Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הידראוליקה- תכן מעגל הידראולי


amitexc
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני זקוק לתכן של מעגל הידראולי, הבעיה שמעולם לא למדתי הידראוליקה. חיפשתי בגוגל ולא ממש מצאתי חומר לימודי.

 

אני צריך לתכנן מערכת הידראולי כך שמהירות הבוכנה תהיה קבועה זאת למרות העומס שמשתנה,

כלומר עם שינוי הזויות במתקן העומס על הבוכנה ישתנה כך שלחץ קבוע הוא אינו מה שמעניין אותי, אלא מהירות קבועה.

 

איזה רכיב דואג לכך שזרימת השמן תהיה קבועה?

 

מאיזה רכיבים בגדול צריך להיות מורכב מעגל הידראולי שכזה?

 

תודה לעוזרים.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מעט ידע בסיסי בהידראוליקה מהשירות הצבאי: ממה שאני יודע ישנם משאבות משני סוגים: ספיקה משתנה בלחץ קבוע או ספיקה קבועה בלחץ משתנה.

מעבר לזה - הלחץ מושפע גם מקוטר הצינורות ההידרואליים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נכנס לחישובים אם באמת המשאבות שאתה מציין קיימות אז אני צריך את זאת עם הספיקה הקבועה.

יש למשאבות האלו שם מיוחד?

חוץ מזה האם אני אהיה זקוק "למצבר" הידראולי?

לשם מה משתמשים בצמצמים במערכת הידראולית? הם פועלים כמו במערכת הפנאומטית? שם איתם אפשר לקבוע את מהירות הבוכנה בהידראולי כמו שאמרתי אין לי מושג בכלל :|

 

תודה!

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי לבנות מערכת הידראולית אתה חייב לחשב אחרת לא תוכל לבחור בצורה נכונה את הרכיבים ואת הגדלים שלהם מבחינת ספיקה ולחץ עבודה...

 

האם הבוכנה עובדת בשני הכיוונים בעזרת לחץ הידראולי או מוחזרת קפיץ ?

לפי איזה פרמטרים תבחר את גודל המשאבה ההידראולית קרי ספיקה ולחץ עבודה מקסימלי ?איזה מנוע חשמלי יפעיל את המשאבה ומהו הספק המנוע ?

 

שימוש במצבר הידראולי נעשה כאשר משאבת השמן ההידראולי בתנאים קיצונים לא מסוגלת לספק את האנרגיה הדרושה להפעלת הצרכנים.

את מהירות הבוכנה מווסתים בעזרת שסתום לוויסות הספיקה או בקו היניקה או בקו היציאה מהבוכנה.

 

בקיצור אני לא רואה כיצד אתה מתכנן או בונה את המערכת ללא ידע בתיכנון מערכות הידראוליות. אני מציע לך להפנות את הפרוייקט למי שמבין בתחום.

גוגל זה לא המקום שבו תכול ללמוד תיכנון מערכות הידראוליות.

 

נסה להשיג את הספרות הטכנית של חברת פרקר שמתוכה תורגמו רוב התרגילים והנוסחאות לשפה העברית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבהרתי את עצמי כראוי, עם כל החישובים הדרושים לשם מציאת הספק,ספיקה ולחץ אין לי שום בעיה להתמודד.

הבעיה שאני פשוט לא מכיר את האביזרים שמשתמשים בהם בתחום ההידראולי, לכן שאלתי.

 

לפי מה שאני מבין ממך עקרון בקרת המהירות מתבצע למעשה בצורה זהה למערכת פנאומטית, נעשה שימוש בצמצמים?

חשבתי שיש בקרה דיגטלית, אחרת עם צמצמים ביציאה המשאבה סתם תתאמץ, לא?!

 

מה שחפשתי בגוגל הוא את הרכיבים הקיימים במעגל, כאלה שאני לא מכיר.

דווקא מחשבונים יש בשפע, אבל זה לא מה שמעניין אותי.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבהרתי את עצמי כראוי, עם כל החישובים הדרושים לשם מציאת הספק,ספיקה ולחץ אין לי שום בעיה להתמודד.

הבעיה שאני פשוט לא מכיר את האביזרים שמשתמשים בהם בתחום ההידראולי, לכן שאלתי.

 

לפי מה שאני מבין ממך עקרון בקרת המהירות מתבצע למעשה בצורה זהה למערכת פנאומטית, נעשה שימוש בצמצמים?

חשבתי שיש בקרה דיגטלית, אחרת עם צמצמים ביציאה המשאבה סתם תתאמץ, לא?! -בשביל זה מתכננים ומחשבים לפני שהולכים לרכוש רכיבי הידרוליקה.

ברור שהמשאבה תתאמץ וגם תתחמם אז מה ? זה התפקיד שלה בחיים.

 

מה שחפשתי בגוגל הוא את הרכיבים הקיימים במעגל, כאלה שאני לא מכיר.

דווקא מחשבונים יש בשפע, אבל זה לא מה שמעניין אותי.

 

הלו ? עזוב אותך מבקרה דיגיטאלית או אנלוגית.

 

תעלה שרטוט עקרוני של המערכת ההידראולית+חישובים שביצעת (לא מהקלקולטורים שיש באינטרנט). נסה גם לפרט גם מהי מהירות הבוכנה והמסה שהיא צריכה להזיז ובאיזה כיוון ואני אנסה לאפיין לך את הרכיבים בצורה מסודרת.

 

נקודות למחשבה

 

1. מהו נפח מיכל השמן הדרוש.

2. קטרי הצנרת והמעברים בהתחשב בלחץ ובספיקה ומניעת זרימה טורבולנטית.

3. איך אתה מתכוון להניע את המשאבה ?

 

אתה הרי לא מתכוון לגשת לספק רכיבי הידראוליקה ולבקש ממנו בוכנה או שסתום חד-כיווני מבלי לפרט את מידות השסתום בכניסה/יציאה וכדומה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לדעת בגדול את הרכיבים הקיימים במעגל הידראולי כך שאוכל למצוא עליהם מידע בקטלוגים.

לגבי העומס על המשאבה, נניח מצב היפוטתי שבו אני צריך כוח של 20 KN ובמהירות נמוכה, בקרת המהירות תתבצע ע"י צמצם ביציאה? זה נשמע לי קצת בזבוז לקבוע מהירות איטית יחסית של הבוכנה ע"י יצירת צוואר בקבוק, מה קורה במצב שיש צורך במספר בוכנות עם עומס גבוה?

 

אני שואל כי זה דיי מסקרן אותי כרגע, בגדול נראה לי שלבסוף הצלחתי לשלב במערכת מעגל פנאומטי כמו שרציתי מלכתחילה, אז כנראה אני אזניח לעכשיו את כל החישובים ההידראוליים הלא נחוצים.

 

בגדול מדובר במתקן הרמה קטן שהעומס משתנה בין 3 KN ל5 KN.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...