Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

1) הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם על המבצע הבא:

https://www.leumi-card.co.il/he-il/Loans/Pages/Lubinsky.aspx

 

2) כחלק ממבצע זה חשבתי לרכוש את סיטרואן C3, האם לדעתכם זה רכב טוב, האם המחיר מוצדק?

 

3) כמובן שהייתי מעדייף רכב חדש אחר (טויוטה, מיצובישי ויפניות אחרות) אבל המבצע הזה ממש נוח לי,

אולי אתם מכירים מבצעים דומים?

 

תודה רבה!

פורסם

על פניו, המבצע הנ״ל לא נראה שונה מכל עסקת ליסינג מימוני אחרת.

 

אם תנאי התשלום נאים בעיניך, פנה לחברות הליסינג, ודאי תקבל הצעות דומות גם על רכבים אחרים.

 

הריבית של פריים + 1% היא סבירה, אבל אם עברך הפיננסי יציב, ככל הנראה תוכל לקבל תנאי הלוואה טובים יותר בבנק בו מתנהל חשבונך (כשחיפשתי הלוואה לרכב לפני חודשיים, הריבית שהוצעה היתה נמוכה מהפריים).

פורסם

תודה על התגובה.

 

מספר שאלות נוספות:

 

1) האם הרכב נרשם על שמי או על שם החברה?

2) במידה והרכב נגנב ממני, האם כל פוליסת הביטוח עוברת לבנק? (זה אומר שאני מפסיד כ-30% משווי הרכב..)

באיזור המגורים שלי יש סבירות לגניבות, בעיקר כשמדובר ברכב חדש.

פורסם

1) האם הרכב נרשם על שמי או על שם החברה?

 

תלוי בחוזה שנחתם בינך לבין הגורם הממן. התקשר ושאל (ליסינג מימוני בדרך כלל נרשם על שם הקונה, ולא על שם המממן).

 

2) במידה והרכב נגנב ממני, האם כל פוליסת הביטוח עוברת לבנק? (זה אומר שאני מפסיד כ-30% משווי הרכב..)

 

ניתן לשעבד רק חלק משווי הפוליסה.

×
×
  • תוכן חדש...