Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

 

כול האמת ורק האמת ! לאחר כ-9 חודשים והתקנה של לפחות 100 אפליקציות והסרה של 90 אפליקציות ממגוון רחב של תחומי עניין כגון:

אלקטרוניקה/הנדסת מכונות/חובבות רדיו ועוד.. אני מאוכזב מהאפלקציות בגלל התוכן שלהם וגם בגלל שהם לא תורמים לי שום דבר מעבר לקובץ PDF בנושאים שציינתי קודם לכן.

 

אני במיוחד מאוכזב מרוב האפלקיציות הישראליות שהרמה שלהם ממש נמוכה ובדרך כלל הם תרגום של אפליקציה מהשפה האנגלית עם שינוי קל (ככה נדמה לי).

 

האפליקציות שנשארתי איתם הם (המודגשות באדום במאת שוות):

WAZE, וויבר, גוגל, סקייפי, iCamSource, מילון ספייר, AppBox Lite, GoodReader, iBabylon, OPlayer, VisualRadio, דפי זהב, Elektor ETB , Chess.

 

כנראה נצטרך להמתין שחברות רציניות ייכנסו לפיתוח אפליקציות לאייפון ויפתחו אפליקציות רציניות יותר ולא 20 גירסאות ביטא שכול שבוע מתפרסם עידכון.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה הזמן להמיר את הדת ולעבור לאנדרואיד.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אייל,

בנתיים כפי שציינתי אלה האפליקציות שאני ממליץ.

WAZE, וויבר, גוגל, סקייפי, iCamSource, מילון ספייר, AppBox Lite, GoodReader, iBabylon, OPlayer, VisualRadio, דפי זהב, Elektor ETB , Chess.

שכחתי...תוכנת ניווט למדוושים ולרצים עם מיגוון אפשרויות מרשים.

http://itunes.apple.com/us/app/motionx-gps/id299949744?mt=8#

איזה כייף לי :)

פורסם

STAR WALK, אפליקציה חובה לחובבי אסטרונומיה, פשוט מדהימה !!

 

KAYAK - מצויינת לחיפוש טיסות זולות.

 

DUE - למי שמחפש TO DO LIST פשוט, קלילה ושימושית.

 

MY HOURS, מעולה לרישום שעות עבודה.

 

SOUNDHOUND - נראה לי שלא צריך לפרט.

 

כמה דיברתי - ישראלי ומעולה, לבדיקת שימוש חודשי (דקות, הודעות וגלישה).

 

OCARINA - להפוך את האייפון לחליל, לא שימושי בכלל, אבל פשוט מגניב.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אולי כי כל הסמארטפונים עדיין לא נחשבים ככלי עבודה למשתמש "רציני".

הם מצויינים לשימוש מזדמן בתוכנה הקשור בהתניידות, הצצה קלה לאתר, תגובה קצרה. הכל לזמן קצר, כי המדיה הזו אינה תחליף נוח לעבודה ממושכת. ככה שהאפליקציות הן בהתאם.

בית תוכנה "כבד" , או חלק גדול מהם, לא ימהר להשקיע בהתאמה והסבות, כאשר המכירה במחיר נמוך יחסית, צפי המכירות קטן. מבחינתו זה מחייב תמיכה לאורך זמן, צוותים לפתרון בעיות, פיתוח המשך - לא מצדיק את ההשקעה.

מנגד, כבר ראינו דברים שנעשים רק לתקוע יתד ולהיות בשטח, גם אם אינם כדאיים.

 

בסך הכל זה כמו בעולם המשחקי או בקולנוע: כמה דברים טובים ממש כבר יש?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

יש המון טעם בדברייך. סה"כ יש מספר אפליקציות מושקעות כמו WAZE, סקייפי ועוד, אבל לצערי לא מצאתי לתחום האלקטרוניקה אפליקציה שאני יכול לומר שהיא פ33ה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ההמלצות שלי מהנסיון הקצר:

 

כמה דיברתי - מצויינת.מאפשרת לי לעקוב בדיוק איפה אני נמצא ביחס לחבילה שרכשתי.

 

אני משתמש גם באפליקציה של מכבי ת"א בכדורסל שהיא מסדרת לי את כל המשחקים והחדשות על הקבוצה.

 

shazam לזיהוי שירים (היה לי גם בנוקיה)

WAZE ( היה לי גם בנוקיה אבל יותר מנוון)

סקייפ (היה בנוקיה)

נימבאז (היה בנוקיה)

 

YESMOBILE - מאפשר לי לסמן הקלטות על ה YES MAX מרחוק

VIBER כמובן

פייסבוק

האפליקציות של איביי וYAD2 וכמובן ZAP

 

איך לא ציינתם את המשחק GTI RACING ? משחק שכל הרכבים בו הם.... גולף GTI דור 6 , הבחירה היא בין צבעים שונים ובין 3 ל5 דלתות. צריך יותר מזה? :)

 

זהו כרגע.

מיותר לציין שכל האפליקציות חינמיות, עדיין לא יצא לי להעשיר את קופת המזומנים של האפל סטור.

 

 

נ.ב. מישהו יכול לומר לי איך עושים חיוג מהיר ? זה מטריףףףףףףף אותי שאין

כלומר לחיצה ארוכה על סיפרה מסויימת ב"מקשים" של הטלפון שמתקשרת ליעד קבוע מראש?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מרק הכול עניין של ציפיות , אם חיפשתה תוכנה שתצייר לך סכמה חשמלית של מעבורת חלל אז טעיתה בעשור , אבל אם חישוב פילטר פשוט מספיק לך אז פגעתה בול :)

 

עריכה: לרשום תזכורת ביומן , אייפון זה לא טריקודר מSTAR TREK .

אודי A4

דימה.

פורסם
ההמלצות שלי מהנסיון הקצר:

 

כמה דיברתי - מצויינת.מאפשרת לי לעקוב בדיוק איפה אני נמצא ביחס לחבילה שרכשתי.

 

אני משתמש גם באפליקציה של מכבי ת"א בכדורסל שהיא מסדרת לי את כל המשחקים והחדשות על הקבוצה.

 

shazam לזיהוי שירים (היה לי גם בנוקיה)

WAZE ( היה לי גם בנוקיה אבל יותר מנוון)

סקייפ (היה בנוקיה)

נימבאז (היה בנוקיה)

 

YESMOBILE - מאפשר לי לסמן הקלטות על ה YES MAX מרחוק

VIBER כמובן

פייסבוק

האפליקציות של איביי וYAD2 וכמובן ZAP

 

איך לא ציינתם את המשחק GTI RACING ? משחק שכל הרכבים בו הם.... גולף GTI דור 6 , הבחירה היא בין צבעים שונים ובין 3 ל5 דלתות. צריך יותר מזה? :)

 

זהו כרגע.

מיותר לציין שכל האפליקציות חינמיות, עדיין לא יצא לי להעשיר את קופת המזומנים של האפל סטור.

 

 

נ.ב. מישהו יכול לומר לי איך עושים חיוג מהיר ? זה מטריףףףףףףף אותי שאין

כלומר לחיצה ארוכה על סיפרה מסויימת ב"מקשים" של הטלפון שמתקשרת ליעד קבוע מראש?

 

לא קיימת אפשרות כזו ולפי דעתי ברוב המכשירים בעלי מסך מגע האפשרות הזו לא קיימת.

פשוט תוסיף למועדפים את איש הקשר או הורד את האפליקציה הזו.

 

http://itunes.apple.com/us/app/quickcontact-call-contact/id343076498?mt=8

http://www.iphoneil.net/?p=44584#more-44584

http://www.iphoneil.net/?p=52051#more-52051

איזה כייף לי :)

פורסם
לא קיימת אפשרות כזו ולפי דעתי ברוב המכשירים בעלי מסך מגע האפשרות הזו לא קיימת.

 

 

ב-HTC (לפחות זה שהיה לי לפני כ-3 שנים) בהחלט היתה אפשרות כזאת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...