Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואם אני לא טועה (לא מבין גדול באיפון) אין עדיין פריצה לגרסאות 4.2 רק ל 4.1.

 

בטח ה"מומחה" מטעם הפורום ע"ע אסף יתייחס לזה.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

יש פריצה ל4.2.1 אבל לא קבוע, אסור לכבות את הטלפון, על הדרך תודה לאסף על העזרה :)

אודי A4

דימה.

פורסם

אגב דיברת על הN8, משעשע יש לנו אותו פה כבר מעל שבוע

אחד המכשירים הנוראיים של נוקיה, אם לא ה..! :lol:

המכשיר איטי בצורה זוועתית, הממשק משתמש שלו מזעזע, הוא אפילו בצחוק(!!!!) לא מתקרב לממשק של אייפון\אנדרויד.

מה שכן רק העובדה שבכלל יש לו יציאת HDMI שמהווה חדשנות הופכת אותו להיות מעניין, לא שאני רואה מישהו יושב ומחר אותו למשהו ברצינות אבל נחמד הקונספט

 

אבי.

פורסם
אגב דיברת על הN8, משעשע יש לנו אותו פה כבר מעל שבוע

אחד המכשירים הנוראיים של נוקיה, אם לא ה..! :lol:

המכשיר איטי בצורה זוועתית, הממשק משתמש שלו מזעזע, הוא אפילו בצחוק(!!!!) לא מתקרב לממשק של אייפון\אנדרויד.

מה שכן רק העובדה שבכלל יש לו יציאת HDMI שמהווה חדשנות הופכת אותו להיות מעניין, לא שאני רואה מישהו יושב ומחר אותו למשהו ברצינות אבל נחמד הקונספט

 

אבי.

 

לא סתם ההשקה שלו בארץ התעכבה.

מי שמביא אותו בדרכים לא דרכים - נתקל במה שאתה נתקלת בו.

 

לפי מה שקראתי בחו"ל, דווקא הביקורות משבחות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אכן יש פריצה לאייפון גירסא 4.2.1 וכמו שאמרו אסור לכבות את הפלאפון אחרת צריך להדליק אותו דרך המחשב,

 

יש מליון משחקים מלאים ומליון תוכנות שאין דברים כאלו!

 

עברתי לאייפון אחרי שנה שימוש ב N97 ואין לי מושג איך הייתי עם הנוקיה הזה...אין כמו אייפון! :-)

 

פרוץ כמובן.

Vw Polo GTI

פורסם
טוב שלא לקחת גלקסי. עד שהוא מגיב אפשר לעשות קפה. טוב הגזמתי, אבל זה מזכיר Win95.

על מה אתה מדבר? יש לי את הגלקסי והוא פשוט מצויין, כמות האלפיקציות באנדרואיד אדירה והמכשיר בס"כ טוב,

בעיקרון הוא מוגדר כרגע כמכשיר עדיף על האייפון.

בכל זאת בקלות שימוש אין על ה E71 ז"ל טלפון עמיד מאוד פשוט לשימוש ואיכותי.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מסכים עם מיכאל לחלוטין. אחרי פריצה והלאג פיקס, המכשיר עף.לא חסרה לי אפליקציה אחת ואני נער בתיכון כך שכל יום מתחלפות אצלי האפליקציות

פורסם

מי שמביא אותו בדרכים לא דרכים - נתקל במה שאתה נתקלת בו.

 

הוא כתב שבעבודה - כלומר בצורה מסודרת דרך המקום עבודה (ועבורו) שצריך לבדוק את המכשירים האלו , לא בשכונה הביאו במזוודה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
על מה אתה מדבר? יש לי את הגלקסי והוא פשוט מצויין, כמות האלפיקציות באנדרואיד אדירה והמכשיר בס"כ טוב,

בעיקרון הוא מוגדר כרגע כמכשיר עדיף על האייפון.

בכל זאת בקלות שימוש אין על ה E71 ז"ל טלפון עמיד מאוד פשוט לשימוש ואיכותי.

 

מוגדר על ידי מי ?

 

נכון שהוא מכשיר טוב.

אולם, ההגדרה הנכונה שלו היא- "נושף בעורפו של האייפון".

 

בקלות שימוש אין גם על המנגו מודל 1998.

פורסם
מחולל אותות לתדר שמע שיכול להפיק צלילים בתדרים שונים ובצורות גל שונות קרי ריבועי, סינוס, שן משור

ושאוכל 'להזריק' את אות המוצא למכשיר שבניתי בעזרת חיבור כבל

 

להגיד שאתה מאוכזב קשות מהאייפון כי אין לו אפליקציה שמחוללת אותות לתדר שמע שיכולה להפיק צלילים בתדרים שונים ובצורות גל שונות ושתוכל ל'הזריק' את אות המוצא למכשיר שאתה בניתה זה קצת כמו להגיד שאתה מאוכזב קשות כי הוא לא עושה קפה.

 

על אחת כמה וכמה כשמצאת מחולל אותות שמע דרך הספיקר ! (מאיפה בדיוק רצית שהוא יוציא את האותות ? )

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
להגיד שאתה מאוכזב קשות מהאייפון כי אין לו אפליקציה שמחוללת אותות לתדר שמע שיכולה להפיק צלילים בתדרים שונים ובצורות גל שונות ושתוכל ל'הזריק' את אות המוצא למכשיר שאתה בניתה זה קצת כמו להגיד שאתה מאוכזב קשות כי הוא לא עושה קפה.

 

על אחת כמה וכמה כשמצאת מחולל אותות שמע דרך הספיקר ! (מאיפה בדיוק רצית שהוא יוציא את האותות ? )

 

אות אנלוגי דרך שקע 30 פין.

 

יצא עידכון לוויבר !

 

http://itunes.apple.com/us/app/viber-free-phone-calls/id382617920?mt=8#

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...