Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עברו כמעט 10 חודשיים מאז שפתחתי את האשכול ורציתי לשתף אותכם שאני מאוכזב יותר מבעבר מכול האפלקציות גם אלה שרכשתי וגם אלה החינמיות.

במהלך הזמן הזה לא התקנתי שום אפליקציה חדשה חוץ מאשר 'מצא את האייפון שלי' ושרותי ענן של אפל.

 

* תוכנת הניווט וויז מזייפת ולא תמיד עובדת כמוצפה.

* לחלק מהאפליקציות שרכשתי כבר אין עידכונים והם די צולעים על IOS5.

* גם אפלקיציות כמו דפי זהב או כול אפליקציה שמורידה נתונים בזמן אמת מהשרתים של דפי זהב או שרתים של אפלקיציות אחרות לפעמים זמינים ולפעמים פשוט צריך להמתין הרבה זמן את שאתה מקבל שירות.

 

בקיצור כנראה נצטרך להמתין לימים טובים יותר...

 

אגיב בשתי צורות. הראשונה: לא מצחיק קצת שאנחנו מתלוננים על זה שהתוכן שמספקים לנו המכשירים הסופר-מתוחכמים שלנו לא מספק, כשרק לפני 4-5 שנים לא היינו מאמינים בכלל שנקבל כאלה דברים? ולפני 10 שנים לא ידענו בכלל מה זאת אפליקציה...

 

צורה שניה:

 

לי יש אנדרואיד שמותקנות עליו איזה 200 אפליקציות. אני לא מסיר את אלו שאני לא משתמש בהן (שזה רובן, כמובן) סתם כי אולי ארצה להשתמש בהן מתישהוא ונוח לי שהן שם.

חילקתי את האפליקציות לתיקיות בצורה הבאה:

מידע:

barcode scanner, goggles, the marker, ynet, yad2, האפליקציה של בנק הפועלים, מורפיקס, הארץ, b144

בכולן, תאמין או לא, אני משתמש. בחלק לעיתים רחוקות ובחלק על בסיס קבוע. יש גם tourist language שעדיין לא השתמשתי אבל מי יודע, אולי בפעם הבאה בחו"ל אזדקק לה.

מדיה:

photo editor, vital player, vignette, youtube, tubemate, tape machine ועוד כמה. חלקן די שימושיות.

מוזיקה:

כמה אפליקציות לרדיו, shazam, soundhound ועוד כמה. פחות שימושי אבל מדי פעם...

ניווט:

igo, waze, google maps, google earth ויש עוד...

רשתות חברתיות:

פייסבוק, סקייפ, וואטסאפ, וייבר, לינקדאין ועוד...

טקסט:

יומן, כמה תוכנות להפעלת PDF וכדומה, קורא כרטיסי ביקור, סורק מסמכים, evernote, camdictionary

utilities:

juice defendet, elixir, speed test, adfree, dropbox, titanium backup, optimize toolbox ועוד המון

גדג'טים:

Xclinometer - מד זווית הטייה, color flash או teslaLED- פנס ועוד אופציות, real calc - מחשבון מאוד איכותי, zappix, מרק - ביקשת אפליקציה לחשמלאים? electrodroid, פאנגו, torque, my orange, translate, wifinder, shakecall, astrid task...

 

אלו רק השימושיות - יש עוד איזה 100 מטופשות שלא ציינתי, ועוד כמה משחקים..

 

בקיצור - עולם תוכן שלם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקיצור כנראה נצטרך להמתין לימים טובים יותר...

 

או לעבור לאנדרואיד...:lol:

 

מצחיק אבל תמיד חשבתי שהתוכן באייפון הוא איכותי יותר וגדול יותר.:shock:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אני חייב לציין שאחרי כמעט שבועיים עם אייפון 4, אני קצת מרגיש שהגעתי למיצוי..

לי לקח יומיים להגיע למסקנה הזו. לשמחתי סלקום לקחו את המכשיר בחזרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפי דעתי כול אדם מבוגר מהר מאוד ממצה את היכולות של כול טלפון חכם ולאחר חודש חודשיים מפסיק לחפש אפלקיציות.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה כבר תלוי בדרישות שלך, יכולות החומרה ומערכת ההפעלה.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפי דעתי כול אדם מבוגר מהר מאוד ממצה את היכולות של כול טלפון חכם ולאחר חודש חודשיים מפסיק לחפש אפלקיציות.

 

איזו מין אמירה זאת? "ממצה את היכולות"... זה כמו להגיד שאתה ממצה את היכולות של המחשב הביתי שלך. כמובן שזה לא נכון - אם אתה משתמש באפליקציות שהורדת/קנית, ומדי פעם מוצא אפליקציה חדשה ושימושית, אז אתה לא ממצה כלום - אתה פשוט משתמש במה שהוא יודע לספק.

בכל מקרה, אני בכלל לא מרגיש שזה בזבוז. הטלפון שלי יודע לעשות היום הרבה יותר דברים מאשר רק להעביר שיחות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ממרץ האחרון אני עם האייפון, למעט מס' אפליקציות מועטות ונפוצות שכולם משתמשים בהם, אימיילים, האייפון משמש אותי לשיחות בלבד ושעון מעורר. בערך כמו כל נייד אחד, מצד שני אני לא מוצא בזה סיבה לעבור לאנדרואיד, זה בדיוק אותו דבר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

 

עריכה: לרשום תזכורת ביומן , אייפון זה לא טריקודר מSTAR TREK .

 

למרות שאפליקציית טרייקורדר קיימת לאנדרואיד. ואפילו עובדת ומעניינת.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עברו שנתיים עם האייפון ונשארתי עם מסך וחצי של אפליקציות בלבד.

גם אפלקיציות שכבר רכשתי מחקתי אותם מהאייפון כי רובם פשוט גרועות או לא מצאתי להם שימוש.

אני לא מוצא שום עניין באפלקיציות באפסטור.

איזה כייף לי :)

פורסם

אז תתחיל לחפש עניין באפליקציות במרקט



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עברו שנתיים עם האייפון ונשארתי עם מסך וחצי של אפליקציות בלבד.

גם אפלקיציות שכבר רכשתי מחקתי אותם מהאייפון כי רובם פשוט גרועות או לא מצאתי להם שימוש.

אני לא מוצא שום עניין באפלקיציות באפסטור.

אני יכול כמעט להבטיח לך שגם ב5 שנים הקרובות ככל הנראה זה ישאר אותו דבר.

(אני משתמש באייפון.. יש לי בערך עמוד אחד של אפליקציות..)

פורסם
עברו שנתיים עם האייפון ונשארתי עם מסך וחצי של אפליקציות בלבד.

גם אפלקיציות שכבר רכשתי מחקתי אותם מהאייפון כי רובם פשוט גרועות או לא מצאתי להם שימוש.

אני לא מוצא שום עניין באפלקיציות באפסטור.

 

יש לי באייפון קרוב ל30 אפליקציות כאשר אני משתמש ב10 מהן על בסיס יום יומי.

כאשר אתה אומר שאתה מואוכזב מאפפ' מה אתה מחפש? על איזה צורך האפפ' שאתה מחפש צריכות לענות?

פורסם

אני יכול להגיד שבאנדרואיד המצב דומה. לא כי האפליקציות לא מוצלחות (למרות שגם כאלו יש בשפע), אלא כי אין דברים שאני צריך ואין לי. לא צריך 700 אפ'. צריך מכשיר יעיל.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...