Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10-0 לקיה מול המתחרות?


Vw-golf
שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם KIA עשתה את זה?

עשתה שינוי משמעותי ברכבים שלהם, ומגיע כבר לרמה של הרכבים הגרמניים? היפניים המודרניים?

כאילו, אני אחד שאמרתי, שאני אוהב רק את הגרמניות, אין מאז ומתמיד רכבים נהדרים, ואני עדיין חושב כך.

אך לא מזמן נהגתי על כמה קיות ובואנה, הרכב הזה סבבה לגמריי.

המחירים שלהם נוחים, אחריות 7 שנים ועוד תכשיטים.

 

אז מה, עשו פייט לפולקסוואגן, טויטה, מאזדה ועוד רכבים בשוק הישראלי?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא, אין מה להשוות את הטכנולוגיה (מנועי TSI או DSG) לעומת השילוב מנוע גיר של הקיה.

כמו כן גם מבחינת עיצוב, איכות והרכבה בתאי נוסעים אין מה להשוות לגרמניות.

 

הקוריאנים משתמשים בהרבה מקרים בחומרים זולים בכוונה מתוך מחשבה (צודקת בלא מעט מקרים) שהלקוח מטומטם או לחלופין כדי להוזיל את מחיר הרכב לדוגמא תנסה להשוות את ריפודי העור של יונדאי לעומת VW ו\או את איכות הפלסטיקים וההרכבה.

 

גם אם תשווה נתונים של צריכת דלק אתה תגלה שלמרות ההצהרות על הנייר ברוב המקרים בפועל הקוריאניות מפסידות ובענק.

תשווה לדוגמא בין צריכת הדלק של יונדאי גטס לעומת צריכת הדלק על קליאו 1.4 שתיהן ידניות ותופתע מהפרש של מעל 15% באותם תנאים!

 

גם בעיצוב לא מעט פעמים אתה רואה דימיון "מפתיע" של הרכבים הקוריאנים לעומת המותגים המובילים.

 

 

קיה אחלה רכב אבל לטעמי הוא צריך להיות זול ב10% לפחות מהמובילות בקטגוריה ואז עם ישראל ייקנה בהמוניו.

לא ברור לי איך המחיר של הקיה זהה למאזדה 3 ולקורולה ועדיין קונים אותה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרינים הקוריאניים מציעים רכב וחבילה לא פחות טובים מהיפניות ולדעתי גם ברי תחרות לגרמניות.

עם ישראל קונה את הרכבים האלה בעיקר בעיסקאות הליסינג מהעבודה או ליסינג פרטי עקב המחירים האטרקטיביים של העיסקאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא, אין מה להשוות את הטכנולוגיה (מנועי TSI או DSG) לעומת השילוב מנוע גיר של הקיה.

כמו כן גם מבחינת עיצוב, איכות והרכבה בתאי נוסעים אין מה להשוות לגרמניות.

 

 

 

קיה אחלה רכב אבל לטעמי הוא צריך להיות זול ב10% לפחות מהמובילות בקטגוריה ואז עם ישראל ייקנה בהמוניו.

לא ברור לי איך המחיר של הקיה זהה למאזדה 3 ולקורולה ועדיין קונים אותה :roll:

 

1. אני די מוטרד מהטכנולוגיה החדישה של VAG, נתקלתי באי אילה תלונות על עלויות האחזקה שלהן (תלונות של נהגים אמריקאיים, לא ישראליים) וצריך להמתין כדי לראות אם שכר היעילות לא יצא בהפסד באמינות. את זה נדע רק בעוד כמה שנים, אני מאחל לכולם שהטכנולוגיה תוכח כאמינה ולא יקרה מידי לתחזוקה וטיפול.

2. לא מכיר את הקיה, אבל לטעמי המאזדה 3 לא מציאה גדולה, לפחות לא בגרסת ה-1.6 ליטר. מדור ברכב שבנוי למנועים יותר חזקים וגרסה זו סובלת מחוסר כוח, ולטעמי גם מחוסר נוחות משווע (מדבר על הגרסה הבסיסית). לכן, גם אם לדעתך הקיה ראויה לתמחור יותר זול השווה אותה לכלים קצת יותר סבירים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם KIA עשתה את זה?

עשתה שינוי משמעותי ברכבים שלהם, ומגיע כבר לרמה של הרכבים הגרמניים? היפניים המודרניים?

 

כן, קיה עשתה את זה. קל מאוד להתרשם שהדגמים החדשים של קיה ביצעו קפיצה גדולה למדי בתחומים רבים, כולל צריכת דלק, אבזור ואיכות.

אני לא חושב שיש טעם להשוות את כל הרכבים של קיה לכל הרכבים מתוצרת גרמניה או יפן. בעולם המודרני בו אנו חיים אין לזה שום משמעות. אני כן חושב שהקיה פורטה, למשל, יכולה להתמודד בכבוד מול כל משפחתית אחרת ברמת המחיר שלה. אני כן חושב שהקיה סורנטו, למשל, יכול להתמודד מול כל קרוסאובר אחר ברמת המחיר שלו ואולי אפילו לנצח. כל מקרה לגופו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי אתמול באולם התצוגה של קיה והתרשמתי מאוד לטובה.

 

האם ה-7 שנות אחריות האלו הן אחריות מלאה מפגוש לפגוש?

 

זה 3 שנים פגוש לפגוש ועוד 4 שנים לגיר-מנוע-ציריות (או עד 150 אלף ק"מ)

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ה-7 שנות אחריות האלו הן אחריות מלאה מפגוש לפגוש?

 

בפעם האחרונה שבדקתי זה היה 3 שנים מלאה, 4 שנים מכלולים עיקריים (לא זוכר מה מוגדר שם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא, אין מה להשוות את הטכנולוגיה (מנועי TSI או DSG) לעומת השילוב מנוע גיר של הקיה.

כמו כן גם מבחינת עיצוב, איכות והרכבה בתאי נוסעים אין מה להשוות לגרמניות.

 

ליונדאי כבר יש בשימוש מנוע 2 ליטר טורבו מודרני מאוד שמפיק 274 כ"ס, תיבה בעלת מצמד כפול נכנסת לשימוש בחודשים הקרובים

 

 

הקוריאנים משתמשים בהרבה מקרים בחומרים זולים בכוונה מתוך מחשבה (צודקת בלא מעט מקרים) שהלקוח מטומטם או לחלופין כדי להוזיל את מחיר הרכב לדוגמא תנסה להשוות את ריפודי העור של יונדאי לעומת VW ו\או את איכות הפלסטיקים וההרכבה.

 

והאירופאים לא? איכות החומרים במכוניות הדור החדש של קונצרן יונדאי לא נופלת ברמה מהמתחרות האירופאיות, כמובן שיש דגמים מאוד פשוטים אך זה קיים בכל יצרן ללא קשר למותג או לארץ המוצא

 

גם אם תשווה נתונים של צריכת דלק אתה תגלה שלמרות ההצהרות על הנייר ברוב המקרים בפועל הקוריאניות מפסידות ובענק.

תשווה לדוגמא בין צריכת הדלק של יונדאי גטס לעומת צריכת הדלק על קליאו 1.4 שתיהן ידניות ותופתע מהפרש של מעל 15% באותם תנאים!

ומי יותר אמינה? צריכת הדלק של הגטס אכן גבוהה אך הגטס הוא רכב "ישן" ואינו רלוונטי לשרשור הנ"ל אשר מתייחס למכוניות החדשות של הקונצרן

גם בעיצוב לא מעט פעמים אתה רואה דימיון "מפתיע" של הרכבים הקוריאנים לעומת המותגים המובילים.

 

אשמח לדוגמאות, באמת

 

קיה אחלה רכב אבל לטעמי הוא צריך להיות זול ב10% לפחות מהמובילות בקטגוריה ואז עם ישראל ייקנה בהמוניו.

לא ברור לי איך המחיר של הקיה זהה למאזדה 3 ולקורולה ועדיין קונים אותה :roll:

 

במה הקורולה טובה יותר מהקיה?

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם KIA עשתה את זה?

עשתה שינוי משמעותי ברכבים שלהם, ומגיע כבר לרמה של הרכבים הגרמניים? היפניים המודרניים?

כאילו, אני אחד שאמרתי, שאני אוהב רק את הגרמניות, אין מאז ומתמיד רכבים נהדרים, ואני עדיין חושב כך.

אך לא מזמן נהגתי על כמה קיות ובואנה, הרכב הזה סבבה לגמריי.

המחירים שלהם נוחים, אחריות 7 שנים ועוד תכשיטים.

 

אז מה, עשו פייט לפולקסוואגן, טויטה, מאזדה ועוד רכבים בשוק הישראלי?

קראתי פעם, אפילו פעמיים ולא ראיתי על איזה קיאות אנחנו מדברים. כאילו מה, כולן סבבבה ?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא שמעתי שבקאיה יש תקלות במנועים, בגירים, אין פלסטיקים "איכותיים" שמתקלפים והחלונות לא נופלים...

ועוד דבר יש להם גם שרות...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי נהג מונית שהחזיק בעברו אקוטביה ופאביה וכיום קיה קארנס אסכם את זה כך

מבחינת מושבים, המושבים בסקודה הרבה יותר נוחים, צריכת הדלק של ה1.9 של הסקודה עדיף בהרבה מ2.0 שיש כיום בקיה ועוד לקחתי בתור השוואה סקודה שנקנתה בת 4 עם 200K על המד אוץ לעומת קיה חדשה מניילונים (שניהם בעלי טורבו).

מבחינת בלאי וכדומה לא ארחיב כי לא אני מטפל ברכב, נוחות הנסיעה של סקודה לעומת קיה הסקודה בליגה אחרת משלה, לא אומר שזה שיא הנוחות, אבל יש תחושה מוזרה בקארנס ומצטער הגרמניה ממוצא צ'כי עולה עליה פי מונים גם כאן.

 

אבל קבלו את האבל הגדול יש לקיה שירות דבר שלא קיים בקונצרן ואג ויסלחו לי המעריצים שמהללים את צמפיון מוטוס, כשהרכב היה בן 4 חודשים בלבד, הלכה המשאבת הגה בלי שום ויכוחים טענות ומריבות מיותרות מיד תוך מספר שעות הרכב היה מוכן ושטוף.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירות ממש לא קשור לקיה או ליונדאי אלא ליצרן ככה שזה לא רלוונטי, אגב ניב היקר, אתה משווה רק לVW מה שלא נכון לעשות, אני סתם הבאתי דוגמאות.

 

אני לא שמעתי על מנוע 2.0 מתוצרת יונדאי שמייצר 274 כ"ס, אשמח לפרטים עליו (וכמובן, מה זה רלוונטי אלינו עקב סיכויים אפסיים לראות אותו על כבישי ארצנו. זה שהם הצליחו "להעתיק" את הDSG זה יפה ורק מוכיח את טענתי שלהעתיק הם יודעים יופי.(אגב, לקח להם זמן לעומת המחרים שכבר העתיקו ואנחנו לא יודעים עד כמה מוצלחת התיבה בפועל)

 

השווה את איכות ריפודי העור לדוגמא ותווכח בעצמך, האיכות שמיים וארץ.

 

sperial היקר, המאזדה 3 בגרסת האקטיב בעלת צמיגי 195\65 R15 מציגה נוחות נסיעה טובה וכושר הריסון לא ניפגע על כבישים מהירים וגליים, לעומת המאזדות מנוע 2.0 בעלות צמיגי ה17 ואפילו הקומפורט בעלת צמיגי 16 שלא הכי נוחה שיש.

 

אם נשווה את המאזדה 3 לפורטה ההבדל הוא עצום, המאזדה יותר חסכונית (מניסיון), איכות חומרי הפנים ההרכבה והנדסת האנוש טובים יותר, הגיר מגיב הרבה יותר מהר וחלק תחת עומס והטיפרוניק עובד מצויין מה שקשה להגיד על הפורטה.

הכיסאות וחומרי הדיפון טובים יותר במאזדה (למרות שזה בכלליות עקב טעם וריח אינדיבידואלי בכיסאות), אין בכלל מה לדבר מבחינת היתנהגות שפה המאזדה לוקחת בהליכה קלילה וכנ"ל בתחושות בנהיגה קצת יותר נמרצת מאיך שסבא שלי נוהג.

 

את הקורולה אני שונא יותר מהכל ככה שלא תישמעו ממני מילה אחת טובה עליה :-P

 

אני רוצה להבהיר 2 נושאים בבקשה:

 

1. אני ממש לא מעריץ מאזדה, ואני ממש לא משוחד (כבר אין לי מאזדה וברוך שפטרנו ממנה)

2. אני מאוד מעריך את הקוראנים, לדעתי עוד שנים מעטות הם ידביקו את הפער ואף יעברו את היפניות והאירופאיות (את המאריקאיות זה לא חכמה...) אני הראשון שיפרגן להן ואפילו מאוד אוהב את הקרוז ולא פעם רשמתי פה על גבי הפורום שבמידה וסידרו את המנוע והגיר המזעזעים היא הרכב המוצלח בקטגוריה לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לראות ב Mavel Model review את השאיפות הרציניות של קיה וזה עוד לפני מתיחת הפנים ומהעבר של פיטר שרייר מעצב העל מהאודי

 

http://ceedonline.info/en/Usermanuals.aspx?CatId=9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...