Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המומלצות שלי:

Soundhound - לדעתי טובה משזאם. ממשק נוח יותר, זיהוי מהיר יותר, אפשרויות נוחות יותר לקבל מידע נוסף על השירים

Reeder - פשוט מעולה בתור קורא RSS. אני משתמש בה גם במחשב. תענוג. אם לא היא אז אפליקציה שנקראית ByLine

EVERNOTE - הרבה דברים היו הולכים לי לאיבוד אלמלא התוכנה הזו (גם למחשב PC+MAC)

Toodledo - מסתנכרנת אם שירות האכסון שלהם וזה אומר גישה לנתונים מכל מקום.

LastPass - גם למחשב כמובן

WAZE - באמת שאני לא רואה צורך להשתמש באף תוכנת ניווט אחרת.

AppShopper - כדי לתפוס את המבצעים השווים (מעבר לRSS FEED שלהם)

MotionX GPS - אחת האפליקציות הטובות שקניתי למכשיר הזה.

Dropbox - אחסון פשוט חינמי וקל ברשת.

Google - כי האופציה של הצילום מגניבה

VisualRadio - כדי לשמוע את טל ואביעד במשרד.

Remote - לשלוט על האייטיונס

Boxee Remote - לשלוט על הבוקסי

BeejiveIM - פשוט מעולה. תוכנת מסרים מרובת פרוטוקולים.

 

משחקים באים והולכים אז אין ממש טעם להמליץ עליהם :)

 

יש הרבה זבל באפסטור, אבל יש גם הרבה אפליקציות מצויינות.

!AWDSOME

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא קיימת אפשרות כזו ולפי דעתי ברוב המכשירים בעלי מסך מגע האפשרות הזו לא קיימת.

פשוט תוסיף למועדפים את איש הקשר או הורד את האפליקציה הזו.

 

http://itunes.apple.com/us/app/quickcontact-call-contact/id343076498?mt=8

http://www.iphoneil.net/?p=44584#more-44584

http://www.iphoneil.net/?p=52051#more-52051

 

 

בנוקיה ה5800 הישן שמכרתי השבוע היתה את האופציה .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש נטייה כזו לחבר לאייפון 4 כל מיני יכולות קוסמיות כמו לעשות קפה,כלים וגם להחליף גלגל כשמבול בחוץ...

כל מכשיר \ מערכת הפעלה שווה בדיוק כמו האפליקציות שנכתבו בשבילה.

חוץ מKAYAK ועוד כל מיני עזרים כמו CARD SCAN ואפליקציות גוגל למינהן - אני נוטה להסכים עם פותח השרשור...לא שווה הרבה.

אני אסתכן ואומר שהיו לי מכשירי WINMO מהדור החדש שנכתבו להן אפליקציות הרבה יותר טובות וברורות ובעלות יכולת טובה בהרבה מהאייפון 4(ועוד לא דיברנו על האגדה המהלכת -3GS)..

ראבאק - להדליק את הבלוטו'ת או הויי-פיי 5 קליקים? למה אין ICON על המסך הראשי?

פורסם

רק מה שהרג את הWM (יצא לי להתנסות, באמת מערכת הפעלה לא אנושית) זה שהיא לא בנויה ללחיצה עם אצבע אלא עם עט, שלא עובד על מסכים קפסיטיביים (שאפילו נוקיה קיבלו שכל ומוציאים את זה משימוש).



 

עכשיו הבנתי שמייקרוסופט פירקו את מחלקת WINMOBILE, הביאו עובדים חדשים, שבנו את WINDOWS PHONE 7, שלפי השם הם מנסים לחקות את הצלחתה של אחותה הגדולה שרצה על מחשבי PC.

לפי הביקורות שקראתי, אומנם הWINPHONE7 לא נתקעת כמו קודמתה, ובנויה ללחיצה עם אצבע, אבל מייקרוסופט כל כך ניסו לחקות את אייפון, שיש למע"ה החדשה את כל החסרונות של האייפון הראשון (היעדר ריבוי משימות, אין קופי-פייסט, וכו').

 

עכשיו מה שאני אומר, זה שלדעתי טעות לנסות לחקות את אייפון. אנשים שרוצים אייפון, לא ייקנו מכשיר "כמו אייפון", הם ייקנו אייפון. אנשים שלא ייקנו אייפון, יחפשו משהו שאין באייפון או מיושם בצורה גרועה באייפון, ובכלל לדעתי האייפון קילר לא יהיה עוד סמארטפון שטוח עם מסך מגע, זה יהיה משהו שונה לגמרי.

 

אני חייב לציין שאחרי כמעט שבועיים עם אייפון 4, אני קצת מרגיש שהגעתי למיצוי.. מי קונה? :smile:

 

אם אתה כל כך אוהב נוקיות כמו שאתה כותב, למה לא קנית N8/C7? לי יש C7 עכשיו ואני מרוצה ממנו עד הגג.

 

נ.ב. אם כבר לא כ"כ מרוצים מתפריט של אייפון, אין לאייפון אפליקציה בסגנון SPB MOBILE SHELL?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ומה עם IGO ? WHATAPP ?

 

האפליקציה של סלופארק שנורא נורא שימושית ?

כל הCONVERTRS ? יש כמה ממש טובים

ואחרונה יצאה אפליקציה שנקראת APPBOX PRO שמאוד מאוד שימושית

והאפליקציה של בזק ?

 

ויש עוד מלא מגניבות ובלתי שימושיות בעליל ,

Iboost

autostitch

dynolicouce

 

ויש עוד המון ואין ספור משחקים

פורסם

 

 

אם אתה כל כך אוהב נוקיות כמו שאתה כותב, למה לא קנית N8/C7? לי יש C7 עכשיו ואני מרוצה ממנו עד הגג.

 

נ.ב. אם כבר לא כ"כ מרוצים מתפריט של אייפון, אין לאייפון אפליקציה בסגנון SPB MOBILE SHELL?

 

כי C7 לא מכשיר מספיק טוב ולצערי N8 עדיין לא הושק והיו לי יומיים לקבל את ההחלטה לכן אמרתי שאם כבר

אני לוקח מכשיר שאני לא לגמרי רוצה, צריך להסתכל מבחינה מסחרית : האייפון שווה בשוק כחדש יותר מפי 2 מהC7 ויש לו הרבה דרישה וחשבתי כאן על מצב בו ארצה להחליף את המכשיר. [ סחירות ]

[האייפון 4 ניתן לי בתנאים שאי אפשר לסרב להם ,נתנו לי לבחור כל מכשיר שארצה מלבד גלקסי]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

האמת שאני מבין לליבך. אני שבוע עם האייפון 4 (האייפון הראשון שלי) וכבר מחקתי את רוב האפליקציות שהורדתי.

 

WAZE - מדהים

האפליקציה של B144, מאד שימושית. חיפשתי סניף של סטימצקי - תוך כמה שניות אני כבר מחייג אליו.

ISERET - מאד נחמד, רק לחולי סרטים כמוני.

האפליקציה של YES - מטורפתתת - כשאני בשירותים בעבודה אני מוצא עוד איזה פרק מדליק בHD ושולח להקלטה מהשירותים במשרד לסלון בבית.

KAYAK, YAD2, זאפ - שימושי ונוח.

גם אהבתי - "על השולחן" - מלא מתכונים, אבל זה רק לשפים בפוטנציאל כמוני.

משחקים - התמכרתי ל2:

1. AMC FREE - AIRPORT MADNESS

2. פלייטקונטרול - גם כן הנחתת מטוסים.

עוד משהו שימושי אגב, פנס - אפליקציה בשם Flashlight

 

הכל חינמי כמובן, עוד לא יצא לי להוריד אפליקציות בתשלום.

פורסם

לא יודע, אני מחזיק מכשירים עד שהם הופכים ללא רלוונטיים בשוק יד שניה, או עד שיתחלף דור, והדור החדש עדיף משמעותית על הישן, או עד שמכשיר הישן מת. לדוגמא, עד לפני שבועיים הייתה לי נוקיה 5800, עדיין היא עובדת הכל טוב איתה, אבל יצאו מכשירי סימביאן^3 שהם עדיפים משמעותית, וזה עדיין נוקיה סימביאנית, משהו שאני מכיר ואוהב, משמע פחות סיכויים שאתקל בהפתעות לא נעימות, ויחד עם זה היו לי דברים שהציקו לי מאוד ב5800 (מסך, איטיות, קריסות).



עכשיו אין הבדל משמעותי בין הN8 לC7, והN8 יקר משמעותית, יחד עם זה אין לו תוספות לעומת הC7 שאני באמת צריך, אז הלכתי על הC7 שאני מתכוון להחזיק בו עד שנוקיה לא יוציאו מכשירים עם מערכת הפעלה חדשה לגמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ה5800 ברגע שאתה מוציא אותו משיוך למפעיל הסלולרי ומעביר אותו לנוקיה כללי עם גרסת התוכנה האחרונה - עובד בצורה יציבה מאוד.

עם זאת לדעתי הוא מכשיר לא מספיק טוב, הטאץ' שלו גרוע וההקלדה לא נוחה.

היה לי כזה שניסיתי למכור תקופה, בסוף מכרתי אותו בשבוע שעבר לאישה עם ציפורניים באורך של הSTYLUS שבא עם המכשיר. המכשיר הזה תפור עליה בול :D

 

זה מאוד פופולארי כיום לומר שהסימביאן של נוקיה לא טוב ולא נוח, אבל אני לא מבין איפה הבעיה. עבדתי תקופה עם מכשירים סימביאנים והם היו בסדר גמור.

 

אגב, כשדיברתי על יד 2 התכוונתי במיידי, לא אחרי שהמכשיר יתיישן.

המכשיר חדש בקופסה ואני רוצה למכור אותו כבר עכשיו כדי ללכת על HTC DESIRE HD.

 

ודרך אגב, יש שוק יד 2 טוב , למשל ה E71 הפסדתי עליו 50 ש"ח בין הקניה למכירה לאחר שנה של שימוש, ה5800 אפילו הרווחתי עליו 100 ש"ח ביחס למחיר שקניתי אותו בזמנו :)

 

לעומת זאת יש מכשירים כמו הסמסונג F480 שפרסמתי לפני מעל לשנה ואף אחד לא מוכן לגעת עם מקל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אמרתי משהו רע על סימביאן? דווקא החלפתי סימביאן לסימביאן יותר חדש.



 

ה5800 היה לי עם הגירסה האחרונה (52) אחרי DEBRANDING. עדיין היה קורס, משום מה זה היה קורה אחרי שדפדפתי בין כמה אתרים בOPERA MOBILE (המכשיר פשוט היה מרסט את עצמו). הוא גם היה סוגר את האופרה כשהפכתי את המכשיר כדי לעבוד מהמקלדת האלפנומרית למקלדת מלאה (אני אישית מוצא את זה מאוד נוח). אולי זה בעיה של אופרה עצמה, אבל בC7 זה לא קורה לי.

 

מה שכן, חיסרון שיש לC7 לעומת ה5800, זה העמידות. וגם ל5800 רמקולים יותר חזקים.

 

לעומת זאת יש מכשירים כמו הסמסונג F480 שפרסמתי לפני מעל לשנה ואף אחד לא מוכן לגעת עם מקל.

 

5800, עם כל החסרונות שלו, עדיין נמצא בליגה אחרת לגמרי מהF480.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

WINMO 6.5.X כבר בנוייה ברובה לעבודה עם האצבעות -ודווקא פחות עם סטיילוס(זה הזמר היווני הזה נכון?)

עוד אפליקציה מהממת Logitech Touch Mouse Server.

מחברים את האייפון לרשת אלחוטית , מריצים אפליקציה קטנה על כל מחשב - והאייפון הופך לעכבר אלחוטי.

מדהים לHTPC!!

פורסם

חבר'ה, אני לא מחפש אפליקציות שיהפכו את האייפון למשדר/מקלט BT או WIFI משוכלל אלא פשוט אפליקציות שימושיות לתחומי ההנדסה השונים.

 

דוגמאות מהחיים

 

1. שבוע שעבר רציתי לבצע הברזה במידה M2 וחיפשתי מהו קוטר קדח ההכנה המומלץ לפני ביצוע ההברזה לחומרים שונים (לא חסרים לי ספרים טכניים בנושא) באותו רגע אמרתי לעצמי אולי יש אפליקציה. לאחר חיפוש מפרך והתקנה של 5 אפליקציות מפגרות מצאתי אחת שאפשר לומר שהיא בסדר ובעלת ממשק גרפי יפה.

http://itunes.apple.com/us/app/drill-chart/id348660431?mt=8

 

2. חיפשתי סיגנל ג'נראטור או במילים פשוטות מחולל אותות לתדר שמע שיכול להפיק צלילים בתדרים שונים ובצורות גל שונות קרי ריבועי, סינוס, שן משור

ושאוכל 'להזריק' את אות המוצא למכשיר שבניתי בעזרת חיבור כבל USB. הדבר הקרוב ביותר שמצאתי זה מחולל אותות שמע שמפיק צלילים דרך הספיקר.

http://itunes.apple.com/il/app/freqgen/id325832805?mt=8

איזה כייף לי :)

פורסם

אז ככה:

(ותיכף גם אסף בטח יצטרף אליי)

ישנם שני אייפונים בעולם בימינו, האייפון שכולנו מכירים והאייפון הפרוץ.

מכשיר פרוץ (בגרסת ה4.1 היציבה) הינו מכשיר שונה לחלוטין מהאייפון הרגיל, החל מאיך שהוא נראה ועד לצורת השימוש בו.

זה מתבטא בערכות נושא שמשנות לחלוטין את האייפון, ומסכי נעילה מדהימים שאפשר להתאים לצרכים ולדרישות שלכם, כמו-כן קיימים אינספור טוויקים למערכת ההפעלה, מישהו פה רשם שאין לו כפתור להדלקת בלוטוט'? אין בעיה, תקבלו כפתור לכל פונקציה שתרצו, כנ"ל חיוג מהיר, ווידג'טים של מז"א TODOLIST על המסך נעילה ועוד.

באמת שזה הבדל של שמיים וארץ.

ולמתחסדים שביניכם: אין שום קשר לגניבה, כי כל הטוויקים וערכות הנושא הם חינמיים או לחילופין בתשלום, ה"סידיה" הוא מקביל לאפסטור וגם שם יש דברים בתשלום ומצד שני יש דרך להשיג אותם פרוצים, כנ"ל משחקים ואפליקציות.

 

בהצלחה :)

עריכה:

רויקו, תנסה את mobile mouse pro

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...