Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין האם מדובר במחירים מיוחדים לרגל סיום יצורו של מנוע ה 1.4...

השמועות מדברות על כך שדי בקרוב ינחתו כבר קופרות ופולו עם מנועים אחרים, ואז כללי המשחק עלולים להשתנות לחלוטין.

בכ"א, על האמון הקלוקל שמייצרת לעצמה צ'מפיון מוטורס חדשות לבקרים בקרב קהל לקוחותיה אין צורך להרחיב ולהוסיף.

מי שרכש קופרה או FR בוודאי יופתע מאוד לרעה ממחירה הזול יותר בהשוואה של הפולו GTI, על אחת כמה וכמה אם יוזלו משמעותית כתוצאה מכך.

כנראה שגם אני הייתי צריך להקשיב ללמודי ניסיון ממני, ולהתרחק מצ'מפיון מוטורס ומוצריה.

לא נעים לרכוש רכב בסכום לא קטן ואז לגלות שרומסים לו את הערך תוך זמן כה קצר, או שישנו חוסר אמון במכלוליו, ועוד כאשר כל זה מלווה ומנוצח בידיי שרות לקוחות שאין לו שמץ של מושג מה פרוש אי אילו מצמד המילים הנ"ל.

אגב, למי שבכל זאת מתעקש לטעום מהטעם המר של קבוצת צ'מפיון מוטורס, על אף המחיר המפתה לא הייתי רץ לרכוש את הפולו כרגע, אלא ממתין למנועים החדשים שייתכן ויהיו חזקים יותר\אמינים יותר\אולי זולים יותר, ולא פחות חשוב - לצערי ולצערם של כל אותם הלקוחות שרכשו מדגמי VAG עם מנועי ה 1.4TSI, מחירן של אלה בוודאי יצנח אף יותר מבימים כתיקונם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גיא, התכוונתי לפולו GTI הדגמה. על האיביזה קופרה נהגתי כמה וכמה פעמים.

 

My bad...

 

האמת, מעניין לדעת - דדי האם יש דגם נסיעת מבחן לפולו GTI?

 

ו-GTV,

 

להרבה מאתנו יש בטן מלאה על צ'מפיון והשירות (מי כמוני יודע) אבל מההודעות איתך הבנתי שאתה דווקא מרוצה מהרכב אז אל תתן לזה להשפיע עלייך...

 

אז הפולו יותר זולה, אבל יש לה מושבים סקוטים מכוערים... חצי נחמה? :wink:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

My bad...

 

האמת, מעניין לדעת - דדי האם יש דגם נסיעת מבחן לפולו GTI?

 

ו-GTV,

 

להרבה מאתנו יש בטן מלאה על צ'מפיון והשירות (מי כמוני יודע) אבל מההודעות איתך הבנתי שאתה דווקא מרוצה מהרכב אז אל תתן לזה להשפיע עלייך...

 

אז הפולו יותר זולה, אבל יש לה מושבים סקוטים מכוערים... חצי נחמה? :wink:

 

 

עדיין מדובר ברכב איכותי יותר (גימור פנים, חומרים) וישנה אפילו אופציה פרקטית בדגם ה 5 דלתות, מה שנשאר לסיאט להציע במקרה הזה הוא העיצוב (לדעתי בכ"א)

אם היא אכן תימכר ב 150\155 כולל גג שמש (גג שמש מלא ולא גג פנורמי כמו בסיאט) בקרת אקלים וכיו"ב, הרי שמדובר במחיר מציאה שעלול לגרום להורדת מחירים דרסטית בסיאט, מה שמן הסתם יגרור פגיעה משמעותית בערך המשומשות.

בהיתווסף כל הנ"ל לשרות הגרוע של צ'מפיון מוטורס, הייתי אומר שיש לי את כל הסיבות שבעולם לרתוח עליהם מכעס...שוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדברים על גניזה של מנועי ה1.4 אלו מנועי הטווין טורבו נכון?

כלומר מנועי ה122 אמורים להמשיך ביצורם כרגיל עם הטורבו הבודד?

לפי מה שהבנתי מפוסטים בחו"ל ופורומים אחרים הבעיה שלהם היא עלויות גבוהות של המנועים האלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאני הבנתי בכ"א...

בכל מקרה, אני לא הייתי קונה עכשיו את הפולו, למרות המחיר המפתה(יחסית)

אני חושב שטוב יעשה מי שימתין למנועים החדשים ולגירסאות מעודכנות ואולי אף מאובזרות יותר.

כמו שהוכח כבר לא אחת, התחרות בשוק והוזלת המחירים משחקת לטובת הקונים, אם רק תהיה להם את הסבלנות ואורך הרוח שלי כנראה לא הייתה מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר זול משמעותית מהאיביזות.

מצד שני, היא לא קרובה באבזור.

עם אבזור מלא כמו של הקופרה, המחיר יעבור את ה165.

בכל מקרה, הפולו תהיה עדיפה, ואם הייתי יודע, הייתי מחכה לרכוש אותה.

 

לגבי המנועים החדשים, כשיגיעו, עדיין, ה1.4 הקיים יהיה עדיף, חזק, קל, חסכוני ומשתלם יותר.

יש סיבה לכך שהוא יקר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אין רכב מבחן וכנראה שגם לא יהיה .

 

לגבי מנועים חדשים אז לא יהיו אך באם תשימו לב תראו כי הפולו היא ב10 כ"ס פחות מהאיביזה וכנראה שזה הקו החדש .

 

GTV

חבל לשמוע שאתה ככה פגוע .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על השירוקו, אבל אותו מנוע בגרסת 180 כ"ס באיביזה קופרה היה מאוד מרשים. משמעותית יותר כוח בסל"ד נמוך וגבוה לעומת ה-1.4 המקביל של פיאט, למשל.

 

נהגתי גם בקופרה והתחושה בה אכן בשרנית משמעותית, לאורך כל קשת הסל"ד. אם תוסיף לעניין דפיציט משקל של 120 ק"ג לרעת השירוקו, זה רק יחדד את הפער.

 

אין ספק שהמנוע ה"טבעי" לשירוקו הוא ה-2 ליטר, המפיק כעת 211 כ"ס.

 

לפולו GTI יש 180 כ"ס זהים לקופרה(ולא 170 כפי שנטען למעלה). מבחינת משקל, היא כבדה מהספרדיה ב-20 ק"ג בלבד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אין רכב מבחן וכנראה שגם לא יהיה .

 

לגבי מנועים חדשים אז לא יהיו אך באם תשימו לב תראו כי הפולו היא ב10 כ"ס פחות מהאיביזה וכנראה שזה הקו החדש .

 

GTV

חבל לשמוע שאתה ככה פגוע .

 

חבל גם לי.

חבל לי שמחד ישנם אנשים כגון מנכ"ל קבוצת סיאט, ואפילו חלק מסוכני המכירות, שלפחות יוצרים רושם שהם באמת מנסים ומשתדלים לעזור ולתת שרות טוב.

מן הצד השני עומדים אנשי מחלקת השרות ומסירת רכב חדש, שפשוט דואגים בכל מאודם לקלקל כל רושם חיובי שחלילה נוצר.

לגביי מכירת רכבים בידיעה מראש כי המחיר האבזור וכיו"ב עומדים להשתנות מהותית, פה כבר מדובר בהטעיה של ממש שמגיעה לצערי דווקא מלמעלה, ואותם אלו החושבים כי הם משרתים את עצמם או את היבואן אצלו הם מועסקים טוב יותר, ייטב כי יקדישו לכך מחשבה נוספת, שהריי במו ידיהם הם הורסים את שמם הטוב של המותגים אותם הם מייצגים וחופרים להם קבר עמוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

כן, גם את הגולף MK4 הם גנזו שנתיים לפני הזמן בגלל "עלויות הרכבה גבוהות" :roll:

 

אני לא יודע למה אתה רומז אבל ה MK5 אחד הרכבים האמינים ביותר בנמצא. (אפילו אין חלונות נופלים שתוכלו להזכיר כפי שאתם אוהבים) . אי אפשר לשים את האצבע על אף תקלה אופיינית או משהו לקוי ברכבים האלה וזה מנסיון שמתרחב עם הזמן.

כנראה הוא לא הכניס להם מספיק כסף על תקלות ועלות ההרכבה היתה יקרה מדי, אז החליטו לצאת עם ה MK6.

 

בקשר לפיקנטו : הייתי מעדיף לנסוע ברכב חלוקת חומוס של פיקנטי .

קיה פיקנטו (או ספארק) זה לא באמת רכב לאנשים בוגרים, זה רכב עירוני קטן וספרטני לילדים שאתמול הוציאו רשיון.

 

אם ה GTI קופצת עוד חצי מדרגה ביחס ל1.2TSI עליה לקחתי נסיעת מבחן לפני שבועיים , מדובר בהרכב מנצח,עם זאת צריך לחכות ולראות (גם בהודעתי הקודמת הטלתי ספק בקשר לספורטיביות הפולו GTI )

 

בקשר ליבואן עצמו בפרט ויבואנים אחרים בכלל: אני חייב לציין שמפחיד כיום לרכוש רכב חדש לא פחות ממשומש. לפחות את המשומש אתה בודק היטב ויודע למצוא אחד שלא חווה תקלות לכל אורך חייו.

 

האינטרקציה היחידה שהיתה לי עם צ'מפיון ב5 השנים האחרונות היתה ריקול לסלילי הצתה שבוצע ברכבי לפני שבוע בו קיבלתי סט חדש (בשווי 3000 ש"ח)במקום סט מקורי שלא היתה בו תקלה, לרכב 2006 שמתגלגל 5 שנים על הכביש , ללא תשלום של שקל.

הצליחו לעצבן אותי שלא נתנו לי בהתחלה לעמוד ליד הרכב , אבל אחרי התקרית הזו - רבע שעה ולא הייתי שם.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי בפולו כלל, אך משיטוט ברשת ממבחנים רבים שנערכו בחו"ל עולה כי הדעות לגביה מעורבות מאוד.

הדעה הרווחת אצל כלל הבוחנים הייתה שמדובר ברכב מנותק למדי מופנם ולא ממש ספורטיבי, אך כרכב באופן כללי היחס אליו חיובי מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי גם בקופרה והתחושה בה אכן בשרנית משמעותית, לאורך כל קשת הסל"ד. אם תוסיף לעניין דפיציט משקל של 120 ק"ג לרעת השירוקו, זה רק יחדד את הפער.

 

אין ספק שהמנוע ה"טבעי" לשירוקו הוא ה-2 ליטר, המפיק כעת 211 כ"ס.

 

לפולו GTI יש 180 כ"ס זהים לקופרה(ולא 170 כפי שנטען למעלה). מבחינת משקל, היא כבדה מהספרדיה ב-20 ק"ג בלבד.

 

 

הדבר היחיד הטוב שכן אוכל להגיד על מנוע ה-1.4TSI שמולבש על האיביזה קופרה הוא שהכוח בה מאוד לינארי ולאורך כל רצועת הסל"ד... לא מרגישים ירידה בכוח באף הילוך ובאף סל"ד (לא גבוהים ולא נמוכים).

יחד עם זאת, בסל"ד הגבוה ותחת מאמץ המנוע מרגיש כאילו מתאמץ, מתאמץ מדי ורק בוכה שתפסיק כבר להתעלל בו...

 

אכן לפולו יש מנוע ותוכנת ניהול מנוע זהים ולכן מפיק את אותם 180 הכוחות...

 

 

אתמול, בשעת אחר הצהריים ראיתי פולו GTI כסופה 5 דל' ביציאה מצהלה ברמזור...

בחור צעיר נהג ברכב ושאלתי אותו בכמה הוציא אותה - אמר לי שקיבל אותה לפני יומיים בדיוק ב-160K...

 

חייב לציין, בגרסת ה-5 דל' היא נראת כמו גולף GTI צנומה והיא בהחלט לא מרשימה...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שבעוד שכבר נוסעות בכבישים מספר פולו GTI, באתר של צ'מפיון לא קיים שום איזכור לכך, לא מופיע הדגם לא מפרט ולא מחיר, פשוט תמוה.

לדעתי ייתכן ומדובר במלאי מוגבל במחיר הנוכחי, את הסיאט כנראה ימכרו בפועל במחירים של ימי המכירות המיוחדים שלהם או אולי אף במחיר זול יותר, כמובן ספקולציות.

הפולו לבטח תיראה פחות טוב מהסיאט, אך היא מפצה באיכות חומרים וגימור טובים יותר, ביותר שימושיות, ובגג שבאמת נפתח.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...