Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בתהליכי רכישה של אייפון מחול.

עכשיו הבנתי שיש אייפון של AT&T

ושיש עוד אייפון שמשווק על ידי verizon

 

מה השוני במכשירים שנמכרים אצל verizon

האם יש אפשרות לעשות להם JL + UNLOCK ?

כמו כל שאר המכשירים של AT&T ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בכל מקרה אין אנלוק עדיין מגרסא 4.1 ומעלה. האייפון שתקנה יגיע על גרסא 4.2.1, וכרגע האנלוק לא נראה באופק.

הפעם אפל כנראה עשו עבודה טובה, הפורצים לא מצליחים לעשות את זה כבר כמה חודשים טובים.

Jailbreak קיים גם לגרסא החדשה.

 

האייפון של Verizon פשוט עובד ברשת CDMA. הוא מגיע בגרסא 4.2.5.

Stay Dirty

פורסם

לא מומלץ לקנות אייפון אמריקאי.

בדיוק מהסיבה לעיל, ובנוסף, גם אם תצא פריצה, אז תהיה בעיה עם עדכונים, אופציה ל"brick", בעיות קליטה, אחריות וכו'.

עדיף לקנות מכשיר בקנדה או באירופה (מדינות מסויימות - איטליה למשל), היכן שמוכרים מכשירים unlocked .

פורסם

מתעלק.

אם יש לי אפשרות להביא סמרטפון אחר מארה"ב, על מה הייתם ממליצים?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
בכל מקרה אין אנלוק עדיין מגרסא 4.1 ומעלה. האייפון שתקנה יגיע על גרסא 4.2.1, וכרגע האנלוק לא נראה באופק.

הפעם אפל כנראה עשו עבודה טובה, הפורצים לא מצליחים לעשות את זה כבר כמה חודשים טובים.

Jailbreak קיים גם לגרסא החדשה.

 

האייפון של Verizon פשוט עובד ברשת CDMA. הוא מגיע בגרסא 4.2.5.

 

יכול להיות שאני ממש לא בעניינים, אבל אני זוכר שהפורצים כתבו שהם כבר הצליחו לפרוץ את המכשירים, אבל אין להם טעם לשחרר את הפריצה כעת.

הם אפילו העלו סרטון ליוטיוב.

 

נ.ב

 

בחיים לא אכלתי אותה כמו עם האייפון שיש לי כרגע (חמישה חודשים במגירה והיד עוד נטוייה).

פורסם
מתעלק.

אם יש לי אפשרות להביא סמרטפון אחר מארה"ב, על מה הייתם ממליצים?

 

אני קניתי נקסוס S מארה"ב שנמכר בBest Buy ב530 דולר. בנתיים מאוד מרוצה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מניסיון עם מספר מכישירי אייפון, לא ממליץ לקנות מכשיר אמריקאי נעול.

 

אם כבר אייפון אז לקנות SIMFREE בחו"ל או בארץ.

 

כמו שציינו מעליי ישנן גם אלטרנטיבות טובות בגזרת האנדרויד, כמו הNEXUS S וHTC DESIRE HD

 

קח בחשבון שמכשירי אייפון שנרכשו מהחברות בארץ הם SIMFREE היום כבר ללא עלות, בנוסף ישנם הרבה אנשים שמוכרים מכשירים כאלה שיובאו מחו"ל, תבדוק בפורום IPHONES

×
×
  • תוכן חדש...