Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי במלזיה לפני המון זמן (משהו כמו 17 שנה) אז לא נראה לי שיש רלוונטיות לנסיון שלי מאז לגבי קואלה לומפור ותחבורה. המון השתנה מאז.

 

המסלול בסינגפור עומד להיות מוקם בפינה הצפון מזרחית. באזור חוף Changi אחרי הקצה של שדה התעופה.

הנה כמה ידיעות - אפשר למצוא עוד הרבה.

http://yoursdp.org/index.php/news/singapore/3542-singapores-first-race-track-aims-to-attract-motogp

http://www.wildsingapore.com/news/20070910/071027-3.htm

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אני חושב שניר התכוון לפניות שליד יציעים G2 ו-G3.

 

גם אני חושב שניר התכוון לפניות שהוזכרו.

לקבלת מושג על טיב המושבים וחווית הצפייה, כדאי לחפש סרטונים ביוטיוב שצולמו מאותה הטריבונה.

יש לי איפשהו סרטון (מ-ITV) של שומאכר טועה ומתקן שם במקצה הדירוג למירוץ של 2001.

 

 

ולפותח השרשור - מאחר ורוב האנשים כאן לא יכולים לנסוע למלזיה, אין הרבה סיכוי שמישהו כאן יוכל לייעץ לך.

למה שלא תחפש פורום מכוניות מלזי ותשאל שם? אני יודע שבעבר אני נתקלתי בפורום רכב או שניים מלזיים שבהם השפה המקובלת היא אנגלית.

אני הייתי במלזיה, אבל לא בענייני ספורט מוטורי, אז לא יכול לעזור לך.

מה שכן - אני יכול להמליץ בחום על אוכל רחוב. לא משנה איזה. בחיים לא נהניתי כל כך הרבה מאוכל רחוב כמו במלזיה.

 

נ.ב. "לקפוץ למלזיה" זה אומר שאתה גר בסינגפור?

יש גם מסלול קרוב ל JB עם הרבה ארועי ספורט מוטורי מקומיים יותר. Pasir Gudang נדמה לי. חשוב לדעת לתושבי סינגפור נטולת הספורט המוטורי (אם כי קראתי שיש שם מסלול בינלאומי בהקמה?)

 

לא חובה להרחיק לכת עד לפורומים מלזיים. אפשר לערוך חיפוש בפורום התיירות של אטלס. בנוסף, כדאי לחפש הודעות של המשתמשים jonpollak ו-Sith. הם ביקרו בלא מעט מירוצי GP בשנים האחרונות וכתבו פוסטים מפורטים למדיי על חוויית הצפייה מהטריבונות.

 

ג'רמי, מה זה JB?

 

בסינגפור מתקיים מירוץ F1 כבר מזה מספר שנים ואפילו היה שרשור על כך בפורום (מירוץ רחובות).

כמו שרשום בלינקים שהביא ג'רמי, לאחרונה יש דיבורים על הקמת מסלול קבע במדינה.

 

מה שיפה בלהיות נוכח בסוף שבוע של פורמולה-1 זו היכולת לראות לשמוע ולהריח את המפלצות האלו מקרוב.

דווקא בימי האימונים יש הרבה פחות קהל ויותר אפשרות להסתובב במקומות שונים במסלול (בד"כ גם אם קנית כרטיס ליציע מסוים).

 

גם באזורים בהם יש תצוגת מכוניות וכו המקום הרבה יותר נגיש והרבה פחות עמוס.

ביום המרוץ בד"כ החוויה מסתכמת בכניסה למקום שלך ביציע בלי הרבה יכולת לזוז ממנו.

 

בקיצור תשקול מחדש ביקור גם ביום שישי במסלול.

 

מחזק!

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

JB זה קיצור של Johore Bahru - העיר המלזית שנמצאת בצד השני של הגשר מסינגפור.

העיר מרגישה קצת כמו Sin City (כך לפחות הרגיש לפני 17 שנה) כי כל הדברים שיש עליהם ענישה כבדה בסינגפור, אפשר לעשות שם.

עישון, אלכוהול, זונות, ספורט מוטורי... (סמים לא כי גם במלזיה הענישה נגד סמים היא כבדה)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

זונות אתה אומר... יש מצב שאני אבלה שם קצת יותר משבוע של הגראנד פרי!

 

תודה לכולם על המידע. תמיד עוזר!

:)

כן כן, לא לא.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי,

אז אחרי ביקור קצת בJB מצאתי שהעיר לא כ"כ מעניינת כל עוד לא יודעים לאן רוצים להגיע...

בשביל להגיע לוקחים אוטובוס סינגפורי שלוקח אותכם מעל הגשר מוריד בתחנה בביקורת הסינגפורית ואז עולים שוב ויורדים בביקורת המלזית. מהטרמינל זה מרחק הליכה למרכז העיר.

המלזים מריחים תיירים ומנסים לנצל אותם עד תום. האוכל המלזי מעניין, מאוד דומה להודי.

 

IMAG0419.jpgIMAG0397.jpg

 

 

עוד חודש וקצת הגראנד פרי, הולך להיות חם.. ממש חם. איזה 32 מעלות בצל.. נראה לי שאני אקח מטריה.

כן כן, לא לא.

פורסם

משהו כמו 20-25% מהאוכלוסיה במלזיה הם ממוצא הודי, והאוכל שלהם דומה לאוכל הודי.

עוד 20-25% הם ממוצא סיני והאוכל שלהם דומה לאוכל סיני.

היתר מלזים מקוריים, והאוכל שלהם יותר דומה לאוכל תאילנדי.

הכי טוב זה השילובים של הטעמים שאפשר למצוא בכל מיני מנות.

 

עד למסלול הגעת?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
משהו כמו 20-25% מהאוכלוסיה במלזיה הם ממוצא הודי, והאוכל שלהם דומה לאוכל הודי.

עוד 20-25% הם ממוצא סיני והאוכל שלהם דומה לאוכל סיני.

היתר מלזים מקוריים, והאוכל שלהם יותר דומה לאוכל תאילנדי.

הכי טוב זה השילובים של הטעמים שאפשר למצוא בכל מיני מנות.

 

עד למסלול הגעת?

 

אוכל כזה יש בשפע בסינגפור, לא צריך להתבחבש יותר מידי לJB בשביל לטעום.

הייתי ממש קרוב לקחת אוטובוס לKL עם כמה חברה אוסטרלים אבל וויתרתי, בדיעבד אם הייתי יודע שיש את האימון של המוטו ג'יפי באותו יום, סביר שהייתי קופץ.

 

בכל אופן, עוד פחות מחודש אני שם למירוץ, מבטיח לעדכן!

כן כן, לא לא.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכל מי שעזר ונתן טיפים וגם למי שלא, הייתה חוויה מטורפת.

 

מבחינת המירוץ, שיממון. אחרי בערך 10 הקפות לא ידעתי מה הולך, מבחינת חוויה? מדהים. ממליץ לכולם בחום!

 

 

206502_1990476082715_1267748460_32491313_4167301_n.jpg

כן כן, לא לא.

×
×
  • תוכן חדש...