Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שזה הפולדר הכי מתאים לשאול...

 

אני מתכוון לבנות "בור בדיקה" בחצר. כזה שאפשר לעמוד בו ולעבוד על הרכב

מלמטה (כשאין ליפט).

רציתי לדעת מהן המידות המינימליות המומלצות לבור כזה.

 

נ.ב. - לחסוך את כל האזהרות מראש - קבלן בנין יבצע את העבודה והבור לא יקרוס.

 

תודה,

:turn-l:
פורסם

בשאלה כמו שלך אתה זקוק לבעל מקצוע אמיתי, לכן אני מציע שתפנה לבעל מוסך מורשה שיתן לך יותר פרטים, כי לפי מה שאני הבנתי, ישנה וועדה מיוחדת שנותנת תקנים לבעלי מוסכים.

אולי יהיה להם מידע בשבילך, אך כמובן שלא תגיד להם שאתה עושה כזה דבר בחצר כי זה לא יישמע חוקי לגמרי ותקני בכלל לא.

 

המון בהצלחה, :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

למה לא לצעוד לתוך בור כזה (כשהמכונית לא מעליו) ולמדוד...

 

 

 

שטויות לעשות, דקות לבצע, ויש לך הכל על הבור...

אגב, רעיון הבור מומלץ ביותר, לנו היה אחד כזה, וכל המכוניות של אבא שלי ואחיו טופלו מעליו (החל בטריומף קבריו. של אבא שלי, ואוטוביאנקי ופיאטים של שאר האחים שלו....)

 

 

לצערי היום (ובחמש השנים) האחרונות הבור מולא ומשמש כערוגת נענע רצינית...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לשכן שלי יש בור כזה בגינה שלו,הוא בנה אותו לבד ,מתקן שם מכוניות כל יום .

אגב זה חוקי הדבר הזה????

 

תנסה לבנות ,אולי תמצא נפט :lol:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

בור זה דבר קטן יחסית, אם צריך להוריד גיר או מכלולים גדולים אחרים זה אפשרי?

 

אני חושב על הלהוריד את הגיר לתוך הבור, אחרי זה להוציא אותו משם, בליפט אתה פשוט מוריד ומניח בארגז מיועד ושולח את זה לתיקון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלום.

אתה חוזר לימי הבנים מיכיון שבור היום לא טוב ולא מתאים

כמעט לכול סוגי המכוניות, בור יכול להיות מועיל רק במידה והרכב שלך הוא עים

הנעה אחורית, להנעה קידמית בור לא שווה כלום למעט החלפת שמן

מנוע בלבד. בנוסף לזה כאשר יש בור לא ניתן להעמיד את הרכב על בוקים

כי שפת הבור מפריעה אז תעשה שוב פעם חשבון נפש.

לדעתי חבל על הכסף ובמקום בור תיבנה שני מידרסים נידים.

גם זול גם טוב ולא תופס מקום בהצלחה בני :wink:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ראיתי ברהט(עיר בדווית) ליפט מתרומם בצורת מיספריים כך שזה יורד עד הריצפה ובמצב סגור הוא בקו ישר עם הריצפה זה דבר טוב

לא ידוע לי מה המחיר אבל אני מאמין שתימצא בכל חברה שמוכרת ציוד מוסכים

פורסם
ראיתי ברהט(עיר בדווית) ליפט מתרומם בצורת מיספריים כך שזה יורד עד הריצפה ובמצב סגור הוא בקו ישר עם הריצפה זה דבר טוב

לא ידוע לי מה המחיר אבל אני מאמין שתימצא בכל חברה שמוכרת ציוד מוסכים

 

 

 

שלום.

אחלה ליפט מצוין נוח פשוט נהדר!!

אבל הוא רק עולה חדש 28000 ש"ח

משושמש אים יש עולה בערך 17000 ש"ח.

כול מה שנישאר זה שיספר לנו על הקניה של הליפט

וכולם נאחל לו מזל טוב ותתחדש.

(וה כמו לקנות פרה בשביל כוס חלב ולהדפק אם כול הרפת :D )

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

חבל על הזמן ועל הכסף כמו שכבר נאמר פה הכי נוח, זול, יעיל זה מדרסים ניידים, מנסיון

רק שלוקח זמן ללמוד לעלות עליהם בלי כיוון וזה שורף את הקלאץ עד שלומדים :p .

[אין יאוש בעולם כלל!!!

×
×
  • תוכן חדש...