Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון, זו הייתה דוגמא די קיצונית לאפליקציה שאני מחפש, אבל רוב האפליקציות 'למבוגרים' או לתחומי ההנדסה השונים הם עלובות.

בו לא נתווכח על טעם וריח מכיוון שהדרישות שלי הם שונות משלך

.

גם חלק מהמגיבים באשכול הזה כתבו דברים דומים לשלי. מורידים 20 אפליקציות נשארים עם 2 אפליקציות ובדרך כלל מעיפים עוד אחת, זו אמת אצל רוב האייפוניסטים.

 

תגיד אתה אלה אפלקיציות שאפשר להגיד אחלה של אפליקציה ?

 

http://www.iphoneil.net/?p=55928

 

http://www.iphoneil.net/?p=56145

איזה כייף לי :)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אייפון 4 הולך לאיבוד:

 

המוצא יכול להכנס לי למייל ולשלוח הודעות בשמי.

יכול להכנס לי לGMAIL ולמחוק לי גיבויים או את כל התיבה.

יכול להכנס לפייסבוק ולהחריב.

 

ראיתי השבוע באחד השרשורים הודעה על אפשרות נעילה או מחיקה שלו מרחוק.

אשמח לקבל הסבר על הגנה למכשיר.

 

אני לא מעוניין בקוד נעילה שמקשה ומסרבל את השימוש היומיומי, אלא בתוכנת נעילה מרחוק, למקרה שגיליתי שהמכשיר אבד.

תודה.

 

דרך אגב - המכשיר לא פרוץ, ולא יהיה פרוץ (אם זה משנה משהו להגדרות האבטחה או לזמינות האפליקציה שאני מחפש).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ברגע שגילית שהוא אבד אתה יכול להחליף ססמאות לאימייל ואז חוץ מלחטט במה ששמור על המכשיר, אי אפשר יהיה להזיק.

לגבי הנעילה ואיתור מרחוק, חכה למומחוי אחר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אייל המכשיר ממש לא הגיע כמו שאמרתי בדרך לא דרך, אלא תתפלא מהמשווקת מס' 1 של נוקיה בארץ. מטעמים כאלו ואחרים אני מנוע לעלות את שמה על דפי הפורום אבל אתה אמור לקבל מושג טוב על מי מדובר.

 

בכ"א אני יכול להגיד לך מהתנסות עם המכשיר פיזית, שהוא מזעזע, הממשק שלו פשוט נורא במלוא מובן המילה וזה ממש לא כי אני איזה אפל קיד. אין לי בעיה עם האנדרואידים שעשו חתיכת דרך מאיפה שהם התחילו, אבל סימביאן זה פשוט לא זה, לא יעזרו כל הקשקושים של אנשים על הפיצ'רים שהפינלנדים דוחפים כולל מצלמות 12 מגה פיקסל ועד יציאות HDMI. המכשירים פשוט עובדים לאט, על מערכת הפעלה שתוכננה אי שם בתחילת שנות ה90, ופשוט לא עונה על הדרישות בימינו אנו.

 

בכ"א משימוש מאסיבי בסמארטפונים מ2007 ועד היום אני מעיד על עצמי, שאני רואה כאן רק 2 מתחרות, שתיהן מספקות תמורה נהדרת, לשתיהן יש מבחר עצום, לאחת פשוט יש יותר מבחר, היא יותר MAINSTREAM, דורשת פחות התעסקות וכמוצר מגיעה שלמה יותר זה הכל.

מי שמצפה לקנות סמארטפון ולמצוא עיסוק סביבו 24 שעות טועה מלכתחילה, זה נחמד שיש דברים מסויימים, אבל בשורה התחתונה זה סה"כ מסך 3 אינץ' שנכנס איתך לכיס.

 

אבי.

פורסם

אני לא יודע איפה אתה עובד, אבל אני יודע שההשקה נעצרה בדקה ה90 ,ואני יודע זאת כי הייתי אמור לקבל אחד כזה במסגרת המבצע שלי. אני מניח שההשקה נעצרה בשל בעיות טכניות אבל לך תדע.

תסתכל סיקור ב GSM ARENA , המכשיר זוכה לביקורות טובות. קיבל 2 נקודות יותר מהאייפון4 בסולם של 1 עד 10.

 

 

מוגדר על ידי מי ?

 

נכון שהוא מכשיר טוב.

אולם, ההגדרה הנכונה שלו היא- "נושף בעורפו של האייפון".

 

בקלות שימוש אין גם על המנגו מודל 1998.

 

לא מזמן אבא שלי שידרג מכשיר באורנג' ונאמר לו להביא כל מכשיר.

הוא חפר בבית ומצא את המנגו , מלהיטי שנת 95-96 והחליט להחזיר אותו.

כשהוא החזיר אותו, כל האנשים בסניף עזבו כל מה שהם עשו ובאו לחזות בפלא, רוב נציגי השירות שם אלו אנשים שהיו בחיתולים כשהמוצר הזה כיכב :)

 

אות אנלוגי דרך שקע 30 פין.

 

יצא עידכון לוויבר !

 

http://itunes.apple.com/us/app/viber-free-phone-calls/id382617920?mt=8#

 

מרק, אני מתפלא עליך - האפ-סטור שעל האייפון כבר הודיע לי בעצמו שיש עדכון :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אלון, זו הייתה דוגמא די קיצונית לאפליקציה שאני מחפש, אבל רוב האפליקציות 'למבוגרים' או לתחומי ההנדסה השונים הם עלובות.

בו לא נתווכח על טעם וריח מכיוון שהדרישות שלי הם שונות משלך

.

גם חלק מהמגיבים באשכול הזה כתבו דברים דומים לשלי. מורידים 20 אפליקציות נשארים עם 2 אפליקציות ובדרך כלל מעיפים עוד אחת, זו אמת אצל רוב האייפוניסטים.

 

תגיד אתה אלה אפלקיציות שאפשר להגיד אחלה של אפליקציה ?

 

http://www.iphoneil.net/?p=55928

 

http://www.iphoneil.net/?p=56145

 

אנחנו לא מתווכחים, ברור שלכל אחד דרישות שונות, אני חושב שגם אני לא נמנה עם משתמש אייפון ממוצע, יש לי בסה"כ 2 וחצי מסכי אפליקציות. אני מתקין אפליקציה רק אחרי שאני בטוח שהיא תשמש אותי, קראתי אליה ביקורות טובות או שמעתי המלצות, וגם אז, לא בטוח שאשאיר אותה.

 

רוב האייפונים שראיתי היו מלאים במיץ של זבל, כל מני שטויות. אני שונא את זה כי אני אוהב להיות שימושי ומסודר, גם במחשב שלי אני ככה.

 

אין ספק שהרוב זה חרא, אבל חלק מהכיף זה לדוג את הטובות, ובהחלט יש טובות וגם מדהימות (STAR WALK כבר אמרתי :-D )

 

ובקשר לאפליקציות שפירסמת, האפליקציה של הדג נחש יכולה לעניין מעריץ של הלהקה... השעון המעורר... בו נגיד שאני מעדיף לא להיתקל במהלך היום שלי במישהו שקם בבוקר עם השיר המרגיע "מי שלא קופץ אדום" :shock::lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מרק, אני מתפלא עליך - האפ-סטור שעל האייפון כבר הודיע לי בעצמו שיש עדכון :)

 

כנראה שחיברתי את האייפון למחשב לפני שהגיעה העידכון לאייפון וביצעתי עידכון לכן לא ראיתי את ההודעה.

איזה כייף לי :)

פורסם

תגיד אתה אלה אפלקיציות שאפשר להגיד אחלה של אפליקציה ?

 

http://www.iphoneil.net/?p=55928

 

http://www.iphoneil.net/?p=56145

 

אחרי שאפליקציית "שעון מעורר דודו אהרון" כיכבה שבוע שלם בראש מצעד ההורדות, אני כבר לא יודע מה לחשוב :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אפליקציית "שעון מעורר דודו אהרון" כיכבה שבוע שלם בראש מצעד ההורדות

זה תרגיל שיווקי להחדרת האפליקציה ? או שבאמת סטטיסטית זו היתה האפליקציה שהורדה הכי הרבה פעמים ?

הדבר מטריד את מנוחתי, ובכל מקרה, התשובה לא מרגיעה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עברו כמעט 10 חודשיים מאז שפתחתי את האשכול ורציתי לשתף אותכם שאני מאוכזב יותר מבעבר מכול האפלקציות גם אלה שרכשתי וגם אלה החינמיות.

במהלך הזמן הזה לא התקנתי שום אפליקציה חדשה חוץ מאשר 'מצא את האייפון שלי' ושרותי ענן של אפל.

 

* תוכנת הניווט וויז מזייפת ולא תמיד עובדת כמוצפה.

* לחלק מהאפליקציות שרכשתי כבר אין עידכונים והם די צולעים על IOS5.

* גם אפלקיציות כמו דפי זהב או כול אפליקציה שמורידה נתונים בזמן אמת מהשרתים של דפי זהב או שרתים של אפלקיציות אחרות לפעמים זמינים ולפעמים פשוט צריך להמתין הרבה זמן את שאתה מקבל שירות.

 

בקיצור כנראה נצטרך להמתין לימים טובים יותר...

איזה כייף לי :)

פורסם

CM7\miui על הגלקסי בלי שינויים אחרים.

 

המכשיר עובד ומגיב כמו ה S2 כרגע [עד לכניסה של ה ICS לפחות עם תמיכה במעבדי DC]

 

אני כרגע מנסה את ICS 4.0.1 אלפא7 על הגלקסי אס החביב שלי :) המכשיר עובד חלק ומעולה :)

 

ics 4.jpg

 

לא מסוגל לחכות כבר לשחרור של CM9 :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...