Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI לבנה הגיעה לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי קל להתחבא מאחורי הודעה מעורפלת של "אחד שיודע".

 

אבל זה לא נושא השרשור אז נרד מהעניין.

 

נכון זה לא נושא השרשור, חפש בפורום תרדים שכתבתי בהם, תמצא את ה2 הכי ארוכים ותמצא שם תשובות.

-----

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היא תהיה בסביביות ה 170 .

אז כדאי ללכת כבר על הדגם של ה160 כ"ס .

יותר מאובזרת יותר גדולה יותר יפה.

רק צריך להתפשר על שניה אחד מ אפס עד מאה.

לפי דעתי הג"נטים לא מתאימים לאוטו.הם יותר מתאימים לגולף.

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

חמודה מאוד, רק שיש שם יותר מדי דלתות לדעתי.

אני חושב שיתמחרו אותה טיפה מעל הקופרה כדי לא להתקרב יותר מדי לתחום של גולף GTI.אני צופה משהו כמו 170.

 

עכשו רק שיביאו פאביה VRS כדי שכולנו נוכל לישון בשקט. :lol:

V5

פורסם
הי! מי גנב לי את הג'נטים? ;-)

לגבי מחיר, אני לא מהמר על 170, משום שזה קרוב מידי ל- GTI 3ד'. יותר הגיוני 160.

 

מי גנב לי את הג'נטים אתה מתכוון.... :)

 

מענין ששני דורות לא שינו את עיצוב הג'נט ב GTI (פולו וגולף, אותו עיצוב)

 

במחיר של איזור ה170 אין לה זכות קיום לדעתי. מוסיפים עוד 15-20 ולוקחים את הדבר האמיתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה אתם אומרים כל אחד יציע סכום כסף על המחיר שנראה לו, ומי שצדק לוקח את כל הקופה?

"אס זוכה קינג בוכה" :lol:

 

אני אדע יותר פרטים בהמשך השבוע, מקווה שזה יהיה גם לגבי המחיר הסופי שלה יש למה לחכות.

 

אייל, את אותו הדבר אתה יכול גם לומר על האביזה קופרה תוסיף עוד 15-20 אלף ש"ח וקח לאון FR או קופרה לא יודע עד כמה זה נכון, לא כולם צריכים משפחתית קומפקטית חמה הם גם יכולים להסתפק בסופר מיני חמה :twisted: שתיתן להם גם מענה לא רע.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני הזמנתי אחת כזאת לפני כשבוע,

בהתחלה הזמנתי 3 דל' בצבע לבן, אך לאחר כמה ימים הם גילו שהייתה להם בעיה במחשבים ולא הגיע עדיין לארץ 3 דל' בלבן .

הם אמרו לי שאם אני רוצה 3 דל' לבן אז אני צריך לחכות עד סוף חודש מאי, משהו שלא היה כלכך מתאים .

אז הם אילצו אותי להחליף ל-3 דל' בצבע שחור או אדום, או לקחת 5 דל' בצבע לבן שעולה 5 אלף ש"ח יותר .

בסופו של דבר לקחתי לי את הלבנה ב-5 דל' ללא תשלום נוסף מן הסתם, הטעות שלהם ואני לא אשם !

 

ראיתי שיש לכם כאן כמה שאלות אז החלטתי לענות לכם, המחיר שלה בארץ :

דגם 3 דל' - 153 אלף ש"ח על הכביש .

דגם 5 דל' - 158 אלף ש"ח על הכביש .

 

האוטו לא מגיע לארץ עם נורות לד מסיבה אחת פשוטה, הוזלת עלויות !

מחיר הנורות האלה הוא כ-8 אלף ש"ח באירופה !

 

מה שכן האוטו מגיע עם מסך טאצ' מקדימה אך בשביל להתקין בו כל דבר נוסף צריך לשלם..

הביעה היא שהמסך הוא של פולקסווגן אורגינל ולכן אי אפשר להתקין בו שום דבר מחוץ לחברה !

כדי להתקין טלפון בלוטוס במסך צריך להוסיף 3200 ש"ח (זה כולל שליטה על הטלפון מההגה) .

כדי להתקין GPS ביחד עם מצלמת רוורס על גבי המסך צריך להוסיף 6700 ש"ח !

וכדי להתקין חיישני רוורס בלבד צריך להוסיף 1700 ש"ח .

 

אני הסתפקתי בטלפון, וגם זה היה רק לאחר שהם עשו לי הנחה לא קטנה עליו .

 

בקיצור אני מחכה בציפייה לאוטו כבר שבוע, ולפי מה שהם הודיע לי אני אמור לקבל אותו בשבוע הבא בע"ה .

על האוטו עצמו נדבר שהוא יגיע ..

פורסם

כנראה שהמחיר יעלה, נראה כמו מחיר החדרה. אם אתם מתכוונים לקנות תזמינו עכשיו לפני שזה עולה :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

פספסת כמה הודעות למעלה, אה ? :)

 

נשמע מחיר מצויין, אבל מחיר התוספות לא פחות ממפחיד. GPS בכמעט 7000 ש"ח? עדיף כבר לקנות מחשב נייד עם מסך 17-18 ולהשאיר במכונית :).

 

לקונה המאושר,

 

תתחדש ותהנה.

פורסם
כנראה שהמחיר יעלה, נראה כמו מחיר החדרה. אם אתם מתכוונים לקנות תזמינו עכשיו לפני שזה עולה :)

 

מחיר החדרה בצ'מפיון זה בד"כ הפוך, מחדירים לך בגודל מקסימלי, ואחרי שקורעים את קורעי הניילונים הראשונים, מחפשים את שאר השוק עם הורדות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אאל"ט ב- GTI דור 6, שירוקו ואפילו האיביזה זה היה ככה. כך או כך אין תלונות, זה מחיר טוב.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D

×
×
  • תוכן חדש...