריה. אני לא מבין איך אפשר לא לאהוב אותו.

לא נהגתי ב GTI אלא בTSI אבל מאוד מעניין אותי לקחת נסיעת מבחן , אולי בעתיד כדי לדעת אם היה שיפור כי בדור הקודם הרכב לא סיפק את הסחורה ובאמת היה בבואה לא ספורטיבית עם מנוע חזק לגולף GTI.

 

דעתי לגבי סיאט (לאון ואיביזה) : לאחר שנהגתי, בדקתי,ניסיתי, קראתי את כל המבחנים- אני לא רואה שום סיבה לבחור בה מלבד מחיר.

 

אין פה אחד שהיה בוחר בלאון קופרה על פני גולף R אם היו נסחרות באותו מחיר בדיוק. גם ידידינו GUYHAR חשק ב GTI ובסוף הלך על סיאט, כנראה בגלל שבאותו מחיר, קיבל גירסא יותר חזקה מה GTI ואולי גם טרייד אין במחיר מחירון לקודמת שהיה קשה מאוד להפטר ממנה עקב היותה רכב חדש לחלוטין.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי ומבלי לפגוע באף אחד - האיביזה מבחינה עיצובית פשוט מגעילה ת'שועלים. גם בדור הנוכחי, גם בדור הקודם. (גם בפנים, אבל בעיקר בחוץ)

גם על הלאון אני לא מת אבל איכשהו סבילה.

 

 

לדעתי הפולו הוא רכב שנראה נהדר, אולי היפה ביותר בקטגוריה. אני לא מבין איך אפשר לא לאהוב אותו.

 

נו, ואני חושב הפוך בדיוק. מזל שכל אחד זכאי לדעתו :-P:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם אינני חסיד של סיאט או של VAG באופן כללי, אך לא מזמן רכשתי איביזה FR חדשה שהוחלפה לאחר מספר חודשים בקופרה 2011.

עיצוב הוא עניין סובייקטיבי, אך לטעמי האיביזה קופרה נראית משמעותית טוב יותר מכל VW.

לא נהגתי על הפולו לכן אין באפשרותי לעשות שום השוואה, אך ניכר מהתרשמויות עיתונאי הרכב שהיא איכותית יותר מבפנים ונעימה יותר בנסיעה.

הקופרה אכן קשיחה מאוד, ובכבישים לא מושלמים בהחלט מורגשת השפעת המתלים והצמיגים נמוכי החתך, ישנם קיפצוצים מציקים שלעתים פוגמים בבטחון ובתחושה כללית בכניסה לפנייה ובתוכה, ויש למנן את אספקת הכח בצורה עדינה מאוד על מנת שלא לקבל עוד יותר תת היגוי וקיפצוצים לא נעימים המועברים דרך ההגה.

גם הבלמים אינם מספקים בגירסתם הרגילה (אין אפילו אפשרות להזמין את האופציה המשודרגת אותה ניתן להזמין בחו"ל), והגיר יכול מעט לטלטל (לא משהו מוגזם, רק באופן יחסי ליתר ההילוכים) במעבר שני ההילוכים הראשונים.

לדעתי יכלו לוותר על 7 הילוכים או לשנות את יחסי ההעברה, מכיוון שהראשון קצר ובועט מידיי וכך גם השני שלעתים גורם לך להתלבט בכניסה לפנייה איטית וחדה האם להוריד לשלישי גבוה מידיי או לשני נמוך מידיי? לא מושלם.

עיקר כוחה של הפולו לעניות דעתי נעוצה באיכות הפנים שלה ובתחושה היקרה יותר שהיא מעניקה ליושב בפנים הרכב, ואולי היא נוחה יותר(אולי היות ולא נהגתי ברכב ואינני יכול לאשר או לפסול זאת).

אני חושש כי על מנת באמת להנות מהשילדה הזו, אין מנוס מלהתקין בולמים\קפיצים דוגמת קוני, צמיגים דביקים יותר, ולשדרג את הבלמים ליחידות הגדולות בעלות הקאליפרים המקוריים המוגדלים בעלי 4 בוכנות, אך מדובר בעסק יקר למדיי.

על אף הפיתוי הרב, אינני רואה כל סיבה לרוץ ולשדרג תוכנה כמו שעושים רוב האנשים, כל עוד לא שודרגו המכלולים הנ"ל או בכלל...כח זה הדבר האחרון שחסר בה.

מדובר ברכב יפה ובגירסתו האחרונה גם מאובזר למדיי, אך עדיין רחוק מלהיות ה HOT HATCH המושלמת, אולי הקליאו (ואז מגיע נושא איכות הגימור שלה נוחות נסיעה שמתוארת כגרועה עוד יותר תצרוכת דלק גבוהה יותר ומחיר קנייה גבוה,שמקלקלים קצת את החבילה כרכב יומיומי רב תכליתי) אז שלמות בקטגוריה הזו ובמחירים הללו לצערי כנראה שלא נמצא.

 

נ.ב

היום שוחחתי טלפונית עם נציג צ'מפיון, אין לי מושג מניין אנשים מביאים את המחירים שפורסמו כאן, אבל אותו נציג אמר לי כי מחיר הפולו 3 דלתות הינו 155 לפניי מיגון ואגרת רישוי, ו 160 בגירסת 5 דלתות לפניי אגרה ומיגון.

האבזור בחלקו עשיר במעט מהקופרה, ובחלקו דל יותר (מראות ללא קיפול חשמלי למשל, ואין דיבורית בלוטוט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ומבלי לפגוע באף אחד - האיביזה מבחינה עיצובית פשוט מגעילה ת'שועלים. גם בדור הנוכחי, גם בדור הקודם. (גם בפנים, אבל בעיקר בחוץ)

גם על הלאון אני לא מת אבל איכשהו סבילה.

 

 

לדעתי הפולו הוא רכב שנראה נהדר, אולי היפה ביותר בקטגוריה. אני לא מבין איך אפשר לא לאהוב אותו.

לא נהגתי ב GTI אלא בTSI אבל מאוד מעניין אותי לקחת נסיעת מבחן , אולי בעתיד כדי לדעת אם היה שיפור כי בדור הקודם הרכב לא סיפק את הסחורה ובאמת היה בבואה לא ספורטיבית עם מנוע חזק לגולף GTI.

 

דעתי לגבי סיאט (לאון ואיביזה) : לאחר שנהגתי, בדקתי,ניסיתי, קראתי את כל המבחנים- אני לא רואה שום סיבה לבחור בה מלבד מחיר.

 

אין פה אחד שהיה בוחר בלאון קופרה על פני גולף R אם היו נסחרות באותו מחיר בדיוק. גם ידידינו GUYHAR חשק ב GTI ובסוף הלך על סיאט, כנראה בגלל שבאותו מחיר, קיבל גירסא יותר חזקה מה GTI ואולי גם טרייד אין במחיר מחירון לקודמת שהיה קשה מאוד להפטר ממנה עקב היותה רכב חדש לחלוטין.

 

נו, ואני חושב הפוך בדיוק. מזל שכל אחד זכאי לדעתו :-P:wink:

 

אייל, אמנם הייתה תקופה שהתעניינתי בגולף GTI (וממש לא הייתי מרחיק לכת ואומר 'חשקתי') אבל היה סמוך ובטוח שלא הלכתי על הלאון משיקולי מחיר / טרייד אין אקטיבי יותר.

 

ההפך הוא הנכון, הלאון (עם פנסי הקסנון המקוריים) עולה 210k על הכביש.

גם אם נשקלל את את ההנחה שקיבלתי על הרכב - זה עדיין יוצא כמעט אותו דבר (וליתר דיוק - הלאון עלתה רק כמה מאות שקלים פחות) מגולף GTI ידנית 3 דל'.

 

אני פשוט חושב שהמראה של הגולף אנמי מאוד ודי משעמם.

והמושבים המכוערים האלה עם הדוגמה הסקוטית המזעזעת הזאת...

המושבים בלאון כל כך הרבה יותר איכותיים, אוחזים ויפים. המראה החיצוני 'סקסי' בהרבה מזה של הגולף ובכלל התחושה בתוך הרכב וממבט מבחוץ היא שמדובר ברכב יותר ספורטיבי.

 

ואם נוסיף לאמור לעיל את העובדה שהלאון מגיעה עם ה-k04 ופוטנציאל השיפורים האדיר,

לדעתי אין כאן בכלל ויכוח - הלאון לוקחת בענק.

 

אם תעמיד בפני לעומת זאת, קופרה R מול גולף R השיקולים אולי יהיו שונים.

 

אז כמו שכבר הבנתם; רוני אני מסכים איתך.

הפולו נראת כמו אחות צנומה לגולף (וזה לא דבר רע) אבל הלאון נראת יותר קרבית וספורטיבית מהגולף בדיוק באותה מידה שהאיביזה קופרה נראת הרבה הרבה יותר טוב מהפולו GTI לטעמי.

 

והפרדוקס כאן, שלעניות דעתי הסיבה היחידה לבחור בפולו (מול האיביזה) היא המחיר האטרקטיבי של ה- VW.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו לאון קופרהR כנגד גולף R

על אף מחירה הגבוה יותר של הגולף והנעתה הכפולה, שימו לב להבדלי הזמנים המזעריים ביניהן, ובמיוחד לתת ההיגוי המזעזע של הגולף! כך שעם כל הכבוד, לא הייתי ממהר להסיק מסקנות מראש רק בגלל שלאחת קוראים פולקסווגן ולשנייה סיאט! אני באמת חושב שה RESPECT שמקבלת ה GTI בארץ מעט מוגזם.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=b4D7IYOxUxY&playnext=1&list=PL0F7EF3F8D9ABC805

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אמנם הייתה תקופה שהתעניינתי בגולף GTI (וממש לא הייתי מרחיק לכת ואומר 'חשקתי') אבל היה סמוך ובטוח שלא הלכתי על הלאון משיקולי מחיר / טרייד אין אקטיבי יותר.

 

ההפך הוא הנכון, הלאון (עם פנסי הקסנון המקוריים) עולה 210k על הכביש.

גם אם נשקלל את את ההנחה שקיבלתי על הרכב - זה עדיין יוצא כמעט אותו דבר (וליתר דיוק - הלאון עלתה רק כמה מאות שקלים פחות) מגולף GTI ידנית 3 דל'.

 

אני פשוט חושב שהמראה של הגולף אנמי מאוד ודי משעמם.

והמושבים המכוערים האלה עם הדוגמה הסקוטית המזעזעת הזאת...

המושבים בלאון כל כך הרבה יותר איכותיים, אוחזים ויפים. המראה החיצוני 'סקסי' בהרבה מזה של הגולף ובכלל התחושה בתוך הרכב וממבט מבחוץ היא שמדובר ברכב יותר ספורטיבי.

 

ואם נוסיף לאמור לעיל את העובדה שהלאון מגיעה עם ה-k04 ופוטנציאל השיפורים האדיר,

לדעתי אין כאן בכלל ויכוח - הלאון לוקחת בענק.

 

אם תעמיד בפני לעומת זאת, קופרה R מול גולף R השיקולים אולי יהיו שונים.

 

אז כמו שכבר הבנתם; רוני אני מסכים איתך.

הפולו נראת כמו אחות צנומה לגולף (וזה לא דבר רע) אבל הלאון נראת יותר קרבית וספורטיבית מהגולף בדיוק באותה מידה שהאיביזה קופרה נראת הרבה הרבה יותר טוב מהפולו GTI לטעמי.

 

והפרדוקס כאן, שלעניות דעתי הסיבה היחידה לבחור בפולו (מול האיביזה) היא המחיר האטרקטיבי של ה- VW.

 

גיא

 

 

זה מצחיק, אתה אומר שאתה לא מסכים איתי אבל לפי ההסבר כן מסכים איתי.

 

אתה אומר לי שבאותו מחיר של ה GTI ידנית 3 דלתות (כלומר 178K ? כי זה המחיר שניתן להוריד אותם אליו) קיבלת קסנון, מנוע חזק יותר , טורבו גדול וטוב יותר שזה בדיוק מה שאמרתי . בחרת את זה בגלל המחיר. עלות /תועלת , חבילה טובה יותר

מעניין שלא דיברת על מה שמעניין באמת : התנהגות כביש, תקשורת, הגה ,היגוי.

 

בקשר למושבים המשובצים - קוראים לזה מורשת, לא יודע אם שמת לב אבל המדים של קבוצת הכדורגל של ברצלונה מכוערים .מי חשב על פסים כחול-אדום/בורדו. מצד שני יש כאן מסורת ומורשת שהם קצת מעבר.

למען האמת - גם אני תיעבתי את זה בהתחלה, אבל עכשיו אני יכול לומר לך שזה חלק מהייחודיות של הרכב.

בלי קשר - תמיד אפשר לקחת חבילת פרימיום עם מושבי עור וקסנון :D , הרי אמרת שזה לא עניין של כסף :)

 

 

בקשר לדוגמא של הגולף R, סתם זרקתי את זה לאוויר כדי להמחיש שצריך להשוות בין תפוחים לתפוחים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאייל

 

עוד לא ראיתי מכור כמוך לתוצרת פולקסווגן גם עם איתנו לבחור בין גולף GTI ל911 אתה תבחר בגולף.

 

לשאר העיניינים הפולו אחת המשעממות שיש על הכביש הכי יפה בוודאי שלא, האיביזה בגרסת ה3 דלתות נראית מעולה בגרסת ה5 דלתות ממש גועל נפש

גולף משעממת ולעומתה הלאון יפיפיה, לפי דעתי אחת המשפחתיות היפות על הכביש, לגבי התנהגות הGTI באמת יופי של אוטו והלאון אחת המאכזבות, יש כאלה שאם נותנים להם עוד כמה כוחות סוס באותו במחיר גם עם ההתנהגות כביש של האוטו הזה ממש לא קרובה למה שנקרא הנאה מנהיגה.

בסופו של דבר לכל אחד טעם משלו וסדרי עדיפויות משלו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצחיק, אתה אומר שאתה לא מסכים איתי אבל לפי ההסבר כן מסכים איתי.

 

אתה אומר לי שבאותו מחיר של ה GTI ידנית 3 דלתות (כלומר 178K ? כי זה המחיר שניתן להוריד אותם אליו) קיבלת קסנון, מנוע חזק יותר , טורבו גדול וטוב יותר שזה בדיוק מה שאמרתי . בחרת את זה בגלל המחיר. עלות /תועלת , חבילה טובה יותר

מעניין שלא דיברת על מה שמעניין באמת : התנהגות כביש, תקשורת, הגה ,היגוי.

 

בקשר למושבים המשובצים - קוראים לזה מורשת, לא יודע אם שמת לב אבל המדים של קבוצת הכדורגל של ברצלונה מכוערים .מי חשב על פסים כחול-אדום/בורדו. מצד שני יש כאן מסורת ומורשת שהם קצת מעבר.

למען האמת - גם אני תיעבתי את זה בהתחלה, אבל עכשיו אני יכול לומר לך שזה חלק מהייחודיות של הרכב.

בלי קשר - תמיד אפשר לקחת חבילת פרימיום עם מושבי עור וקסנון :D , הרי אמרת שזה לא עניין של כסף :)

 

 

בקשר לדוגמא של הגולף R, סתם זרקתי את זה לאוויר כדי להמחיש שצריך להשוות בין תפוחים לתפוחים.

 

לא, לא. בחרתי את הלאון כי היא פשוט מכונית הרבה יותר טובה לדעתי. אין כאן קשר לתמורה למחיר - אלא רגש ותחושה... גם אילו הלאון הייתה כמה אלפים יקרה יותר - הייתי הולך עליה.

 

באשר למושבים בגולף, אני באמת שמח שאתה מרוצה כי סה"כ זה הכי חשוב - אבל אני לא הייתי קונה רכב אם הייתי חושב שהמושבים מכועים, או במילים שלך, "גם אני תיעבתי את זה" - את המושבים המשובצים).

ברגע שראיתי את המושבים בלאון - התאהבתי... :)

 

ואני דווקא חושב שהצבעים של המדים של בארסה יפים :lol:

 

 

לאייל

 

עוד לא ראיתי מכור כמוך לתוצרת פולקסווגן גם עם איתנו לבחור בין גולף GTI ל911 אתה תבחר בגולף.

 

פורשה גם חלק מקונצרן VW...:shock:

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורשה גם חלק מקונצרן VW...:shock:

 

גיא

 

גם סיאט אבל התכווני שהוא לא אוהב את VAG אלה את פולקסווגן כמותג

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

יש לי בקרוב נסיעת מבחן עליה. לבינתיים אני לא חושב שיש משהו שמתקרב לרכב כזה במחיר דומה בארץ.

ביצועים כמו הגולף, צריכת דלק מאוד נמוכה (נמוכה מהגולף), גג פנורמי חשמלי בדגם הסטנדרט כמו גם מסך מגע, יופי, גימור וכו' 150 אלף שקל (וגם הנחה שיש לי). רק מקווה שהרכב אמין. בכל זאת 180 כ"ס מ-1.4.

למי שקנה או יודע, האם הרכב מגיע מצויד עם בקרת אקלים או שזו גם תוספת? בנוסף, לכמה אפשר להוריד אותם על תוספות כמו הפנסים הקדמיים עם ה LED + קסנון ו/או דיבורית BT?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ומבלי לפגוע באף אחד - האיביזה מבחינה עיצובית פשוט מגעילה ת'שועלים. גם בדור הנוכחי, גם בדור הקודם. (גם בפנים, אבל בעיקר בחוץ)

גם על הלאון אני לא מת אבל איכשהו סבילה.

 

 

לדעתי הפולו הוא רכב שנראה נהדר, אולי היפה ביותר בקטגוריה. אני לא מבין איך אפשר לא לאהוב אותו.

.

 

יש לי תחושה שאם היו הופכים את הסמלים היית אומר בדיוק ההיפך. הסגידה שלך למותג VW היא מדהימה. האיביזה והפולו לא מאוד שונות בעיצובן החיצוני. להגיד שהאחת מכוערת והשניה היפה בקטגוריה זו אמירה מוזרה בעיני.

 

אגב, בעיינך, הפולו דור קודם (וזה שלפניו עם הפנסים העגולים המזעזעים) זה רכב נאה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...