Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפולו דור קודם בעיניי רכב מכוער, קצת גבוה ומגודל מדי ,אבל לא מכוער ברמות של האיביזה.

הוא השתפר במתיחת הפנים ב2006 אבל עדיין לא נראה מספיק טוב.

 

לומר שהאיביזה והפולו הנוכחיות דומות חיצונית מצריך מכיוונך התערבות של רופא עיניים :)

אפשר לומר שהאחת מכוערת והשניה לא, אבל אי אפשר לומר שהן דומות .

 

אין פה סגידה, פשוט עובדות.

סיאט מנסים בכל מחיר לעשות עיצוב שונה ואגרסיבי כי ככה הם ממתגים את עצמם, אני אוהב עיצוב סולידי ומאופק עם טאצ'ים קטנים שמצביעים שהרכב הוא גרסא ספורטיבית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובעיניי גולף היא האחת המכוניות המכוערות והמשעממות בתבל, והאלפא GTV משנות ה 80 היא האחת היפות שיש, נו אז מה? אז זו דעתי! תפסיק לנסות לכפות את דעתך וטעמך (המוזרים מאוד לדעתי!) על כלל הקוראים.

פורסם

גולף וגם הGTI (גולף עם פסים אדומים של ארסים) הן בין המכוניות המשעממות שיש על הכביש, נראית אותו הדבר כמו כל מזדה/טויוטה ליסינג.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

דווקא מאז השקת ה-6 יש למאזדה עיצובים מוצלחים לדעתי. אני חושב שבארץ אנחנו כבר לא שמים לב לכך עקב הכמויות של אלו על הכביש.

לא מזמן מאזדה 3 ה-3 מיליון ירדה מפס הייצור. כלומר מאזדה מכרו בכל העולם כולו 3 מיליון יח' מדגם ה-3. כידוע, ישראל היא שוק רכב "ענקי" ולכן באופן "תואם" לכך נמכרו במדינתינו הענקית 120,000 עותקים של מאזדה 3, מתוך 3 מיליון בכל העולם...:roll:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...