Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידנית ב-60K ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר הורידו את היונדאי I-10 ידנית לכמעט 60,000 ש"ח. ה C-1 הידנית של סיטרואן עולה דרך ידיעות אותו מחיר. ולקינוח, האלטו שחילקו במקדונלדס למי שהגדיל את הקולה גם עולה 60K, מה שמעלה את השאלה:

 

איזו ידנית ב 60 אלף הכי טובה?

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם
7000 ש"ח נוספים זה לא מעט כסף.

 

 

בהחלט שווה את הכסף, לפי הנתונים שולטת ביד רמה מעל כולם.

תנסה תעשה נסיעת מבחן, לפעמים 7000 שקל זה כלום לעומת השוני במכונית.!

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

לא התייחסו בכתבה לצריכת דלק.

 

בינתיים רכבי דייהולט לא מצטיינים בתחום הזה, ועם כל הכבוד לאבזור - אם היא צורכת 1:12 אז בהחלט אפשר לוותר עליה - כי המתחרות לא משיגות צריכת דלק של פחות מ-1:15 בתוך העיר (דבר שאני משיג עם פונטו ספייס גדולה בהרבה).

פורסם
לא התייחסו בכתבה לצריכת דלק.

 

בינתיים רכבי דייהולט לא מצטיינים בתחום הזה, ועם כל הכבוד לאבזור - אם היא צורכת 1:12 אז בהחלט אפשר לוותר עליה - כי המתחרות לא משיגות צריכת דלק של פחות מ-1:15 בתוך העיר (דבר שאני משיג עם פונטו ספייס גדולה בהרבה).

 

דווקא כן התייחסו... "ממוצע צריכת הדלק המוצהר עומד עם 19.6 ק"מ לליטר בממוצע."

×
×
  • תוכן חדש...