Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכן,

 

אני רוצה לקפוץ למלזיה לצפות במירוץ הקרוב באפריל.

אשמח לעזרה לגבי מלונות (המסלול עצמו די רחוק ממרכז העיר, כמה עולה שם תחבורה וכ'ו) וכרטיסים.

 

ישנם המון סוגים של כרטיסים (כולם ל3 ימים לפי מה שראיתי) החל מ15 דולר ועד ל4.5 אלף דולר.

מבחינת המסלול, איפה הכי מעניין לרכוש כרטיס? הכרטיסים מחולקים לפי איזורים (כנראה שאני אלך על הכרטיסים היותר זולים.)

 

וכל מידע שיכול לשמש אותי.

 

תודה רבה,

 

אני.

כן כן, לא לא.

פורסם

לא הייתי שם אבל אני הייתי מחפש טריבונה שמשקיפה על עקומות ה S. רק שם תוכל לראות מכוניות F1 עושות את מה שהן עושות יותר מכל רכב אחר בעולם - נוסעות מהר בתוך פניה.

מעבר לאסים המסלול במלזיה חסר ייחוד. תוכל כמובן לרכוש מושב באזור ישורת הזינוק סיום. אלה בדרך כלל כרטיסים יקרים, ואני מוצא שישיבה בישורת היא משעממת, אם כי מעולם לא ישבתי במרוץ על ישורת הזינוק סיום.

פורסם

ניר,

 

אני מודה לך על הניסיון לעזור, אבל אם תקרא את ההודעה שלך תבין שלא כ"כ עזרת.

על איזה פניה מדובר? לא ראיתי פניית S במסלול.

אני יותר מקווה לשמוע מאנשים שהיו במסלול המדובר, או לכל הפחות יכולים לשפוך קצת אור על המסלול.

 

בכל אופן, אני מתכנן לקנות כרטיס לK2 בתקווה לראות קצת אקשן.

sic_map.gif

 

אם יש לך המלצות למקום יותר מעניין על המסלול, שדר.

כן כן, לא לא.

פורסם

יש לך דרכון זר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש לך דרכון זר?

 

לא, אבל יש לי חולצה של צה"ל כיפה וקעקוע של מגן דוד על העורף...

 

יש דרכון זר... ואפילו דאגתי שלא תיהיה בו חותמת בעברית או משהו כזה. :)

כן כן, לא לא.

פורסם

מה כתוב בדרכון תחת "מקום ההנפקה"?

 

בד"כ מופיע כ: .......ISSUED AT

 

אצלי בפספורט גרמני מופיע TEL AVIV, מה שלא מפריע להכנס לכל מדינה עוינת אבל קצת בעייתי כששוטר עוצר אותך ברחוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בסה"כ מנסה לחלוק את נסיוני מביקור במדינות עוינות אבל עם דיבור כזה, הלוואי ומשרד החוץ יצתרך להתערב בשביל לחלץ אותך משם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בסה"כ מנסה לחלוק את נסיוני מביקור במדינות עוינות אבל עם דיבור כזה, הלוואי ומשרד החוץ יצתרך להתערב בשביל לחלץ אותך משם.

 

מר מנהל דגול,

אשמח לדעת על איזה דיבור בדיוק אתה מדבר?

 

בוא לא נתחיל בסשן של איחולים הדדים, אני יכול להיות די מגעיל...

אתה יכול להמליץ על מקום טוב לשבת בו? אחלה, בוא תמליץ.

בקשר לשאר הנושאים, אני מקווה שלא תכעס שחציתי מעבר חציה באור אדום...

כן כן, לא לא.

פורסם

אחרי ה9 פאונד מגיע ה60.

 

הזמנתי כרטיס לK2. נראה סבבה על פניו.

יש גם טיסה, עכשיו צריך להסגר על מלון...

למישהו יש מושג על מחירי מוניות במלזיה אולי? :roll:

כן כן, לא לא.

פורסם

מלזיה היא לא "מדינה עויינת". היא בסה"כ מדינה בלי קשרים רשמיים עם ישראל.

לא חושב שיעשו שם בעיות אם הדרכון הזר של מישהו הונפק בתל אביב.

 

ולפותח השרשור - מאחר ורוב האנשים כאן לא יכולים לנסוע למלזיה, אין הרבה סיכוי שמישהו כאן יוכל לייעץ לך.

למה שלא תחפש פורום מכוניות מלזי ותשאל שם? אני יודע שבעבר אני נתקלתי בפורום רכב או שניים מלזיים שבהם השפה המקובלת היא אנגלית.

אני הייתי במלזיה, אבל לא בענייני ספורט מוטורי, אז לא יכול לעזור לך.

מה שכן - אני יכול להמליץ בחום על אוכל רחוב. לא משנה איזה. בחיים לא נהניתי כל כך הרבה מאוכל רחוב כמו במלזיה.

 

נ.ב. "לקפוץ למלזיה" זה אומר שאתה גר בסינגפור?

יש גם מסלול קרוב ל JB עם הרבה ארועי ספורט מוטורי מקומיים יותר. Pasir Gudang נדמה לי. חשוב לדעת לתושבי סינגפור נטולת הספורט המוטורי (אם כי קראתי שיש שם מסלול בינלאומי בהקמה?)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני אכן "קופץ" מסינגפור.

יש את הגאנד פרי הסינגפורי, אבל זה סטייל מירוץ רחובות כמו מונקו אאל"ט.

 

קשה לי לראות איפה יש מקום להקים מסלול בין לאומי, בקושי מקום לקניון יש...

אקח את המלצתך לאוכל הרחוב!

אם יש עוד המלצות על KL ומזליה בכלל, אני יותר מאשמח!

עשיתי חיפושון ברשת על הגרנד פרי, הצלחתי לדלות קצת פרטים. נקווה שהם יועילו לי.

אני לא מתכנן להגיע לימי האימון וספק אם אגיע למקצי הדירוג, סתם משעמם ועדיף נראה לי להסתובב בעיר.

אם יש לך טיפים בנוגע לתחבורה ציבורית, מקומות שנעימים לעין וכ'ו אשמח!

 

תודה.

כן כן, לא לא.

פורסם
אני לא מתכנן להגיע לימי האימון וספק אם אגיע למקצי הדירוג, סתם משעמם ועדיף נראה לי להסתובב בעיר.

 

מה שיפה בלהיות נוכח בסוף שבוע של פורמולה-1 זו היכולת לראות לשמוע ולהריח את המפלצות האלו מקרוב.

דווקא בימי האימונים יש הרבה פחות קהל ויותר אפשרות להסתובב במקומות שונים במסלול (בד"כ גם אם קנית כרטיס ליציע מסוים).

 

גם באזורים בהם יש תצוגת מכוניות וכו המקום הרבה יותר נגיש והרבה פחות עמוס.

ביום המרוץ בד"כ החוויה מסתכמת בכניסה למקום שלך ביציע בלי הרבה יכולת לזוז ממנו.

 

בקיצור תשקול מחדש ביקור גם ביום שישי במסלול.

×
×
  • תוכן חדש...